Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ben ik weer heel even...

Dreamer: Ik denk inderdaad dat het wel degelijk een oorzaak heeft. Maar ik doe zo lelijk tegen hem omdat ik hem mis en niet meer op hem kan rekenen. Ik baal daar zo van... Moet ik hem dan om zijn nek vliegen als hij om 00:15uur thuis komt. :(
    We hebben er al vaak genoeg over gesproken, hij weet dat hij even moet bellen of smsen.
    Gister belde hij braaf om 20:45 dat hij zijn biertje op zou drinken en dan naar huis zou komen. Om 23:00uur kreeg ik een smsje... Sorry, ik ben onderweg zullen we er morgen een gezellig avond van maken?... Het lijkt me hartstikke leuk om weer en gezellig avondje voor ons tweetjes te maken maar ik vertrouw er gewoon niet meer op dat hij thuis komt. :(

Ik ga mijn zinnen maar verzetten en wat positiviteit in mezelf pompen.

Ik ga mijn 14 weken zwanger foto wel ff maken en hier op zetten. :D

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hihi ik ga al! De hond heeft een kluif en zit in z'n bench... dan loopt die in elk geval niet boven rond.
    Zo ik ga stofzuigen, was opvouwen en badkamer schoonmaken. Als ik hier binnen een half uur weer ben, schop je je me maar heel hard weg!

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Indd een mooie benaming Dreamer! :D

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou meiden, ik ben er weer vandoor, toch ff wat proberen te doen nu!

Oh ja mijn zus weet het al hoor, die heb ik gelijks smorgens bij de test nog gebeld haha, om half 8!

Dreamer, hoe is het met romy, gaat alels goed met haar?

Nou meiden, fijen dag!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Debby: mij hoef je niet uit te leggen waarom je lelijk doet.
    Denk dat ik nog veel lelijker had gedaan hoor :)
    Ik vind werkelijk waar dat je het lang volhoudt zo.
    Dit gedrag zou ik echt niet accepteren van mn man.
    Ik hoop dat je vandaag eens goed met hem kan praten en ook echt door kan dringen tot hem.
    Sterkte meis!

@Red: hup, aan de schoonmaak jij :)

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb hem gebeld dat ik hem zo mis... :'(

Ik weet dat het eenperiode is van hem, dat heeft hij wel vaker gehad... maar het is zo moeilijk te accepteren.

Dreamer: Ik ben zo bang dat het komt door je weet well wat. :( in combinatie met de hormonen.

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja daarom vind ik het ook zo knap van je!
    Ik zou allang geflipt zijn denk.
    Ik vind ook dat Daan echt te weinig rekening met je houdt.

Hoe reageerde hij op wat je zei?
    Komt ie zo thuis?

Je mag me altijd pb-en he meis!

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hij is nu nog even werken. Maar hij heeft beloofd dat dit ons weekendje wordt met alle aandacht voor elkaar. Dus dat hoop ik dan maar... Ga denk ik maar toastjes en wat lekkere dingetjes in huis halen. :D
    Think positive hea?!?
    Thanx, ik zal er misschien wel eens gebruik van maken. Het is toch moeilijk om iemand te vinden die die angst begrijpt. :)

Even een buikfotootje maken. Maar ik moet zeggen volgens mij is ie nog steeds best wel plat. hihihi :D Ik laat het jullie zo zien.

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oma: yep dat heb jij goed...vriendlief vind deze auto niet veilig genoeg voor als er een kleine is...nou ja heeft hij ook wel een beetje gelijk in...ding is ook al ruim 12 jaar oud....dus een keer vervangen kan geen kwaad...

ga nu mijn buikfoto's in mijn album zetten..ben benieuwd wat jullie er van vinden...

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Mijne staat er ook in.... maar ik leun een beetje veel naar achter geloof ik. Het is toch handiger als iemand anders een foto maakt van m'n buik. hihihi

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Mijn buikje stelt echt niets voor... vegeleken met jou mooie buikje Bos! :D Echt iets om trots op te zijn. :D

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bos: mooi buikje meis!
    Nog niet heel veel verschil met 3 weken geleden, maar wel duidelijk een buikje!

En logisch dat je vriend zo denkt.
    Mijn man gebruikt het ook als excuus om een nieuwe auto te mogen :)
    Hoop dat het autootje wat is :D

@Debby: jouw buikje vind ik nog niks veranderd eerlijk gezegd.
    Heb ook het idee dat het bij jou lang zal duren.
    Bij mn zusje zag je het ook pas met 25 weken.
    Dus hou dat in je achterhoofd.
    En gewoon pb-en hoor als je ergens mee zit.

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Mijn ma zei ook al tegen mij dat ik het waarschijnlijk pas echt zou zien met 20 weken ofzow... hahahaha nog even geduld dus... hihihi :D

Nou ik ga nu echt even boodschappen doen. :)

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Ik heb teruggelezen, maar typen doet heel erg pijn dus ik reageer even niet...
    Mn nek en schouders zijn helemaal stijf en nog pijnlijker dan gisteren dus achter de computer zitten wordt t niet vandaag :(

*zwaai*

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ga mezelf zo maar eerst eens naar de douche slepen... en daarna boodschapjes doen.

Er staat een leuke foto van mij en mijn zus op de beebiesite! :D in het fotoalbum! :D

Als je dichterbij woonde kwam ik wel ff langs!

Ik bedenk me ineens dat ik ook nog langs mijn opa moet... :( Nou maar eens kijken hoe ver ik kom.

Daan blijft de laatste week zonder iets te zeggen veel langer weg. Na zijn werk gaat hij nog wat drinken etc etc...
    Ik ben niet bang dat hij een ander heeft ofzo hoor. Maar vind het gewoon vervelend dat ik niet echt op hem kan rekenen.
    Het scheelt dat ik zo veel slaap nu en dat ik het niet echt bewust mee maak.

Kussies

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Bos,
    Wat voor'n autootje heb je in gedachten?
    Gaat je paarse altootje we? :p

Ik ga maar ff wat doen... :)

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    kijk maar in mijn album....die heb ik in gedachten....en ja dan gaat de paarse weg...

ga nu ff douchen en als vriendin er nog niet is daarna ga ik ff buikfoto van gisteravond in mijn album zetten...

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Debby, leuke foto! Mijn mannetje blijft eigenlijk nooit langer weg en anders belt hij wel.
    Misschien kun je met m afspreken dat hij even laat weten als het later wordt?
    Verf is btw op terpetinebasis dus denk ik niet zo goed idee voor jullie baby ;)

@Bos, hopelijk is de auto wat! En krijg je nog weer mooi wat voor je oude terug!

Ik drink een kop thee, bel m'n mannetje nog even en dan ga ik eindelijk maar 's aan de slag. 't Is alweer 2 uur later inmiddels ;)

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bos: mamsie moet een veiligere auto hebben voordat de kleine komt? :p
    Leuk autootje hoor!

@Debby: zal het iets te maken hebben met je humeur?
    Dat hij je toch ontloopt?
    Of cold feet ivm aankomend vaderschap?
    Of uit angst dat je wil praten over zn bedrijf/inkomsten?
    Mijn man zou het niet moeten proberen hoor om zomaar weg te blijven of zo te doen ;)

Ik heb een ander woord verzonnen voor KIDkind.
    Het woord stond me zo enorm tegen, dus ik denk, dat moet anders.
    Omdat wij ouders willen worden van een KIDkindje zijn wij wensouders.
    Dus dan denk ik, als wij wensouders zijn, is ons kindje toch een Wenskindje?
    Dus vanaf nu heb ik het niet meer over KIDkindje, maar over wenskindje. :D
    Klinkt veel prettiger, toch!?

(en nee, weet nog altijd niet wat ik wil, ben heel hard aan het nadenken en al mn gedachtens en gevoelens aan het analyseren, maar kom er nog niet uit)

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

Hoe si het hier met iedereen?

HIer voel ik me weer stukken beter, gister in overleg met de ha toch weer emesafene gekregen, hoewel ik daar steeds een beejte huiverig voor was, ergens dacht ik toch al die tijd dat het misschien daarom was gekomen dat het hartje gestopt was, maar ja zo misselijk is ook niets, dus dan moet je toch maar wat
    Had bijna de hele week niets op, en was echt een beetje aan het uitdrogen
    De vk had het over opnemen, nou daar had ik absoluut geen trek in!
    Dus nu toch voor het eerst weer de emesafeme genomen en voel me zo goed!
    Nu maar afwachten hoe het met de kleine blijft gaan!

@suus, zielig he, gtst moest ook wel even huilen hoor, zo zielig allemaal!
    Maar zullen verder niets zeggen, want dreamer moet nog kijken hihi

@dreamer, wel kijken maandag hoor, deze mag je niet missen!

@debby was je mannetje nog op tijd thuis gister?
    Hier doen we ook vaak dingen samen hoor, vind ik altijd wel gezellig!

@red ik wil ook wel komen helpen schilderen hoor!
    Vidn eht altijd leuk om te doen

Hoor net van mijn zus dat de vrouw van mijn neef 14 weken zwanger is...
    Ze durven het mij niet te vertellen...
    Lekker handig, want schijnbaar staat het wel al een paar weken op hyves, dan is het nogal logisch he dat ik er achter ga komen
    Me zus mocht niets zeggen omdat ze het toch wel zelf wilde vertellen een keer....
    Maar ja nu ga ik gewoon lekker iets op hyves zetten haha, zo schiet het ook niet op :(

Deel Deze Pagina