Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik ook niet :p hoe is het met je

@dreamer: was geen vraag voor mij.. maar voor gaby :p dus is niet pascal maar joey..
    en joey is bijna 2 meter en heeft wel weinig baardgroei

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja met mij gaat het wel goed vandaag....heb weinig last van maagzuur nog geen rennie genomen vandaag...heb zelfs patatjes op vanmiddag en zelfs daar kreeg ik geen last van....
    nou heb ik net zitten bedenken dat ik nog geen kop thee op had...dronk ik er net 1...en nu heb ik wel beetje last van mijn maag....ga morgen dus even een theeloze dag houden...misschien dat het daar aan ligt...moet wat proberen...

mijn vriend is ook 1.95 en heeft weinig baardgroei.... :rolleyes:

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Suus: al die namen :)
    Ik ben daar heel slecht in (hou het op ouderdom :) )

Maar de kans is dan aanwezig dat hij het syndroom van Klinefelter heeft.
    Gaby kan het eens opzoeken om te zien of hij verdere symptomen heeft.
    Ik hoop niet dat hij het heeft hoor!
    En het nare is dat je gewoon echt bijna 3 maanden op die uitslag moet wachten.

Bij mijn man verwachten ze geen Klinefelter, omdat hij een heel mannelijk profiel heeft, veel baardgroei en (helaas :) ) geen 2 meter is.
    En gelukkig had hij het ook niet.
    Ook geen andere afwijkingen.
    Hij is dus echt onbegrepen onvruchtbaar (geen niet ingedaalde ballen, geen liesbreuk, geen kneuzingen, geen spataderen, geen cystes, geen verstoppingen, just bad luck I guess!)

@Bos: fijn dat je geen last hebt gehad verder!
    Maar thee kan idd een veroorzaker zijn.
    Ik heb vooral last als ik iets met tomaten eet (en laat ik nou gek zijn op pasta's!)
    Ik hoop dat je er morgen achter komt of thee idd de veroozaker is.
    Zou een hoop schelen als je geen last meer hebt toch!

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hey hey

ik heb lekker een paar uurtjes weer gewerkt vandaag.
    hoe is het hier?

ik had trouwens een gesprekje met iemand dus dan kom ik

@dreamer ze was een meid van 27 en was getrouwd sinds vorig jaar met haar vrouw en hun deden ook aan KID in november de eerste keer en ze hebben 6 kansen (rietjes zo noemde ze het) maar ze doen het via genk (belgie) en dan iets met denemarken omdat als je het in nederland zou doen eht kind tussen zijn 16e en 18e contact mag opnemen met de donor en daar zitten dus veel mensen neit op te wachten. daarom doen hun het echt anoniem. doen jullie eht wel in nederland? geloof dat ze ook vertelde over kortere wachtlijsten vooral voor homostellen omdat in nederland de mensen met vruchtbaarheidsproblemen meer voorang kregen.
    dacht vertel je het ff weet neit of je het al wist.

verder niet veel te vertellen, ga weer mijn pc uitzetten.
    morgen naar heerlen even kijken voor carnavalspullen en misshcien nog ff naar de babyplanet en prenatal op de woonboulevard :D daarna savonds bij opa en oma soto eten mmmm

fijn weekend

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Rose: ik ken het systeem idd.
    In Nederland doen sommige ziekenhuizen en klinieken moeilijk bij homostellen.
    Ook hebben zij idd vaak langere wachtlijsten.

In Nederland kan het kind vanaf 12 jaar sociale en fysieke gegevens opvragen (leeftijd, uiterlijke kenmerken, getrouwd, eigen kinderen)
    En vanaf 16 jaar persoonsgegevens (naam, adres en geboorte datum)

In België werken ze nog met anonieme donoren, maar dan kan het kind dus nooit achterhalen wie zn biologische vader is.
    En veelal werken ze in België met zaad uit Denemarken.
    (zoals die dames dus)

Wij zouden voor Nederland gaan.
    Ik vind dat een kind zelf moet kunnen beslissen of het wil weten van wie het afstamt.
    Ook kan de dokter op deze manier informatie opzoeken die nodig kunnen zijn voor een behandeling van je kind.
    Dat vind ik toch wel heel belangrijk.

Wachtlijsten zijn in NL langer dan in België.
    Idd omdat de donoren in NL bekend zijn en in België niet.

Misschien is het voor iedereen zo iets duidelijker hoe het allemaal werkt.

Vind het wel heel lief dat je aan mij hebt gedacht en het hebt opgeschreven :D

Bevalt het werken?

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    wat een verschil zeg .. tussen de landen..

Heeft iemand van jullie gtst nog gezien? was echt heel emotioneel.. zo zielig! hoop echt nooit zoiets mee te moeten maken.. zondag is baby te huur! heb ik zin in! maar dan is wel het weekend bijna voorbij..
    ik ga nu lekker naar bed.. vriendlief is voetballen tot 11 uur .. is waarschijnlijk rond half 12 thuis.. maar dan moet hij nog de honden uitlaten.. dat hou ik echt niet vol.. ben nu al kapot.. pffff

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Niks verklappen!
    Ik kijk altijd de herhaling, dus zie het maandagavond pas :)

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, ik ben kapot...
    Ik ben vandaag de hele dag aan het werk geweest (vanaf 8.30 uur tot 23.00 uur) en nu doen mn schouders en nek echt ontzettend pijn :(

Ik kom ook alleen even gedag zeggen en nu duik ik fijn mn bedje in!
    De komende 12 uur kom ik er ook even niet meer uit :)

Slaap lekker allemaal!

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Slaapze nog even Kristel!

Ik ben hier weer wakker. 'k Ga zo boven maar 's aan de slag. Had ik gisteren geen zin meer in.
    'k Moet ook nog aan't verven, m'n man chanteert me. Als het binnen een week niet klaar is, doet hij het en stopt hij er behang op wat ik helemaal niet wil. Dus moet ik toch maar 's wat gaan doen.
    Hij gaat maandag dan bezig om lamellen te kopen en op te hangen en ze gaan proberen om een stopcontact te verplaatsen. Dus ben benieuwd!

@Rose, bevalt 't werk een beetje? Hoeveel uur kan je daar werken?

@Suus, ik ga morgenavond ook weer kijken! Kan maandag toch uitslapen ;)

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!

Hey Red... zal ik je even komen helpen met schilderen dan hea... ;)
    Schoonmaken moet ik hier ook nog doen, blegh... :( Maar eerst boodschappen... Ook al geen zin in. Heb knallende koppijn en wil het liefst de hele dag in mijn pyama blijven lopen.

Daan kwam gisteren weer heel laat thuis. Ik weet niet zo goed wat er met hem aan de kant is. Hij zegt alleen steeds dat het niet aan mij en/of de kleine ligt. Maar verder lijkt hij het ook niet te weten.

Zal vast wel weer over gaan. :)

Red: Ik ga dus straks maar reageren op je mailtje zover ik kan. :)
    Ik heb hem nog even gelezen maar helaas ik heb echt Daan nodig om hem te kunnen beantwoorden. Sorry. :(

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ow vervelend! Blijft ie niet gezellig bij jou? Mijn mannetje gaat eigenlijk vrij weinig weg zonder mij.
    Op zaterdag is hij wel vaak weg en komt hij in de begin van de middag ofzo wel thuis.
    Hij is nu met z'n auto bezig bij kennissen, kijken wat er aan mankeert en wat er vernieuwd moet worden. 'k Hoop niet teveel aangezien we 'm toch waarschijnlijk gaan verkopen. (alleen is hij het er nog niet helemaal mee eens ;) )

Ik ga hier ook maar aan de slag. 'k Heb vanmorgen de hond al onder de douche gehad, voordat ik ging douchen. Dus die is weer schoon!
    Stom beest... hij mocht vannacht bij ons slapen. Rond 4 uur werd ie wakker, dus ik 'm naar beneden gebracht. Ik even naar de wc, plast hij ondertussen op de deurmat :(

Je mag me overigens wel komen helpen ja... 'k heb echt geen zin! 'k Ga eerst onze slaapkamer wel schoonmaken en de badkamer en vanmiddag misschien even verven, maandag dan de rest.

Is goed.. doe maar rustig aan hoor!

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goedemorgen deze morgen...

allemaal uitgeslapen...ik was voor de verandering weer eens vroeg wakker (ben al 3 dagen om half zes wakker en gister zelfs al om half 5 en kan dan niet meer slapen) dus vanochtend toen ik wakker was dacht ik...ik ga niet op de klok kijken want weet dat het vroeg is maar wil het niet weten HOE vroeg het is....daarna maar even lekker tegen mijn vriend aangekropen....

zo ff onder de douche springen want vriendin belde net langs of ze vanmiddag kon komen...maar wij gaan naar een auto kijken voor mij :D
    dus nu komt ze zo ff langs....moet ik ff opschieten want zit nog in mijn pyjama....

hier nog mensen plannen vandaag?

@red: succes met schoonmaken en met verven.

@debby: vervelend dat hij het zelf niet weet....mijn mannetje gaat ook bijna nooit weg zonder mij maar ja als ik al om 10 uur op bed lig en hij toch pas een paar uur later komt maakt het ook niet uit he of hij nu alleen thuis zit of toch nog een avondje weg gaat met vrienden...maar hij vind het wel lekker thuis voor de buis met een zakje chips....

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ga mezelf zo maar eerst eens naar de douche slepen... en daarna boodschapjes doen.

Er staat een leuke foto van mij en mijn zus op de beebiesite! :D in het fotoalbum! :D

Als je dichterbij woonde kwam ik wel ff langs!

Ik bedenk me ineens dat ik ook nog langs mijn opa moet... :( Nou maar eens kijken hoe ver ik kom.

Daan blijft de laatste week zonder iets te zeggen veel langer weg. Na zijn werk gaat hij nog wat drinken etc etc...
    Ik ben niet bang dat hij een ander heeft ofzo hoor. Maar vind het gewoon vervelend dat ik niet echt op hem kan rekenen.
    Het scheelt dat ik zo veel slaap nu en dat ik het niet echt bewust mee maak.

Kussies

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Bos,
    Wat voor'n autootje heb je in gedachten?
    Gaat je paarse altootje we? :p

Ik ga maar ff wat doen... :)

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    kijk maar in mijn album....die heb ik in gedachten....en ja dan gaat de paarse weg...

ga nu ff douchen en als vriendin er nog niet is daarna ga ik ff buikfoto van gisteravond in mijn album zetten...

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Debby, leuke foto! Mijn mannetje blijft eigenlijk nooit langer weg en anders belt hij wel.
    Misschien kun je met m afspreken dat hij even laat weten als het later wordt?
    Verf is btw op terpetinebasis dus denk ik niet zo goed idee voor jullie baby ;)

@Bos, hopelijk is de auto wat! En krijg je nog weer mooi wat voor je oude terug!

Ik drink een kop thee, bel m'n mannetje nog even en dan ga ik eindelijk maar 's aan de slag. 't Is alweer 2 uur later inmiddels ;)

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bos: mamsie moet een veiligere auto hebben voordat de kleine komt? :p
    Leuk autootje hoor!

@Debby: zal het iets te maken hebben met je humeur?
    Dat hij je toch ontloopt?
    Of cold feet ivm aankomend vaderschap?
    Of uit angst dat je wil praten over zn bedrijf/inkomsten?
    Mijn man zou het niet moeten proberen hoor om zomaar weg te blijven of zo te doen ;)

Ik heb een ander woord verzonnen voor KIDkind.
    Het woord stond me zo enorm tegen, dus ik denk, dat moet anders.
    Omdat wij ouders willen worden van een KIDkindje zijn wij wensouders.
    Dus dan denk ik, als wij wensouders zijn, is ons kindje toch een Wenskindje?
    Dus vanaf nu heb ik het niet meer over KIDkindje, maar over wenskindje. :D
    Klinkt veel prettiger, toch!?

(en nee, weet nog altijd niet wat ik wil, ben heel hard aan het nadenken en al mn gedachtens en gevoelens aan het analyseren, maar kom er nog niet uit)

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

Hoe si het hier met iedereen?

HIer voel ik me weer stukken beter, gister in overleg met de ha toch weer emesafene gekregen, hoewel ik daar steeds een beejte huiverig voor was, ergens dacht ik toch al die tijd dat het misschien daarom was gekomen dat het hartje gestopt was, maar ja zo misselijk is ook niets, dus dan moet je toch maar wat
    Had bijna de hele week niets op, en was echt een beetje aan het uitdrogen
    De vk had het over opnemen, nou daar had ik absoluut geen trek in!
    Dus nu toch voor het eerst weer de emesafeme genomen en voel me zo goed!
    Nu maar afwachten hoe het met de kleine blijft gaan!

@suus, zielig he, gtst moest ook wel even huilen hoor, zo zielig allemaal!
    Maar zullen verder niets zeggen, want dreamer moet nog kijken hihi

@dreamer, wel kijken maandag hoor, deze mag je niet missen!

@debby was je mannetje nog op tijd thuis gister?
    Hier doen we ook vaak dingen samen hoor, vind ik altijd wel gezellig!

@red ik wil ook wel komen helpen schilderen hoor!
    Vidn eht altijd leuk om te doen

Hoor net van mijn zus dat de vrouw van mijn neef 14 weken zwanger is...
    Ze durven het mij niet te vertellen...
    Lekker handig, want schijnbaar staat het wel al een paar weken op hyves, dan is het nogal logisch he dat ik er achter ga komen
    Me zus mocht niets zeggen omdat ze het toch wel zelf wilde vertellen een keer....
    Maar ja nu ga ik gewoon lekker iets op hyves zetten haha, zo schiet het ook niet op :(

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Nou gezellig als jullie allemaal komen helpen met verven.. 'k heb nog een heel huis te doen!
    'k Ga zo eerst de huishouding maar 's doen.. ben ik ten slotte al 3 dagen mee bezig.
    Echt erg... ben niet vooruit te branden!

@Dreamer... mooie benaming hoor!

@Sterretje, hopelijk blijf je je goed voelen en gaat alles ook goed met je kindje!
    Maandag heb je echo toch?

Mijn man rijdt in een cuore en moet ook een andere hebben als we een kleine krijgen. Vindt 't niet veilig. Maar misschien kunnen we 't met 1 auto doen, zou helemaal geweldig zijn!

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sterretje: wel lief dat ze rekening met je houden.
    Maar echt handig is het niet dat ze het dan al wel op hyves zetten ja.
    Wel leuk dat jullie tegelijk zwanger zijn :D
    Wist je zus het nu al van jou?

Volgens mij had Romy ook die pillen van de huisarts.
    En zij staat nu zowat op klappen, dus dat is niet de veroorzaker hoor meis.
    Maar kan me goed voorstellen dat je dat denkt.
    Je bent gewoon extra voorzichtig met alles.
    Zou ik ook zijn hoor!
    Wel fijn dat ze zo goed helpen :D

En ik ga zeker kijken ja!
    Jammer alleen dat ze elke keer reclames uitzenden met stukjes die ik nog moet zien!

@Red: ja mooie benaming he :D
    Vond ik ook wel :D

*geeft Red een schop onder der kont*
    En nou aan de schoonmaak jij :)

Deel Deze Pagina