Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Een netty pot...zoek maar op op internet....is een klein mini theepotje waar je warm water in doet en een klein lepeltje zeezout dat roer je goed door het water heen en dan zet je de tuit van het potje in je neus en dan loopt het door je bijholtes heen en maakt het dan schoon! Het is fantastisch en zo heerlijk schoon voelt het!
    Je bijholtes reinigen zich niet zelf...dus het is sowieso goed om die te reinigen en ik doe het op deze manier en voel me erug vrij rond me neus ;)

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat een goeie tip eva, ik heb ook vaak bijholteontsteking dus moet ook maar eens kijken voor zo'n ding

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik had ook pas last van m'n tanden toen ik griep had. Erg vervelend!
    'k Had hier erg veel honger dus heb er nu ook een paar patatjes inzitten.

Patat van snackbar vind ik ook erg lekker maar dit scheelt gewoon enorm veel geld. 'k Heb nu 20 frikandellen voor 1,79 en 2,5kg patat voor 1,70, kunnen we wel even van eten!
    Normaal eten we alleen op zaterdag patat... maar gisteren even omdat m'n man laat thuis was en ik even een dip had. Nu even stiekum haha

M'n leidinggevende belde net. Was even heftig, ik in tranen omdat ik 't gevoel had dat ik had gefaald.
    Volgens haar was dat niet zo. 't Is gewoon al met al in de communicatie fout gegaan.
    't Was een kraamvrouw die erg bezorgd en perfectionistisch was en daarom overlegde ik veel omdat ik het goed wilde doen. Alleen zij zag dat als onzekerheid en onervarenheid. Normaal ga ik gewoon lekker m'n gang, overleg wat nodig is maar niet meer dan dat, trek kasten open enzo, meeste gezinnen vinden dat prettig. Alleen bij haar had ik het gevoel dat ik meer moest overleggen.
    Ook met de borstvoeding, ik probeerde haar gevoel te volgen in zoverre dat ook in overeenstemming is met hetgeen wat ik heb aan kennis. Zij dacht daardoor dat ik geen eigen mening heb en gebrek aan zelfvertrouwen.
    Zij had het idee dat ze me veel dingen moest vragen, terwijl ik soms niet eens de kans had gehad om dat al te doen. Bijv. vroeg ze of ik de was of badkamer wilde doen, maar dat doe ik standaard elke dag en eerder ga ik ook niet weg.
    'k Ben alleen maar aan't rennen en vliegen geweest.
    En 'k had volgens haar eerst de billetjes van de baby afgedroogd en daarna 't naveltje. Dan is dat puur toeval geweest want dat doe ik nooit.

Over 't algemeen ben ik lekker zelfverzekerd in m'n werk, ik weet dat ik het kan en meeste reacties zijn dat ik een relaxte kraamverzorgster ben, maar van zulke dingen word ik wel onzeker.
    Maar goed m'n leidinggevende had alle vertrouwen in me en dit gebeurde me niet weer. 'k Moest het vroeg genoeg bespreekbaar maken en opschrijven en als ik er dan niet uit zou komen met het gezin, konden we besluiten dat er iemand anders heen moet maar dan komt dat van 2 kanten.

Naja dit hebben weer weer gehad. Hopelijk is het volgende gezin erg leuk! k Zal zo de planning even bellen wat de bedoeling is.

@Rose al gedoucht?

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hmm lijkt me erg apart...

5. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    aha, dat verklaart een hoop, waar kan je die dingen kopen?

6. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    oh geen idee...zal ik is navragen heb hem van een vriendin van me gekregen! Volgens mij op een website van een winkel in a'dam!

7. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    laat maar heb het al gevonden!
    Stom zeg, hier hebben ze helemaal geen leuke kleurtjes, in amerika wel..grr..:p..hahaha..

wat is een betere, of maakt dat niet uit?
    kunstof of keramiek

8. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    http://www.neti-pot.nl/
    En als je neti pot kopen in typt bij google vind je ook vele websites!
    Koop er een goed zeezout bij en gebruik geen gewoon keuken zout ivm pijn doen van je neus ;)

9. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
  10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik heb een paarse van kunstof met een dekseltje waardoor er ook geen stof in komt als ik hem niet gebruik!

11. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik heb de ali babba!

12. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Veel succes ermee...hihi....ik ga lekker naar huis ben zo moe ga ff me bedje in!

13. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ik las ook dat sommige apothekers, drogisterij, natuurwinkels ze ook verkopen! ga ff snuffelen wij hebben hier de tuinen, genoeg apothekers en drogisterijen!

14. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    aaahhh vettt.. die is echt toff..!

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ben er weer. Broodje kroket was lekker :D

@Netipot: Ik snap het principe niet helemaal eigenlijk.. wat is er mis met gewoon een klein glaasje of spuitje oid met zout water en dan je neus spoelen?
    Waarom zou dit beter werken? Er komt net zo goed zout water je neus in... Dus snap t eventjes niet :(

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Zo ik schrok hier even! Kreeg papier van belastingdienst over de definitieve berekening van de zorgtoeslag 2007 en ik moet 433 euro terugbetalen.
    Maar toen maakte ik die van m'n man open en hij krijgt 720 euro terug. Hehe dat valt nog even mee!
    Mijn inkomen staat nu bij hem erop dus ik denk dat we straks 1 bedrag krijgen per maand.

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

ik moest dat ook terugbetalen! :( En daan kreeg niets terug... want hij is mijn toeslagspartner.

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik moest vorig jaar een heel jaar loonheffing terugbetalen omdat ze dat op mijn werk niet hadden geheven....

19. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik heb lekker gedoucht en heb mijn zwarte jurkje aangetrokken daar zie je mijn buikje aardig goed in en doe mijn pumps eronder aan. heb alleen ontiegelijke borsten in dat ding heb ik normaal nooit maar sinds ik zwanger ben (.)(.) zijn ze huge :D

@red zo dat is idd ff schrikken gelukkig houden jullie nu zefls wat over.

ik ga zo de hondjes ff goed uitlaten want die zijn van half 4 tot half 11 alleen ofzow dus ook aar meteen eten geven en de kat is nog buiten dus ook nog ff roepen.
    dan ga ik maar is. zal straks nog ff bijlezen via mijn iphone maar ga lekker genieten van mijn diploma uitrijking, kan het nog niet geloven dat ik eindelijk klaar ben.

fijne dag en kom straks ff kijken hoe de echo van bos trouwens is gegaan. plaats je nog ff een foto bos?

Deel Deze Pagina