Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    zit al meer dan een kwartier in de wacht.. 2 keer doorverbonden en kost 45 cent per minuut + de kosten van de mobiele telefoon.. word echt kwaad.. maar kan ook geen emailadres vinden dus dan kan ik ook niet mailen :S

2. Sammie, zo bedoelt Dreamer dat helemaal niet.. blijf nou maar mee kletsen.. is gezellig toch!

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Suus: Dus jij hebt ook al met zo'n dozenorganisatie te maken... gaat lekker vandaag ;)

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @suus
    zonde geld he!

@sammie
    blijf nou maar gezellig..!zo wordt het vast niet bedoelt!

5. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    vreselijk he, die mensen kan je wel door de telefoon killen! dat heb ik nou steeds met de xs4all klantenservice..!

6. ik had dat vroeger met planet internet.. alles ging fout daar aan de telefoon :(

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Dreamer, wij zijn 30-08-2007 getrouwd. Ondertrouw weet ik niet meer.

@Suus, bij ons kostte de kerk niets maar wij zijn dan ook belijdend lid. Wel werd er een collecte gehouden ;)
    Gemeentehuis kost hier 181 euro.

Muzieksmaak: ik ben wel van het nederlandstalig o.a. marco borsato, guus meeuwis, nick en simon, enzo.
    Gospel luister ik ook regelmatig, verder pop enzo. Radio in de auto staat meestal op sky radio of Q-music en dan vind ik de meeste nummers wel leuk.
    Hardcore, hardstyle, hiphop e.d. vind ik helemaal niks. Mijn mannetje is fan van hiphop.
    Ik heb met veel teksten ook wat moeite vanuit m'n geloof en ik wilde eigenlijk dat hij daarin z'n muziek ook wat meer selecteerde. Zeker als we kindertjes krijgen. Net taalgebruik hier in huis.

@Kristel... ik vind z'n muziek absoluut niet mooi! Haha ;) Maar das vast een kwestie van smaak, ligt denk ik niet aan hem.
    Balen van Yves Rocher! Echt stom hoe mensen kunnen reageren ook.

'k Heb boodschappen in huis voor 1,5 wk. Misschien alleen nog een keer brood en aardappelen halen. 'k Was 45 euro kwijt dus dat is wel netjes. Zaten ook paar dure dingen bij die ik maar af en toe koop, zoals olijfolie enzo.
    Ben weer trots op mezelf! Haha...

'k Ben nu even eten aan't koken... eten aardappels, prei en hamburger. Wat eten jullie?

'k Heb trouwens vandaag m'n ei. Toen ik bijna in de supermarkt was... die voelde ik echt wel! Maandag had ik wat zeurderig gevoel in de buurt van m'n eierstokken, maar nu was het echt even een felle pijn die ook wel even aanhield.
    Naja klopt m'n banner precies en heb ik 10 febr. m'n NOD.

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ben overigens 1,78

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ola.....sorry ik heb werkelijk niets terug gelezen! sorry....

ik heb vandaag mijn hobby uitgevoerd ZO GAAF...heb een geboorte slinger gemaakt...maar kan ik jullie helaas niet laten zien want daar staat zijn naam op

dees wilde je even een knuffel geven....

10. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    mijn zus komt miss weer in de buurt wonen! jeeeejjjj....
    *ben zo b lij*

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Sam, ik ben niet boos hoor :D
    Kon alleen niet meer reageren door internet.
    Vanaf 4-5 uur tot een uur of 9 savonds heb ik hier amper internet.

@Red: nee, dan was jij het niet die ongeveer gelijk met mij getrouwd was.
    Lijkt me lastig als je door geloof bepaalde muziek niet mag luisteren trouwens.

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Matta: Dat zou leuk zijn :D

@Lynn: Nou, jammer dat je t niet kan laten zien :( Ben wel benieuwd naar wat je nu precies doet. Kan me er niet echt een voorstelling van maken..

@Dreamer: Het heeft niet zozeer met het geloof zelf te maken hoor, maar met hoe toegewijd je bent en hoe je er zelf in staat.

Al moet ik zeggen, en dit komt misschien niet lief over, maar ik vind dat je je man niet kan opleggen dat ie bepaalde muziek niet mag luisteren, of het nu uit geloofsovertuiging is of niet.. Hij heeft zijn eigen vrijheid om keuzes te maken...
    En wat betreft de reden... Tja, krijgen ze t thuis niet mee dan krijgen ze t op school of op straat wel mee...
    Maargoed, zo denk ik erover.. Wat iemand anders doet moet hij/zij zelf weten ,dat respecteer ik. Ik wilde alleen even mijn mening erover geven, ookal werd er niet om gevraagd ;)

En nu ga ik eten; lekker spaghetti!

13. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ik heb net lekker stampot boerenkool gegeten! daar had ik zo'n zin in! smaakte me al beter dan het eten van gister.

hebben jullie ook, dat als je ziek bent. je beter voelt als er iemand is?

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Het is niet wat iets mag maar een persoonlijke keuze. Zo heb ik ook een hekel aan films met veel geweld.

Kijk wij hebben beiden belijdenis afgelegd van ons geloof en daarbij beloofd dat wij God zullen dienen, Hem zullen eren en daar in ons dagelijkse leven invulling aan zullen geven.
    Niet dat ik alles goed doe ofzo en ik doe ook dingen waar ik later spijt van heb, maar toch probeer ik keuzes te maken waarin God ook centraal staat.
    Om nu hiphop te noemen, ik vind niet alles slecht maar heel veel teksten gaan over seks, drugs, moord en grof taalgebruik.
    Onze kinderen zullen natuurlijk ook op straat dingen te horen krijgen maar ik wil ze wel proberen om normen en waarden mee te geven en ze mogen daarin hun eigen keuzes maken.
    Mijn man is ook wel met mee eens, maar bij hem is het een soort van 'gemakszucht' hij denkt daar niet erg over na. Maar hij is het wel met me eens dat dat niet bij ons in huis wordt gedraaid als we kinderen hebben en we zullen bijv. ook concequenter worden in het tv-gebruik.
    'k Zal mn kinderen heus niet van 'de wereld' proberen af te schermen, maar 'k probeer ze wel dingen mee te geven.

Ik heb zelf een hele strenge opvoeding gekregen, wij hadden geen tv, mochten geen muziek luisteren (buiten christelijke om), mochten niet uitgaan enz.
    Juist dan denk ik dat kinderen dingen gaan uitproberen of zich van 't geloof afzetten.
    Ik wil ze juist wel met dingen in aanraking brengen, ze mogen van mij muziek luisteren, uitgaan, enz. maar ik hoop dat ze vanuit hun geloof hun eigen keuzes maken.

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    'k Hoop dat ik 't een beetje goed omschreven heb :oops:

16. HALLOOOOOO

wat een geklets weer. Wel bijgelezen maar niet veel onthouden.
    Net ook lekker spaghetti gegeten en boodschappen gedaan. Zometeen lekker in bad denk ik.

Morgen lekker vrij :D

17. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ikwil ook graag een bad, mijn ouders hadden in het oude huisook een bad. heerlijk!
    had een bubbelbadmatjevoor ze gekocht, ik was de enige die hem gebruikte omdat hij zo'n lawaai maakte!1 hahaha..

18. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    is iedereen lekker aan heteten//

is bosalweer terug

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Red: Ik snap hoe je het bedoelt, misschien kwam het van mijn kant ook een beetje kort door de bocht eruit. Zoja, sorry!

Ik vraag me allen af, wat nu als je kind(eren) ervoor kiezen om een ander geloof te hebben of geen geloof? Dat ze zich dus niet thuis voelen in jullie geloof.
    Hoe zouden jullie daarmee omgaan?

Natuurlijk probeer je je kinderen op te voeden met wat jij denkt dat belangrijk is, zoals bij jullie dus het geloof. Maar soms vraag ik me af of het niet té is zeg maar. Het komt op mij hee lvaak over alsof ouders hun geloof echt opleggen aan de kinderen.
    En dan zou je kunnen zeggen: Ja maar als ze t er niet mee eens zijn kunnen ze altijd nog wat anders kiezen.
    Maar ik enk dan dat de kinderen niet beter weten omdat ze met alles wat ze deden geconfronteerd met t geloof werden.
    Snap je wat ik bedoel?

Ik vind het zelf juist belangrijk dat een kind dingen meekrijgt van verschillende geloven en dan zelf zijn/haar keuze kan maken, maargoed, ik ben dan ook niet gelovig. (ik weet dat in t geloof, maakt niet uit welke, dat geloof en die God de enige is en andere geloven zijn niet goed, om t zo maar even zwart/wit te zeggen).
    Ik vraag me dus echt af hoe jullie hiermee om zouden gaan...

Ik hoop niet dat ik hier iemand mee beledig omdat ik iets verkeerds zeg oid en ik wil al helemaal geen geloofsdiscussie beginnen (daar komt alleen maar gezeik van namelijk ;)). Ik respecteer alles en iedereen in de keuzes die ze maken, of ik t er nu mee eens ben of niet dat doet er niet toe.
    Ik ben alleen gewoon heel benieuwd hiernaar :)

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ga trouwens weer even dvdtje kijken met Kimo ,waren we net ook al aan t doen en ondertussen heb ik een voetenbad genomen en daarna mn voetjes lekker ingesmeerd.

Deel Deze Pagina