@ suusje, wat een rotnieuws zeg! Maareuh, je werkgever mag je daar helemaal niet om ontslaan! Tenzij je zeer regelmatig verzuimt (omdat je ziek bent). Maar omdat je een risicogroep bent, mag je niet zomaar ontslagen worden hoor!
ik heb nu een aantal keer een gesprek gehad en dat ging goed. de ene keer hadden ze wel wat te zeggen en de andere keer niet. ik heb anderhalf jaar geleden 3 weken thuis gezeten met een longontsteking. en aan de hand daarvan zeggen ze nu dat ze mn contract niet verlengen omdat ik toen zolang ziek was.
@ de tatoo meiden....een klavertje 4 vind ik erg leuk..ook voor een man dan doe je hem misscien wat donkerder oid...!
Dat is raar hoor. Anderhalf jaar geleden 3 weken ziek vind ik echt wel meevallen! Een gemiddelde werknemer is zowat 18 dagen ziek per jaar! En jij was anderhalf jaar geleden 15 werkdagen ziek... Maar helaas is dit het jammere van een jaarcontract. Aan het einde van het jaar kan de werkgever die zo beeindigen. Bah! Echt balen...
Tsjong, tis echt stil zeg! Ik ga zo eten.. Maar heb eigenlijk helemaal geen trek. Beetje misselijk :S Vanavond met de hond naar dogdance en daarna lekker achter de buis. Dus ik ga maar afsluiten voor vanavond... MOrgen weer werken van 8 tot 13. s middags de hond naar de trimmer en maybe naar de open dag voor de verloskundige academie.. Fijne avond meiden! liefs
Hey meiden Kimo en ik zijn vanmiddag even naar de Prenatal geweest om te shoppen! (ik had wat afleiding nodig ) We hebben wat leuke kleertjes gekocht (Shirtje met de tekst 'kleine boef' erop en een rompertje met girafjes erop!) Een waskussen, en waskussenhoes met een shildpadje erop, een deken met 2 girafjes en een laken met diezelfde girafjes, wat beddegoed en alvast een magnetronsterilisator voor de flessen We hebben dus goed geld uitgegeven Nu ga ik even eten maken, misschien ben ik er vanavond nog! @tattoo: Het is misschien leuk om het chinese teken voor liefde allebei te tattooeren
ik krijg dan een vlindertje met een sterretje erbij! de tattoeerder is nog bezig met het ontwerp! leuk l euk kristel! hihi shoppen is altijd leuk!
Ga je naar Hommi Matta? @Kristel: nuttige dingen allemaal! @Bos: heb je een foto van de echo? Hier vreselijk in twijfel wat ik wil. Wel of geen KID. Vind het moeilijk dat er geen klein Ms&Mr Dreamertje komt. Ben veel aan het lezen op internet en veel aan het praten met mn man. Hij is er al wel uit. Vreemd genoeg heb ik het er moeilijker mee dan hij. Maar komt wel goed! Druk weekend voor de boeg, maar wel genoeg tijd om samen te praten en na te denken. Ik hoop dat ik snel weet wat ik echt wil, want dit niet-weten-wat-ik-wil gevoel is echt vreselijk! Voel me zo onrustig.
@dreamer denk goed over je beslissing na! Ja, laat het tattoeren bij Hommi, alleen door een indische jongen die daar werkt. die is het ontwerp aan het maken!
oma: vervelend dat je zo onrustig bent...kan je helaas niet helpen...jullie moeten hier samen uit komen...ga zo ff foto maken.
mooie echo bos! of is dat niet de nieuwe? ja wel toch ik zag de tattoage van jessica alba, vond dhem precies bij haar passen. op haar rug een hele mooie strik!
Ik ben er weer! Net gegeten dus erg laat voor ons doen. M'n mannetje was ook laat, ik was nog eerder dan hem thuis. Heerlijk gegeten. Zo'n pak van Wereldgerechten met zweedse gehaktballetjes met roomsaus en aardappel-bietjes puree. Vind ik zo lekker en die pakken hebben ze bij de Action voor 0,99. @Matta, 'k weet dat ze bij de Kruidvat seizoen 1 en 2 hebben, 'k geloof dat ze 9,99 per stuk kosten dus die zijn wel goedkoop. 'k Heb hier seizoen 3 wel liggen, die kreeg ik een keer van m'n mannetje. @Dreamer, wat vervelend dat je zo twijfelt! Sterkte met het maken van een goede beslissing! @Kristel, dus lekker geshopt! Leuk zeg! 'k Wil ook wel lekker shoppen! @Nen, spannend! Duim voor je dat het raak mag zijn! Jij zit ook in ronde 4 toch? @All... rest ben ik kwijt. 'k Ga hier zo de vaat maar even voorspoelen. 'k Denk dat ik de rest morgen maar doe, liggen vroeg op bed en dan heb ik helemaal niks aan m'n avond.