Nou gezellig als jullie allemaal komen helpen met verven.. 'k heb nog een heel huis te doen! 'k Ga zo eerst de huishouding maar 's doen.. ben ik ten slotte al 3 dagen mee bezig. Echt erg... ben niet vooruit te branden! @Dreamer... mooie benaming hoor! @Sterretje, hopelijk blijf je je goed voelen en gaat alles ook goed met je kindje! Maandag heb je echo toch? Mijn man rijdt in een cuore en moet ook een andere hebben als we een kleine krijgen. Vindt 't niet veilig. Maar misschien kunnen we 't met 1 auto doen, zou helemaal geweldig zijn!
@Sterretje: wel lief dat ze rekening met je houden. Maar echt handig is het niet dat ze het dan al wel op hyves zetten ja. Wel leuk dat jullie tegelijk zwanger zijn Wist je zus het nu al van jou? Volgens mij had Romy ook die pillen van de huisarts. En zij staat nu zowat op klappen, dus dat is niet de veroorzaker hoor meis. Maar kan me goed voorstellen dat je dat denkt. Je bent gewoon extra voorzichtig met alles. Zou ik ook zijn hoor! Wel fijn dat ze zo goed helpen En ik ga zeker kijken ja! Jammer alleen dat ze elke keer reclames uitzenden met stukjes die ik nog moet zien! @Red: ja mooie benaming he Vond ik ook wel *geeft Red een schop onder der kont* En nou aan de schoonmaak jij
Ben ik weer heel even... Dreamer: Ik denk inderdaad dat het wel degelijk een oorzaak heeft. Maar ik doe zo lelijk tegen hem omdat ik hem mis en niet meer op hem kan rekenen. Ik baal daar zo van... Moet ik hem dan om zijn nek vliegen als hij om 00:15uur thuis komt. We hebben er al vaak genoeg over gesproken, hij weet dat hij even moet bellen of smsen. Gister belde hij braaf om 20:45 dat hij zijn biertje op zou drinken en dan naar huis zou komen. Om 23:00uur kreeg ik een smsje... Sorry, ik ben onderweg zullen we er morgen een gezellig avond van maken?... Het lijkt me hartstikke leuk om weer en gezellig avondje voor ons tweetjes te maken maar ik vertrouw er gewoon niet meer op dat hij thuis komt. Ik ga mijn zinnen maar verzetten en wat positiviteit in mezelf pompen. Ik ga mijn 14 weken zwanger foto wel ff maken en hier op zetten.
Hihi ik ga al! De hond heeft een kluif en zit in z'n bench... dan loopt die in elk geval niet boven rond. Zo ik ga stofzuigen, was opvouwen en badkamer schoonmaken. Als ik hier binnen een half uur weer ben, schop je je me maar heel hard weg!
Nou meiden, ik ben er weer vandoor, toch ff wat proberen te doen nu! Oh ja mijn zus weet het al hoor, die heb ik gelijks smorgens bij de test nog gebeld haha, om half 8! Dreamer, hoe is het met romy, gaat alels goed met haar? Nou meiden, fijen dag!
@Debby: mij hoef je niet uit te leggen waarom je lelijk doet. Denk dat ik nog veel lelijker had gedaan hoor Ik vind werkelijk waar dat je het lang volhoudt zo. Dit gedrag zou ik echt niet accepteren van mn man. Ik hoop dat je vandaag eens goed met hem kan praten en ook echt door kan dringen tot hem. Sterkte meis! @Red: hup, aan de schoonmaak jij
Ik heb hem gebeld dat ik hem zo mis... :'( Ik weet dat het eenperiode is van hem, dat heeft hij wel vaker gehad... maar het is zo moeilijk te accepteren. Dreamer: Ik ben zo bang dat het komt door je weet well wat. in combinatie met de hormonen.
Ja daarom vind ik het ook zo knap van je! Ik zou allang geflipt zijn denk. Ik vind ook dat Daan echt te weinig rekening met je houdt. Hoe reageerde hij op wat je zei? Komt ie zo thuis? Je mag me altijd pb-en he meis!
Hij is nu nog even werken. Maar hij heeft beloofd dat dit ons weekendje wordt met alle aandacht voor elkaar. Dus dat hoop ik dan maar... Ga denk ik maar toastjes en wat lekkere dingetjes in huis halen. Think positive hea?!? Thanx, ik zal er misschien wel eens gebruik van maken. Het is toch moeilijk om iemand te vinden die die angst begrijpt. Even een buikfotootje maken. Maar ik moet zeggen volgens mij is ie nog steeds best wel plat. hihihi Ik laat het jullie zo zien.
oma: yep dat heb jij goed...vriendlief vind deze auto niet veilig genoeg voor als er een kleine is...nou ja heeft hij ook wel een beetje gelijk in...ding is ook al ruim 12 jaar oud....dus een keer vervangen kan geen kwaad... ga nu mijn buikfoto's in mijn album zetten..ben benieuwd wat jullie er van vinden...
Mijne staat er ook in.... maar ik leun een beetje veel naar achter geloof ik. Het is toch handiger als iemand anders een foto maakt van m'n buik. hihihi
Mijn buikje stelt echt niets voor... vegeleken met jou mooie buikje Bos! Echt iets om trots op te zijn.
@Bos: mooi buikje meis! Nog niet heel veel verschil met 3 weken geleden, maar wel duidelijk een buikje! En logisch dat je vriend zo denkt. Mijn man gebruikt het ook als excuus om een nieuwe auto te mogen Hoop dat het autootje wat is @Debby: jouw buikje vind ik nog niks veranderd eerlijk gezegd. Heb ook het idee dat het bij jou lang zal duren. Bij mn zusje zag je het ook pas met 25 weken. Dus hou dat in je achterhoofd. En gewoon pb-en hoor als je ergens mee zit.
Mijn ma zei ook al tegen mij dat ik het waarschijnlijk pas echt zou zien met 20 weken ofzow... hahahaha nog even geduld dus... hihihi Nou ik ga nu echt even boodschappen doen.
Hey meiden, Ik heb teruggelezen, maar typen doet heel erg pijn dus ik reageer even niet... Mn nek en schouders zijn helemaal stijf en nog pijnlijker dan gisteren dus achter de computer zitten wordt t niet vandaag *zwaai*
@debby: je kan ook een foto maken van de zijkant van je buik....als je dan bij de spiegel staat zie je in de spiegel hoe je foto word...hoef je ook niet een ander de foto te laten maken...snap je hoe ik bedoel.... jij gaat straks ook gewoon een super mooi buikje krijgen hoor.... @kristel: vervelend dat je zo vast zit..misschien even in een warm bad....massage van je man....en daarna ben je vast weer herboren... vriendin is de deur uit...ff eten en dan naar de garage en boodschappen doen....heb nog genoeg te doen vandaag maar denk dat de dag te kort is....waarom zit er maar 24 uur in een dag...zucht...
@Sterkte Kristel! @Debby, je buik is nog niet veel veranderd... maar dat komt straks vast wel goed! 'k Ben 't met Dreamer eens dat ik 't ook niet zou pikken van m'n man. Nu gaan we ook niet zo vaak weg en vaak ook samen, we zijn gewoon ook graag samen thuis. Uitgaan doen we sowieso weinig omdat we 't geld wel even beter kunnen gebruiken. 'k Vind het niet netjes en eigenlijk ook onvolwassen als hij z'n afspraken niet na komt. Juist nu jij 'm hard nodig hebt! @Bos, jouw buikje begint ook al te komen! Mooi hoor! Succes met de auto! M'n mannetje belde dat hij wat later is maar z'n auto is weer gemaakt (2 versnellingen deden 't niet) Fuseekogels zouden vervangen moeten worden maar bleek nog mee te vallen dus dat wordt nog even uitgesteld. Als hij z'n auto niet meer nodig heeft, wil ik eigenlijk beide auto's inruilen voor een grotere en diesel. Dus ben nog even op zoek naar een mooie gezinsauto voor weinig geld Btw.. 'k heb het netjes 2 uur volgehouden om hier niet te komen! 'k Ben nu erwtensoep aan't eten... ook wel lekker voor een keer. Bovenverdieping is weer schoon, straks nog even weg en maar even zien wanneer ik ga verven. Misschien eerst 't schuurwerk maar doen en maandag verven.
De boodschappen zijn binnen toch nog 40,- bij de Lidll en ik ging eigenlijk van huis met gedachte niet zoveel nodig te hebben. hahhaha Nou jah, wel een aantal lekkere dingetjes in huis gehaald. Zit nu bijv. aan de haring in roomsaus. Ik kon het niet weerstaan. Echt zow stom... Straks maar eens aan het konijnenhok beginnen. Succes Kris! Ben je gisteren weer aan t ontwerpen geslagen ofzo? Doe maar lekker rustig aan meid! Ohhh ik was net trouwens echt stom bezig. Ik heb mijn loodzware boodschappentas getild. Moet ik eigenlijk niet meer doen... maar heb zo'n hekel om afhankelijk te zijn. Of moeilijker te doen dan nodig. Liefs
oma: ja hij heeft ook wel gelijk...en hij gebruikt het niet als excuus voor een nieuwe hoor want hij krijgt zelf over een paar weken een gloed nieuwe seat leon....dus word echt mijn auto...