Ik kan het wel terugsturen, maar ik vind het gewoon belachelijk dat ze dat niet even op de website vermelden... Er zullen vast wel meer dingen zijn die niet mogen tijdens de zwangerschap maar waar dus geen vermelding bij staat. Dus ik ga even bij ze klagen
Hmm wat stom zeg... ik wilde iets vragen en met dat ik daarover nadenken vergeet ik wat ik wilde vragen! :S Wat gaan jullie eten vanavond? Wij lekker stamppot boerenkool met spekjes en worst
FF denken.. ondertrouw.. jemig das alweer meer dan anderhalf jaar geleden maar we moesten uittreksels hebben van het geboorteregister en daarom helemaal naar Heemskerk voor me man (en voor mij in R'dam) en nog gewoon uittreksel bevolkingsregister. Verder kopieën van paspoorten van de getuigen en alle gegevens daarvan. En waar je gaat trouwen moet je weten, nu zie ik dat jullie niet in de kerk gaan trouwen maar als je dat wel zou doen moet je dat ook gelijk doorgeven
wij kunnen niet meer bellen dus heb het net aan de telefoon :S dus krijg iemand aan de lijn.. stel ik mijn vraag krijg ik geen antwoord.. en na halve minuut ofzo kom ik weer in de wachtrij dat ze in gesprek zijn.. heel vreemd
Nou ik heb ze gebeld... Kreeg een of andere doos aan de lijn en die reageerde echt op zo'n manier van: Jah, en? Wat boeit mij dat nou? maak je niet zo druk ofzo.. Het eerste wat ze zei was ook echt: Ja, je kan het toch na je zwangerschap gebruiken? Ehm, ik koop het NU omdat ik het NU wil gebruiken, niet om over 6 maanden pas te gebruiken... DUH Ze kwam heel onverschillig over, alsof ik vet hysterisch deed om niks ofzo Ik vroeg ook waarom ze dat niet op de site erbij zetten, omdat het best wel belangrijk is om te weten als je zwanger bent, krijg ik als antwoord: Ja dat weet ik niet.. Grr! Stom wijf... Mja, ze heeft t nu van de rekening afgehaald en hoef t niet te betalen en ook niet terug te sturen. Heb t nu dus gratis... Maarja ,vorlopig kan ik t toch niet gebruiken dus heb er geen drol aan
Wij zijn vanaf het moment dat ik 18 werd toeslag partner van elkaar. Want het is zo dat op het moment dat je samen woont en samen een huishouden voert je dan al toeslag partner bent, dus heeft niks te maken met trouwen. Wij hebben nu sinds 2006 al toeslagen moeten terug betalen, omdat wanneer wij een wijziging invoerde, deze altijd of kwijt was of nooit gekregen hadden... We hebben nu al 1300 terug betaald en hebben nog 500 te gaan *zucht*
@ kristel, wel netjes dat je het niet terug hoeft te sturen en niet hoeft te betalen! Maar wel vervelend dat je dit van tevoren niet wist.. Ik weet mijn vraag trouwens weer Weet iemand hoe laat bos haar echo heeft?
Gezien het geloof ging ik ervanuit dat Red pas was gaan samenwonen nadat ze getrouwd was Ik had het verder ook niet over anderen. Wij zijn pas toeslagpartners geworden toen we getrouwd zijn. We woonden al wel 4 jaar samen, maar niet officieel, dus dan ben je geen toeslagpartners.
Omdat jij er nu op reageerde en ik het niet over jouw situatie had zeg maar. En je woont officieel samen als je samen op hetzelfde adres ingeschreven staat.
Ik ga er vandoor! Vriend komt zo thuis en ik ga eten koken. Daarna gaan we lekker zwemmen Morgen werken vanaf 8u :s dus dat wordt vroeg opstaan... Fijne avond! xx
zit nog steeds in de wacht.. 0.45 cent per minuut :S kosten lopen hoog op.. maar wil ook niet ophangen :S vind ik ook weer zonde
Omdat je naar Red stuurde, dat op het moment dat je trouwt en dus samen gaat wonen dan pas toeslag partner bent, reageerde ik hierop dat dit al vanaf je 18de is en op het moment dat je samen woont.
Kristel, wat een doos bij de Yves Rocher.. zulke mensen wil je toch gewoon door de telefoon rukken.. Suus bij jou ook een gedoe aan de telefoon