Goede morgen allemaal, Ik ben vanmorgen maar thuis gebleven, gister de hele middag liggen kotsen, dus vandaagnog niet echt de zin om te gaan werken en de puf vooral Zit er over te denken om de vk te bellen om te kijken of ik iets tegen de misselijkheid kan krijgen, maar ben bang dat ik nu nog niets krijg, omdat ik er nog maar net last van heb.... @bos wat super dat je echo goed was meis! @kanrboo, werkse meis, ben je al ongi geworden nu? hOe is het verder met je? @lynn, wat een mooie mobiel zeg, echt knap dat je die zelf gemaakt hebt! @kristel, hoe is het met jou vandaag meis? @rose, eindelijk je diploma, fijn gevoel zeker om die op zak te hebben! Hoop dat je een fijne dag hebt vandaag op je werk! HIer net weer wat geprobeerd te eten, maar voel me gelijk weer misselijk, maar niet zo erg dat ik moet kotsen gelukkig!
@sterretje vervelendd at je zo misselijk bent! hopen dat je er wat voor kan krijgen. @kristel hahahaha.. ik denk dat ik dat wel kan.alleen nu nog niet.... eerst maar weer eens zelf proberen. @debby ze is prachtig, wij hebben ook zo'n hond gehad. Cindy heette ze, ze was gehandicapt en daarom zou ze afgemaakt worden, dat konden mijn ouders niet over hun hadverdragen. dus werd het mijn hond en mocht ik voor haar zorgen. alleen we hadden al een boefle(geen idee hoe je het schrijft een grote zwarte hond) en toen cindy ouders werd, werd ze te sterk voor mijnmoeder en moest ze weg..:S.. ze is naar kennissen gegaan van mijn tante, waar ze een hele grote tuin had om in te spelen! weetje waar ik ookaltijd hard om moet lachen! Meiden die dan ook een hond willen, zo'n klein keffertje. wat de vriend absoluut niet wil. en s avonds loopt idd de vriend met dat kleine hondje..hahaha.. Bij ons kan het wel, ik werk maandag en woensdag de hele dag, dinsdag naar school en donderdagen vrijdagmiddag ben ik vrij! lief wil het niet, want we hebbenook al katten...grrr
Wij hadden 2 katten en een hondje. Onze katten zijn beiden dood gegaan. Nu alleen hondje nog en ik wil ook geen kat weer hebben. Tenminste de eerste jaren niet. Misschien als we ooit een huis hebben met veel ruimte en bijkeuken enzo. Onze hond is echt een ADHD-er. Gaat prima als ik alleen thuis ben ofzo maar als er iemand is, is hij mega hyper. Hij sleept steeds z'n mandjes door 't hele huis. 'k Heb z'n bench net schoongemaakt en die lag ook vol rommel en zand. Nu ligt ie lekker achter me te slapen
Klopt maar ik vond 3 beesten toch een beetje teveel van 't goede. We hadden een kater en poes, die poes ging als laatste dood en was best wel irritant. Maar toen ze dood was mistten we haar echt. Nu we 't wel gewend zijn hebben we allebei wel zoiets van dat het wel prima is zo. Scheelt een hoop haren in elk geval! Wat heb ik daar een hekel aan zeg!
Leuk hea diertjes....?!?! Wij hebben nu tijdelijke enlogeerkonijn, maar die komt echt achter je aan gehobbeld en heeft veel aandacht nodig. Wel grappig... maar ik heb toch liever een hond! Ben echt een hondenmens, vooral van die grote lobbessen. Wij willen absoluut niet zo'n klein keffertje. Ik zou er helemaal zenuwachtig van worden.
Wij hebben tijden 2 poezen gehad, maar de ene ging opeens heel raar doen De ander aanvallen, steeds blazen, mij zelfs aanvallen, echt niet leuk dus Op verzoek is ze dus 2 wekwn uit logeren geweest, daar ging het prima, nergens last van, zodra ze weer bij ons was begon haar oude gedrag nog De mensen waar ze geweest was wilde haar graag hebben, dus nu is ons lieve beestje daar en hebben we de andere nog steeds wel gewoon Vind het nog steeds leuk om 2 katten te hebben, maar voorlopig houden we het nu maar even zo!
ik heb een konijn! die woont bij mijn schoonouders in een heel mooi hok! hij heet betsy! hahaaha..toen ik haar uit mocht zoeken was ze een meisje, maar later bleek het een mannetje te zijn, nu heet hij betsemans!
Ik wilde juist geen grote hond. 'k Vind dat helemaal niks in een tussenwoning. M'n schoonzusje en zwager hebben 3 honden. 1x rotdweiler x deense dog, 2x boomer en nog 2 kids, mij te druk en te vol. We zaten nog te twijfelen of wel wel of niet één wilden, m'n schoonzusje had een nestje en bleef met deze zitten en ze wilden 'm 't liefst aan een bekende kwijt. Hij is ook wel heel lief! Hij heet Turbo en doet z'n naam ook echt eer aan! Hij is helemaal gek op z'n speeltjes en z'n mand, daar vermaakt ie zich prima mee. Als ik aan 'm vraag of ie moet plassen, dan loopt hij gelijk al naar de voordeur. Kauwen op dingen wordt steeds minder gelukkig, dus dan kunnen we straks ook met een gerust hard onze benedenverdieping opknappen. Eerst boven maar even.
Ja, is ook handig he! Die van ons mag soms even mee in de auto of op zondag als we een stukje gaan rijden of lekker wandelen. Hij ligt nu lekker in z'n bench te slapen, dus denk dat ik even ga dweilen, dan loopt ie me in elk geval niet voor de voeten.
Heb je de hele serie? 'k Had ook nog steeds het plan om die bij elkaar te sparen. Moet nog maar een keertje Wc is hier weer schoon. Nu maar even dweilen. 'k Ga straks denk ik nog even naar Drachten. ff eruit.
Ik zou ook maar 1 hond nemen, maximaal 2. Misschien een vuilisbakkenrasje uit t asiel. Toen ik 4 was heb ik zo'n hondje gekregen (die ook 4 was). Die is toen we beide 17 waren onverleden. T was zo'n leuk beesie!
btw zo'n boomertje vind ik wel erg schattig. Zo knuffelig! Maar dan zou ik er nog wel een grote bij nemen.
Hihi... die van ons is heel schattig. Hij is alleen een beetje hyper. Als je 'm aait of een knuffel geeft, gaat ie je helemaal likken. Einde van de morgen, begin van de middag en 's avonds rond een uur of 9 is hij moe en slaapt ie lekker.
Voor t geval jullie t je afvragen; ik ben heel hard aan t werk en daarom klets ik even niet mee... ik moet morgen iets af hebben en als ik ga meekletsen dan red ik dat van zn lang zal ze leven niet