Het kan ook zijn dat je frituurpan niet helemaal goed is, waardoor je em wel op 180 zet, maar dat ie niet zo heet wordt.. En verder heb ik er weinig verstand van Ik zou zelf niet eens een patatje kunnen bakken haha. Eigenlijk alleen maar goed, kom ik ook niet in de verleiding.
@ rose, je kunt onder je pak ook een strak shirtje dragen en dan je jasje gewoon open hangen. Dan ben je netjes & casual en zien ze miss je buikje Ik snap wel hoor dat je die wilt showen!
Patat en frikandellen wil prima. Heter kan ie niet en hij is nu 2 wk oud ofzo en 2x gebruikt. Deze frituurpan heeft een geurfilter en je ruikt het een uurtje later al niet meer. Ideaal! Haha... anders zet ik de deuren wel even open... 'k Heb even nagedacht en 'k heb als ik boodschappen gedaan heb t/m volgende week vrijdag eten in huis. Helemaal super! 'k Doe meestal op vrijdag boodschappen en dan voor de hele week maar nu zijn er wat dingen op en hondenvoer bijna dus ga ik vandaag maar, maar eigenlijk wil ik dan niet eerder meer hoeven dan volgende week vrijdag. Blijkbaar lukt t
@Rose, wat leuk dat je je buikje al wilt showen! Dat zou ik ook wel willen denk ik 'k Ga nog even proberen m'n mannetje zover te krijgen dat we gaan fitnessen vanaf volgende maand ofzo. Hij heeft nu werk dus we kunnen 't betalen. Alleen hij is 's avonds erg moe na z'n werk dus is hij bang dat hij niet zoveel zin meer heeft. Maar ik wil als ik zwanger word wel lekker fit zijn en trots mogen zijn op m'n buikje!
'k Heb trouwens voor mezelf besloten dat als ik na een half jaar niet zwanger ben, ik ga temperaturen en/of ovulatietesten ga gebruiken. Moet even zien wat handig is met m'n werk. Maar we hebben nog even!
T kan ook zijn dat je de kroketten er te lang in doet? Dat ze in deze frituurpan misschie nsneller gaar zijn, maar dat je t niet i nde gaten hebt? (Komt een beetje over alsof je dom zou zijn, zo bedoel ik t niet hoor!) En nu heb ik ook zin in een kroket op brood alleen hebben we geen kroketten...
ik zeg, gewoon naar de snackbar geen gedonder! hahaha.. wij hebben die van ons naar de schuur verbannen! heb ik weer meer ruimte in de keukenkastjes. wij frituren nu al een stuk minder, is maar goed ook. owh gotse klere,w aarom doen die tandjes toch zo'n zeer.. wordt er niet goed van, heb al 2 panadolletjes genomen! @rose ik zou gewoon je pantalonbroek ding aan doen en dan een blousje in je broek doen, dan zit hij strakker en valt je buik ook meer op!
Ik heb er nog wel 3 ofzo voor je! Maarre ze zijn gelukt! 'k Heb de frituurpan op 190 graden gezet en volgens mij zijn ze precies goed.
eetsmakelijk dan maar he ik heb net 2 tosti's naar binnen gewerkt en ga nu douche. dan mijn kast overhoop halen wat ik is aan ga doen naar de frituur ga ik echt bijna nooit vind het geldverspilling. voor dat geld heb je 20 frikandelen en een grote zak friet thuis en ik vind de friet bij een frituur ook altijd zo klef.
Ik denk dat ik zo gewoon even naar de supermarkt o mde hoek loop en een doos kroketten en een zak witte bollen ga halen *kwijl*
@kristel dat heb je he met zo'n ingeving allemaal het schuld van dit forum hihi ben je wel lekker ff de deur uit geweest toch.
@Rose: haha, ja het is echt erg... Heb t ook als ik op tv iemand iets zie eten, dan denk ik meteen: *kwijl* daar heb ik ook zin in! Ook echt in dingen die ik normaal nooit eet... Zoals nu dus, ik eet nooit kroketten op een broodje, maar ineens moet ik t nu hebben Ben nu dus even weg
lijkt me heerlijk smaakt me nu voor geen meter! bij ons maken ze zulke lekkere patat.. die chineesjes zijn echt goed! preceis zoals het hoort.. heb alleen nog maar een snelle jelle gehad!
heb neusholtontsteking en daardoor zitten mijn neusholtes vol en die neusholtes zitten vol met snot en drukken opje kaken! daarom doen mijn tandjes zo'n zeer.. moet mijn oorook even in degaten houden! begint ook te klieren.
oh jee klierderige oren...das niet fijn....en die holtes ook naar....heb je een netty pot in huis? Werkt fantastisch!
haha,owh bijholtonsteking, ik zou dat moeten weten dat het zo heet,heb het al zovaak gehad! @eva wat voor een ding?