Ik moest zorgtoeslag terugbetalen maar kreeg voor de aanslag weer geld terug dat heft elkaar een beetje op. Behalve dan dat ik meer terug krijg Spullen allemaal gekocht nu even lekker rusten, supermoe!
O bah! Ik ben m'n man z'n toeslagpartner maar we hadden dat jaar elk apart de zorgtoeslag gekregen. 't Zal nu straks wel in 1x komen. Ga je 't per maand terugbetalen? 'k Ga me even beetje optutten en dan boodschappen doen. Heb wachtdienst tot 0.00u en morgen in overleg en daarna lekker vrij.
@Red: afgelopen jaar getrouwd zeker? (en gaan samenwonen) Want dan ben je vanaf nu verplicht toeslagpartner. @Kristel: puur gemak Verder zit er geen verschil in @Bos: vertel vertel
@Dreamer: Ik wou al zeggen... Ik zou t al heel vreemd vinden als zo'n ding ervoor zou zorgen dat t beter gaat dan met een spuitje of iets anders.. Het is dus gewoon zonde van je geld Ik moest mn neus ook een hele tijd spoelen met zout water ivm een neusoperatie (is een deel van mn slijmvliezen weggehaald toen) en deed dat gwoon met een spuitje van de apotheek. Ging prima!
Pff, ik ben sinds gisteren met vlagen zo duizelig! Gister toen ik uit bed kwam moest ik me gewoon vastgrijpen omdat ik anders om zou vallen. En dat terwijl ik voldoende & gevarieerd genoeg eet... Hoop dat het niet weer bloedarmoede is. Al zou ik niet weten waar dat door veroorzaakt kan worden. Het is niet schadelijk toch, die ijzerpillen mocht je zwanger zijn?
@Dreamer, ja idd in 2007 getrouwd. Lijkt mij idd ook dat het net zo goed met een spuitje of iets dergelijks kan. Maarre ik ga nu eerst boodschappen doen. Ben ik wel even mee bezig. Af en toe baal ik ervan dat we geen winkels dichtbij hebben. 'k Moet er altijd weer 7 km voor rijden.
@ red, dat is weer lastig van het noorden he? Ik heb dan nog mazzel dat ik in de stad woon, maar in de kleine dorpjes ben je idd beperkt.
@Rose: Veel plezier @Nen: Ijzerpillen zijn absoluut niet schadelijk tijdens de zwangerschap! Veel vrouwen krijgen juist ijzertekort als ze zwanger zijn omdat het lichaam ineens veel meer bloed moet gaan aanmaken. Dus je kan ze gewoon slikken hoor Ijzer is wateroplosbaar en alles wat je te veel binnenkrijgt en wat je lichaam dus niet nodig heeft dat plas je gewoon weer uit, net als bij vitamine C bijvoorbeeld.
Jazeker! Zeg het maar moet er een vloer geschuurd, gelakt, geolied, gewaxt of in de onderhoudsolie gezet worden? Roept u maar....
@ kristel, weer wat geleerd Ik heb hier nog pillen liggen, dus misschien neem ik ze maar gewoon voor de zekerheid. Heb niet zo'n zin om eerst naar de ha te gaan om de waarden te laten bepalen.
Haha, ik heb het nog niet met vriendlief besproken hoor. Euhm, we hebben een parketvloer met kale plekken en hier en daar een kras. Hij moet wel dier-bestendig zijn omdat er natuurlijk ook een hond loopt. Dus ik weet niet wat dan de beste behandeling is? Zoo stom, we twijfelden of we het voor de verhuizing van de meubels zouden doen, maar toen zag de vloer er eigenlijk nog toppie uit. Maar nu, 9 maanden later.... :S
@Red: ik bedoelde dat je in 2008 getrouwd was. Wel vreemd dat je dan nu pas alles op 1 rekening krijgt. Ik krijg hier alles en mn man niks. Hij moest alles terugbetalen en ik niks. Dus denk dat ze daar een keer zelf nagedacht hebben Ik weet dat er iemand hier rond dezelfde datum als mij is getrouwd, weet alleen niet meer of jij het nu was. Wanneer ben jij getrouwd?