Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Iemand geïnteresseerd in 3 katten en een hond voor een dagje?

Ze laten me sinds een week ofzo gewoon niet meer met rust allemaal :( allemaal moeten ze op schoot en tegen mn buik aan liggen.. En ligt er al eentje, dan duwt de ander m gewoon weg!
    rare beesten :)

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat apart kristel! Als ik dat hier ook ga krijgen als ik zwanger ben, wordt het druk... 4 katten en een golden retriever haha.

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    O crap!
    Ik heb mn boxen van mn laptop opgeblazen :oops:
    Dacht dat ik ze al opgeblazen had meteen de eerste dag, dus zet mn volume voluit en ineens POEF.
    Oepsie :)

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dan zou de vloer helemaal geschuurd moeten worden en ik weet niet wat jullie mooier vinden olie of lak? Lak is een stuk harder hier zul je minder snel krassen op krijgen en onderhoudsvrijer.

Bespreek het maar even met je vriend en let me know.... Of bel Daan (nummer geef ik wel op verzoek)... of stuur een mailtje naar ddvloeren@hotmail.com. Als je de prijslijst alvast wilt ontvangen moet je even je mailadres pb-en dan stuur ik hem vanavond. :D

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    En welk nr was het waard om je boxen voor op te blazen? ;)

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ debby, je hebt pb...

Oh shit! Mailadres vergeten haha. DIe komt er dus nog aan

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ehm, Sash met Raindrops was de schuldige :)
    Luister nooit muziek via mn laptop, maar had deze net ff gedownload en wilde m meteen luisteren.
    Ik blaas altijd overal de boxen op, dus kijk er niet eens meer raar van op :)
    Mag ook niet aan de auto radio zitten, heel raar :)

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Komt voor elkaar Nen!

9. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    wil ook graag een andere vloer in huis, maar lief wil dat niet omdat we niet weten hoelang we hier blijven wonen! de vloer die er nu in ligt ziet er nog wel goed uit! helaas :p...hahaha.. wil ook zo graag vloerverwarming.. lijkt me zooo lekker!

@dreamer
    dat deed de pc van mijn ouders oook een keer..hahaha..*oeps*..

@kristel
    die van ons liggen altijd bij ons.. ben je ook beniwud hoe je beestjes op je beeb gaan reageren als je beeb er is?
    Ik weet wel dat onze katten niets van baby's moeten hebben... ze vallen ze gelukkig niet aan, ze lopen meteen weg naar de keuken en naar buiten! hahaha!

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Luister nu Marc Anthony met I want to spend my lifetime loving you .. zoooo romantisch.
    Alleen klinkt t nergens naar nu t zo kraakt :)
    Jammer, wéér een laptop zonder goeie boxen :)
    Je zou toch zeggen dat je leert van je fouten, maar deze oma dus duidelijk niet :)

Haha jij bent ook een handige :)

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat is jullie muzieksmaak?

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Welk programmaatje gebruiken jullie om muziek te downloaden... Ik word gek van de virussen namelijk. :(

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Erg... Ik krijg net een pakketje bezorgd en ik kan gewoon aan de doos ruiken dat er in de bezorgauto gerookt is :)

Mn hele pakketje meurt ernaar. Er kwam nog net geen rookwalm uit toen ik m open maakte :p

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kristel, bah wat vies! je eigen handen stinken dan ook gelijk zo vies he....

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    heej!
    @all: hoe is het met iedereen?
    @bos: nog niet terug? wil een foto zien!
    @dreamer: niet meer de boxen zo hard! :p wat een hippe muziek trouwens voor een oma!
    @kristel: mijn kleine hondje was ook metteen heel anders toen ik zwanger was.. veel beschermender.. volgens mij voelen honden dat toch aan ofzo?
    @matta: lijkt mij ook heerlijk! VLOERVERWARMING! :D
    @debby: gaat goed he met je bedrijfje :p wie weet laten wij ook wel jullie de vloer leggen als we ooit een huisje kopen.. maar denk niet dat ik parket wil :p dus dan gaat het niet.. dan wil ik denk ik tegels ;)

@all:ben weer lekker thuis.. om 7 uur vanavond intake voor het sporten.. ga aangeven dat ik heel veel wil afvallen(eigelijk 15 kg voor 6 augustus :p )! :p als ik dan op een gegeven moment zwanger ben moeten ze dan maar mijn schema aanpassen :p

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hier ook een hele brede muzieksmaak.
    Van Era tot gothrock tot keiharde terror :)
    Eigenlijk alleen geen hiphop/rnb zeg maar.
    Alhoewel sommige nummers nog te doen zijn.

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik luister ook allerlei soorten muziek, vind bijna alles wel leuk.. Ligt aan mn bui ;)
    De ene keer is het R&B, dan is het pop en dan is t hardcore.
    (Mannetje maakt hardcore dus ik moet t wel leuk vinden, anders zou ik een probleem hebben denk ik, dan zou ik hele goeie oordoppen moeten hebben :))

@Nen: Nou, het vreemde is, ik vind rook meuren, heb ik altijd al gehad, ook toen ik zelf nog rookte.
    Ik ruik het nu alleen sterker dan eerst.

Moet alleen wel zeggen dat ookal ben ik nu al 2 maanden gestopt, ik verlang nog steeds af e ntoe naar een sigaret... Ik droom er soms gewoon over dat ik aan t roken ben :)

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mn man is van de Nederlandse muziek.
    Ik vond het altijd vrésélijk.
    Bij hem stond t de hele dag aan (piratenzenders voor de noordelingen onder ons :p)
    Maar nu weet ik niet beter en vind ik zelfs Nick&Simon en dat soort muziek heel leuk :)

@Kristel: ik ruik de rook nu ook vele malen sterker dan toen ik zelf nog rookte.
    Is normaal denk.
    En heb t ook altijd vies gevonden die lucht, stom is dat he :p

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48

Whahahahaha.
    Geweldig!
    Ik heb geloof ik nog wel wat cd's liggen :)
    (waren overigens van mn broertje :) )

20. Ik heb emule.. ja en bittorent.. nog nooit virussen binnengehaald. Heb ook nooit een anti-virus gehad. Klotedingen zijn het. Vreten een gedeelte van je snelheid op de pc op!

Grappig iedereen heeft andere muzieksmaak hierzo.. ik luister een hoop muziek meestal wat gewoon op de radio is.. verder het liefst met instrumenten.. poprock, rock etc. soms metal en heel soms hardcore, terror, trance of techno. Als het maar niet van die negerrap is (hoe heet dat ook alweer..)

Deel Deze Pagina