Hey Mac. Ik ben heel blij voor je dat alles er goed uitzag en dat je gelijk mag beginnen! Helemaal SUPERR meid!
Wellicht op de 5e juli, maar omdat de rondjes open zijn is het voor FF ook twijfelachtig.. over een paar dagen zal je waarschijnlijk wel een kruis krijgen als je temp nog hoger is. Dreamer, heb je Windows XP nodig? (ik heb een origineel, en een manier om het illegale gezeik heen te lopen). Ik vind Vista ook niks. We hebben het ook op de laptop, maar ben geen fan, kan er ook niets mee vinden. Hier eindelijk me ovulatietesten binnen. En heb zo'n pijn in mn benen De banner van Lilypie klopt qua testen niet, tenminste het staat niet op je NOD dag maar op de laatste dag van je cyclus. 1 Dag overtijd is 1 dag na je NOD. Hoe is het verder?
Hier een knuffel voor iedereen die t nodig heeft. Over t aantal kinderen, als we worden gezegend met 1 ben ik al blij, maar t liefst twee. Mijn vriend wil er 3 (binnen 3 jaar, zoals bij hem was ) Ik ben zooooo blij! Ik had t niet naar mn zin op mn werk, gelijk de eerste de beste kans gegrepen om hogerop te klimmen. Ga ik er ruim 250,- bruto op vooruit (minstens)!
wtf ben ik aan t doen De meesten hier weten het verhaal van mijn nichtje (per ongeluk zwanger + thuiswonend) Ik heb haar al 5 jaar niet gesproken... Heb haar net toegevoegd op msn en ik felciteer haar gewoon verdomme... Kan iemand mijn verstand opzoeken? En als je m vindt, graag retourneren naar de rechtmatige eigenaar!
@ Meisje87, Gefeliciteerd geweldig man! @ Mac, mooi dat alles er goed uitzag! Succes met klussen. Verder iemand nog wat te vertellen?
Srry Kristel, ik ben je verstand niet tegen gekomen. Ik zou zeggen plaats een oproep in de krant ofzo.
Bah, voel me echt stom nou... Hoe kan ik nu zo stom zijn?! Ik moet dat hele kind niet! En ik gun haar dat kindje ook helemaal niet.. WHHAARGH! Nu voel ik me alleen nog maar meer klote! Ik wilde me volwassen opstellen tegenover haar, maar er komt alleen maar crap uit, alsof het haar geen ruk interesseert dat ze een kind in dr buik heeft! Ik nog gezegd dat het heel byzonder is dat het wel goed mag gaan bij haar en t enige wat ze zegt is: jah En zo iemand verdient dan wel een kindje.. Wat een oneerlijke klotewereld is het toch
ik lig hier al lekker op bed, ben doodop. en ga dus zo lekker slapen. echt superfijn dat het verwijderen van mn spiraal zo goed ging. w.s. over kleine 2 weken ongi en dan zien we wel wat er van gaat komen. we laten het gewoon gebeuren. xxx
Hey meiden, Eindelijk weer klaar met alles. Was een super drukke dag op mijn werk, alle kindjes werden pas na half 6 opgehaald, dus veel waren bekaf en wilden allemaal op schoot, en huilen... Pff lange dag zo... Nu lekker niets meer doen, straks lekker op de bank hangen. @dreamer een hele dikke knuf voor jou, wat een klote dag om ongi te worden! Ik duim voor de volgende maand hoor! @kristel al naar de gyn gebeld voor eventuele uitslag hcg? @!mac, gelukkig dat het zo goed ging vandaag! Fijn dat je ook gelijk zwanger mag proberen te worden, super zeg! Nou je ei is al geweest, dus op naar de ongi, dan kun je er tegen aan! @meisje87, gefeliciteerd meid, altijd fijn een leukere baan en beter verdienen, wat wil je nog meer! (ja één ding kan ik wel verzinnen hihi... ) @desiree, fijn dat je de ovu testen binnenhebt meis, zijn ze nog op tijd om nu te gaan gebruiken, of is je ei al geweest? Hier nog steeds niet een hele positieve ovu test, maar blijft wel goed donker al die 3 dagen dat ik getest hebt, hoop dat het de goede kant uit gaat dus nu dan!
Kristel, waarom had je haar toegevoegd? En vind het toch wel heel volwassen dat je haar hebt gefeliciteerd, maar zeg nu maar niks meer tegen haar.. ze verdient het eigenlijk niet.. Sterretje jij ff bijkomen nu? Ik ook, ben wel heel moe, ovutesten zouden op tijd nog moeten zijn. Heb normaal gesproken altijd op cd 15 mijn eisprong.. maar wil deze ronde ff ovutesten voor de zekerheid om te checken of het niet verandert ook door de etos pillen (je hoort wel eens dat een cyclus dan in de war gegooid kan worden, of juist regelmatig wordt, maar dat ben ik al wel redelijk..) En een voordeelverpakking matcare zw.testen. Die waren in de aanbieding, ik dacht ja ach waarom niet voor hetzelfde geld duurt het nog een half jaar voor ik zwanger word (helppp die gedachte maakt me bang..pfff..) Vraag me ook af hoe lang het nog gaat duren wanneer word ik ooit in hemelsnaam zwanger?!? Straks ben ik onvruchtbaar ofzo
Tnx voor de knuffels dames! Had ik echt even nodig. @Desiree: ik heb nu voor de 3e keer een nieuwe laptop meegekregen. Als deze weer hetzelfde probleem geeft hoor ik wat ze me gaan aanbieden. Als dat me niet bevalt wil ik idd erg graag xp erop hebben, want de kans is errug groot dat het probleem aan vista ligt. Dus ik hou wat je gezegd hebt even in mn achterhoofd! Tuurlijk ben je vruchtbaar meis, je bent al eens zwanger geweest! Zeg ik nu heel makkelijk, maar heb precies dezelfde gedachtes hoor. Ik zou gewoon naar de dokter stappen als het deze ronde niet raak is. Dit is geestelijk niet goed voor je hoor. Dat ene maandje verzin je er dan gewoon bij @Sterretje: spannend, je gaat iig een vroeg ei krijgen zo te horen Welke leeftijd heb je? Ik heb stage gelopen op de baby groep. Vond het super, maar achteraf toch niet iets voor mij. Even verder spieken wat ik nog meer wilde zeggen Oma;s geheugen laat der in de steek
@Mac: fijn dat het goed gegaan is En nou op naar ronde 1 Wil je al op de NOD lijst? Heb je een datum om naartoe te leven, wel zo leuk denk Gewoon de datum dat je nu eerst ongi moet worden. (als je wil he, is niet verplicht natuurlijk!) @Meisje87: meer geld is nooit verkeerd natuurlijk Gefeli! @Kristel: ja ik heb het gevonden! Mn hond zat erop te knagen en vroeg me al af wat het was Toen ik zag dat erop stond: Kristel's verstand, heb ik het maar afgepakt en schoongemaakt. Dus heb hier een schoongemaakt verstand voor je liggen Nieuwsgierigheid dat je haar had toegevoegd? Hou de eer gewoon aan jezelf. Je hebt gefeli gezegd en dat is goed. Dat je het niet meent kan ik me voorstellen!
dag dames, hoe is het hier? met mij wel prima, ben enorm gelukkig, net getrouwd met mijn vriendje (nu m'n man hihi) en heb een heerlijke bruiloft gehad dus en een heerlijk weekend en morgen op huwelijksreis naar Mauritius dus alvast tot volgende week! @dreamer: irritant steeds van die pc's! @mac: spannend voor je dus @kristel: weer verwijderen zou ik zo zeggen! naja, iedereen die ik heb gemist (heb niet zo ver teruggelezen hoor ) fijne avond alvast
We gaan ook zodra we een nieuwe HA hebben daarheen hiervoor.. ik ben nu in ronde 10 dus heb er dan wel wat meer bijbedacht maar houd het ook niet vol zo. Twijfel enorm aan mezelf en ik dacht altijd, ik ben jong, dus waarschijnlijk ook snel zwanger, nou niet dus Gek hoor van Vista zo erg is het meestal ook weer niet.. tenminste dat heb ik nog nooit gehoord..
Gefeliiiiiiiiii Alexia Het klinkt als een superdag! (andere forum) Is je ongi al in aantocht trouwens? @Dees: wanneer heb je een nieuwe ha? Gewoon gaan hoor, voordat je echt geholpen wordt zit je toch al snel op 1 jaar. Ik had ook de hoop snel zwanger te zijn hoor, want mn moeder en zusje waren al zwanger als je maar naar ze keek. Maar daar ben ik dus duidelijk niet mee gezegend! Al mag ik nog niet klagen, zit pas in ronde 3 natuurlijk. Maar goed, dat zijn er altijd al 2 meer dan in 1 ronde raak! Maar echt, gewoon gaan. Geestelijk helpt dat al heel veel en dat is ook belangrijk! Ik hoor echt alleen maar slechte verhalen over vista. En 1 vriendin met precies hetzelfde probleem (compleet vastlopen van de laptop) En zij had met xp nergens meer last van. Het kan ook gewoon een fout zijn in deze laptops hoor. Denk dat de verkoper asus wel gaat aanschrijven als het met deze weer gebeurd. Hoop gewoon dat deze goed blijft, want wil nu wel eens kunnen genieten van mn mooie laptop!
1 augustus hoop ik. Dan zijn we ook verhuisd. Dan gaan we gelijk erheen. Asus ben ik zelf wel fan tenminste de moederborden dan.. heb altijd asus. Maar een laptop is heel anders natuurlijk. Hoop dat je snel van je laptop kan genieten, op mijn laptop geen last met Vista maar dat is misschien ook geluk! Ik ga slapen ben zo moe, weltrusten! En gaat het verder wel met je ondanks je ongi
Mn broertje had ook last met vista en verder draait iedereen hier nog op xp. Maar vrienden van me vinden vista allemaal niks, maar t werkt bij hun wel. Beetje verschillende ervaringen bij iedereen dus. Maar vista heeft nog kinderziektes, dus het werkt nog niet 100% helaas. Asus is een a merk, ook in laptops. Daarom ben ik daar ook voor gegaan. Maar ja, ik heb net weer een rotte appel ofso. Ga je weg uit rdam? Of verhuis je binnen rdam? Je woont wel het dichtste bij mij van iedereen hier geloof ik Je kan alvast je gegevens bij je oude dokter ophalen. Deze heb je nodig wanneer je naar een andere dokter gaat verhuizen namelijk (des te sneller des te beter toch dus vandaar alvast de tip) Ja het gaat wel eigenlijk. Zo af en toe ineens een emotie aanval (wat je vast wel kent als mede bordie ) maar verder wel ok. Het voelt allemaal wat onrealistisch. Hopelijk morgen weer een betere dag! En hoe gaat het verder met jou? Bijna je ei als het goed is. Al een test gedaan vandaag?