Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Bij ons zouden alle stopcontacten overdwars geplaatst moeten worden. Nu vallen ze van de muur af... Heel handig! :(

Succes met t huishouden!

Liefs

2. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    bij ons in de woonkamer zitten aan de ene kant alle stopcontacten hoog, met zo'n dikke kast erom heen en aan de andere kant zitten 2laag en bij dekeuken weer hoog.. soms is dit best wel een vaaag huis!

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik heb geen echt programma gekregen .. had een intake met een stagiare.. :S dus heb eigelijk zeg maar geen intake gehad want ik wist zelf nog meer dan hem..
    Dus ik doe nu maar wat.. zoveel als ik vol kan houden.. maar mijn collega zei dat je de dietist vergoed krijgt dus heb afspraak gemaakt bij huisarts om doorverwezen te worden.. heb echt teveel overgewicht dus hoor wel wat hij zegt..
    Ben nu bij rachel. die is even keeldrank halen dus ik moet even op lindsey en jayden passen.. jayden is zijn speen weer kwijt dus die ga ik even snel terugdoen..!

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    check mijn album!

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeimorgen

kom even snel hoi zeggen en dan beni kweer weg moet om 11 uur de deur uit om te gaan werken..
    klinkt raar na anderhalf jaar haha heb wel gewerkt maar nooit een euro verdiend nu gaat er eindelijk weer geld binnen komen.

mijn diploma uitrijking was trouwens echt leuk :D ben helemaal trots op mijn papiertje :D

@bos super dat je echo weer goed was

tot vanavond

doei

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @lynn: wat leuk die dromenvanger.. heb je die ook zelf gemaakt!?

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @rose: nu echt geslaagd! :) kunne ze je niet meer afpakken! gefeliciteerd!
    Waar ging je ookal weer werken.. ik zet de laptop weg want lindsey wil dat maakt ze me duidelijk! ze wil aandacht.. en jayden is voor de 3de keer zijn speen kwijt dus moet zo ook weer naar boven!

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja hoe coole mama 2 be ben ik! 8)

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wat leuk Lynn!

@Matta, wij hebben dat ook wel eens hoor! Ik doe 't meeste in huis maar af en toe baal ik daar ook flink van en vooral als ik me niet fit voel.
    'k Denk dat 't goed als we hier geen discussie gaan voeren over 't geloof. Aangezien je daar nooit uitkomt. Ik begrijp je twijfels en in je opvoeding gedwongen worden werkt soms ook alleen averechts. Misschien dat je hier wat aan hebt:
    http://www.gkv-roden.nl/site/index.php?pagina=geloven
    http://www.gkvbarneveld.nl/site/Christe ... et_in.html
    Dit geeft mij houvast als ik ook wel eens twijfel.

@Suus, ik heb nog geen overgewicht maar qua BMI zit ik wel bijna aan de bovengrens en daar wil ik vanaf.
    Nog even afwachten hoe 't hier loopt omdat m'n man waarschijnlijk volgende week thuis zit ivm de vorst. Dus zitten we weer met die stomme WW.
    Maar als alles hier op regel is, ga ik me denk ik ook maar 's inschrijven.

Zo... nu ga ik aan de slag hier!

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nou veel plezier met geld verdienen....en dat heb ik ook gehad 3 jaar...gratis en voorniets gewerkt...en nu heb ik nog niet het idee dat ik werk voor geld..maar dat is denk ik alleen maar goed....

11. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @red
    nee, idd.. iedereen gaat er anders mee om!

@lynn
    Kan ik er 1 bij je bestellen!
    hahahah, ik vind ze echt prachtig!
    owh pammetje van me...:D...

12. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @suus
    ik wil het altijdzelf doen...miss is het voor mij ook beter om naar een dietist te gaan, alhoewel ik denk dat ze je alleen maar richtlijnen kan geven, jemoet het daarna toch zelf doen!
    Ik heb ooook ernstige overgewicht..ben nu weer bezig met afbouwen..!niet veel meer snoepen, niet meer eten na8 uur.. dat soort dingetjes, veel bewegen!

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat ben jij crea zeg Lynn! Mooi hoor! :D

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Rose: Super dat het zo leuk was! :D

15. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @rose
    wat zeiden ze van je buikje?
    wisten ze al dat je zwanger was?

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @matta: ik weet niet of die dietist helpt maar ben zelf niet in staat om mezelf aan de afspraken te houden.. Ik ga gewoon eens naar de ha en dan zeg ik wel wat hij adviseert :p

17. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @suus
    hihi dan is een dietist heel verstanding. haha..

@debby
    wat hebben jullie een mooie hond!

ikwil ookgraag een hond!

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal!

@Rose: Het geeft je straks een heel goed gevoel als je je eerste echte loonstrook ziet :D
    Succes vandaag!

@Bos: Wat goed dat je echo weer goed was :D En leuk dat ie zo beweeglijk was! We willen wel een foto zien he ;)

@Lynn: Echt mooi heb je dat gemaakt zeg! Helemaal uit je hoofd of heb je voorbeelden die je gebruikt?

@Debby: Balen dat je hormonen zo irritiant doen... Ik heb er gelukkig nog niet zo'n erge last van..
    Ok, ik ben wat sneller aangebrand, maar echt ruzie oid maken we gelukkig nog niet.
    Zal me niks verbazen als dat binnenkort nog komt ;)

@Matta: een dietiste schrijft een heel dieet voor je uit. Dus om zo laat mag je dit eten, zo laat dit, etc. Het zijn geen richtlijnen hoor echt een heel progamma voor de hele dag ;)
    Het is dan alleen aan jou of je je eraan houdt of niet :p

@de rest: Hoe gaat t met jullie? :)

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Helass is die hond van mij moeder! :( En niet van ons zelf...
    Wij willen ook graag een hond. Maar als ik dan bedenk dat ik 's avonds laat nog een laatste rondje zou moeten lopen en aan de kou buiten denk ben ik blij dat we er nog geen hebben. Daarbij zou het zielig zijn. Ik werk nu nog 5 dagen in de week.
    We mogen Silver wel lenen zo nu en dan! :)

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Mijn mannetje is ook een driftkikker hea?!? Dus die combinatie wil wel.
    VB: Hij kwam gister thuis (nadat hij eerst naar de stamkroeg van zijn tante was geweest) en zei dat hij me miste. Ik reageerde daarop met 'Dan moet je gewoon naar huis komen'. Nou het huis was daarna te klein. hahahaha :D

Deel Deze Pagina