haha dat is dus echt niet mijn soort muziek! ik houd daar echt niet van.. pascal wel Wij gaan ook naar GUUS.. 12 juni geloof ik.. ik ben helemaal gek van dit liedje? wie vind het nog meer mooi.. wil het op mijn bruiloft in het gemeentehuis afspelen.. http://nl.youtube.com/watch?v=Xcra5aPe7hE Marco borsato luisterde me vader 2 jaar lang dag in dag uit toen me moeder kanker had.. dus toen ben ik het vanzelf mooi gaan vinden.. de meeste liedjes hebben ook een betekenis voor mij!
@dees ben jij die met die lange bruine haren, die daarna los gaat of die met dat witte broekje aan ..hahaha.. @dreamer ja wel, ben ik 2x gweest, wat een balle tent! haha heb mijn 18de verjaardags feestje daar gevierd.. toen had ik nog neit met lief..en dat was de enige bar die op zondag open was!
Nee niet die snol met dat witte broekje lang haar ja op zich wel.. ging ook wel los denk ik.. kan me niet zo goed meer herinneren.. ik word oud! Guus vind ik helemaal niks, maar Nick en Simon is wel oké!
wanneer moet je eigelijk de muziek gekozen hebben.. met de ondertrouw pas.? of mag dat ook later.. moet ook nog even diep nadenken wat ik ook alweer allemaal mee moest nemen naar de ondertrouw
oh god, moet je perse muziek draaien als je het gemeente huis in komt? moet je perse in het gemeentehuis trouwen?
Ik ben even heel erg boos! Ik heb bij Yves Rocher spul besteld voor mn benen, omdat die nu ik zwanger ben zo zwaar aanvoelen steeds. Kijk ik op de verpakking, staat erop: Niet geschikt voor zwangere vrouwen. Ipv dat ze dat even op hun website melden bij de informatie over het product! Dan had ik t niet besteld namelijk... Sukkels
Wat stom kristel! Ik zou ze erover bellen, want dat hoort gewoon bij productinformatie vermeld te worden vind ik!
@ suus ik heb pas een maand van tevoren muziek uitgekozen je hebt nog wel ff de tijd hoor! Bij tekenen is dat liedje best wel leuk lijkt me!
Je moet zelf de nummers op cd zetten, dus al doe je dat op de dag zelf, dat maakt niet uit Als het goed is hoef je zelf niets meer mee te nemen, maar weet niet of dat al geld nu. Anders moet je van beiden de geboorte uitreksel meenemen (niet ouder dan een half jaar) Geldig ID. Naam, adres en geboortedatum van de getuiges + kopie van ID van hun. En bij de ondertrouw moet je nog de gba uitreksel betalen, maar die hebben ze daar al. @Kristel: kan je toch terugsturen? Of kan dat daar niet? @Dees: zou niet best zijn als jij die dame in dat witte broekje was
lijkt mij ook mooi Wie kan mij zo vertellen wat je mee moeten nemen naar ondertrouw.. weet zowiezo al: kopies van paspoorten van pas en mij.. kopie van paspoorten van getuiges..? moest je nog meer? Uitreksel van geboorteregister ook geloof ik maar dacht dat hun dat gingen regelen.. moet je nog meer? Volgens mij kan je ook op andere lokaties trouwen.. hier in cuijk wel.. maar dat is dan duurder! De kerk vind ik echt belachelijk duur.. betalen in gemeentehuis 171 euro en voor de kerk is 245.. (dus wij trouwen niet voor de kerk.. geen geld voor) @kristel: echt belachelijk.. ik zou meteen bellen.. misschien mag het retour?