Stephanie, ook al hebben jullie haar idd nooit IRL ontmoet, het is wel een ontzettend mooi gebaar. Ik heb in de afgelopen jaren echt al heel veel mensen verloren en dan merk je goed wat het met je doet als je zoveel medeleven krijgt, ook al ken je sommige mensen haast niet... Kga nu ff het verhaal lezen.
@nen: hoop dat je test over twee dagen er vanaf knalt....duim voor je.. ik heb er een achernichtje bij en ze heet melanie...gisteravond geboren...alles is goed met moeder en kind...heb nu al zin om op kraamvisite te gaan haha...volgende week zondag ook al kraamfeest van mijn achterneefje...fun fun fun
Echt super lief steph! Ik ga even op de bank liggen... Gewoon omdat ik lui ben vandaag Briefjes heb ik eerder ook al geschreven dat had geen invled. En wanneer ik in bed met hem wilde praten nou dan had ik het gedaan hoor... Ik denk dat we in een visieuze cirkel van aandacht geven en nemen zitten. Snap je? Ik geef hem geen aandacht omdat ik het niet leuk vind dat hij zo doet, dat maakt het voor hem minder interessant om thuis te zijn en of mij aandacht te geven etc etc.... Ik neem de laptop wel mee naar de bank. xxx
@ Nen en Sammy: wij hebben allemaal een traantje gelaten bij het lezen van het verslag... je bent zo intensief met elkaar in contact op zo'n forum... ik spreek jullie bv vaker als mijn vrienden op t moment... dan gaat zoiets niet in je kouwe kleren zitten. ze was idd nog zo jong en stond volop in de bloei van haar leven, ze was zo blij en trots op haar kleine ventje... het leven is soms echt heel oneerlijk.
Ja echt verschrikkelijk. Maar ook voor haar man. Wat afschuwelijk zeg. 9 maanden lang leven ze samen toe naar het moment dat ze de kleine in hun armen hebben en hun leven als gezin beginnen en plotsklaps wordt dat je ontnomen....
Ik kom even snel... moet hier zo opruimen en afwassen en stofzuigen, hond heeft er even een zooi van gemaakt! Krijgen zo even bezoek en gaan zelf ook nog weg. @Debby, k heb 't nog niet opgemeten. Zal m'n mannetje even vragen waar rolmaat ligt. Morgen moet ik 't kozijn ook opmeten want dan gaat hij lamellen halen. Dus morgen weet ik 't sowieso. Probeer 't vandaag nog wel te doen. Vervelend trouwens...weer zo'n avond! Mijn mannetje heeft 't ook heel soms en vindt het dan ook moeilijk aan te geven wat er is. k Heb wel eens gezegd dat ik er zat van was en als hij er niet mee ophield, hij kon ophoepelen. Zover heeft 't nog niet hoeven komen @Nen, balen dat je negatief getest heb.... hopelijk is ie over 2 dagen positief! @Stephanie, mooi gebaar zeg! Echt triest overigens... :S Rest ben ik even kwijt... sorry!
Ja dat is echt verschrikkelijk, geluk en verdriet liggen zo dicht bij elkaar... waarschijnlijk zullen er nog steeds felicitatiekaartjes binnenkomen voor de geboorte van Thijmen, maar nu zullen er ook een hoop condoleancekaarten binnenkomen... het had gewoon niet mogen gebeuren... ik ben er even vandoor meiden, ga even naar de paardjes toe, moet er even uit.... het is wel koud, maar ach dat nemen we maar op de koop toe... tot straks...
*zwaait naar iedereen* Ik heb nog steeds pijn en reageer daarom nog steeds niet... Moet anders veel te veel typen en zo gaat t nooit over ben ik bang Vandaag ga ik dus weer lekker rustig aan doen en ik hoop dat ik morgen nergens meer last van heb! Wil wel even reageren op dat Stephanie en Sterretje morgen een echo hebben: Spannend! Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's! Fijne dag allemaal!
@ kristel, vervelend dat je zo'n pijn hebt! Het klinkt alsof je bureau te hoog staat of je stoel te laag... Dan trek je je schouders op en daardoor krijg je onder andere klachten van je nek. Wanneer je achter je bureau zit, is het belangrijk dat je je armen in een hoek van 90 graden houdt en dat je armen dan steunen op je bureau. Dan trek je je schouders niet op en komt daar geen onnodige spanning op de staan. De hoogte van je stoel moet zo zijn, dat je benen ook in een hoek van iets meer dan 90 graden staan.. Hier kun je meer lezen: http://www.muisarm.nl/ergonomie-zitinst ... steund.php Misschien zit je wel goed hoor, maar misschien heb je ook iets aan wat hierboven staat
@Nen: Daar zat ik ook al aan te denken, dat de tafel te hoog is... Ik zit alleen niet aan een bureau maar gewoon aan de eettafel. Ik zou ook niet weten wat ik eraan zou kunnen veranderen aangezien ik aan de eettafel niet zo snel een andere stoel zet Maargoed, ik zal eens gaan nadenken over een oplossing.. Ik ben weg nu Ik ga even heel lang onder een warme douche staan, hopelijk helpt t een beetje
@ kristel, het is misschien toch wel slimmer als je aan het werk gaat, om een bureaustoel bij de eettafel te pakken. Want dit is ook niet goed hoor. Heb zelf een muisarm gekregen doordat ik verkeerd achter de pc zat (zit voor zowel mijn studie al werk achter de pc, dus dat zijn aardig wat uren per dag) en die muisarm speelt regelmatig weer op. Dus goed opletten hoor! *bezorgde forumgenoot haha* Hopelijk komt je nek door de warme douche een beetje los..