Zo ben ik weer eventjes voor het slapen gaan Ik heb het gedoe met mn nichtje ook nog even lekker van me afgepraat tegen mn moeder, die vind het ook 3x niks allemaal, dus dat luchtte wel even op Waarom ik haar toegevoegd had? Nouja, ik dacht bij mezelf: laat ik eens volwassen doen en haar 'persoonlijk' feliciteren. Het is nog steeds niet persoonlijk, maar persoonlijker dan via hyves oid. Via de telefoon vond ik weer te ver gaan, dus vandaar Maarja, om de een of andere reden had ik echt het idee dat het niet in acht genomen werd en dat ze echt achter haar computertje zat van: 'nanananana, bij mij is het lekker wel goed allemaal, lekker puh!' Dat gevoel had ik echt heel sterk en daarom werd ik ook zo pissig! Maargoed, ik hoef haar iig niet meer te spreken als er toch niks volwassens/zinnigs uit kan komen @Alexia: GEFELICITEERD! Nog een getrouwde vrouw erbij hier :-D Heb je foto's van DE dag? Zou het wel leuk vinden om er een paar te zien :-D Als je hier niet meer bent voordat je gaat morgen, bij deze: een hele fijne huwelijksreis! @Dreamer: Joepie! Mijn verstand is gevonden :-D Stuur maar op via een pbtje als je wilt @Sterretje: Hopelijk komt je ei lekker vroeg deze keer Toch wel al aan de klus he?! Verder heb ik nog niet gebeld voor de hcg-uitslag, het duurt een aantal werkdagen. Morgen moet ik weer bloedprikken, dus misschien dat ik dan meteen even langs de afdeling gynaecologie ga, aan de assistente vragen of mn uitslag er al is Even afwachten dus nog! @Desiree: Ik zou ook gewoon naar de huisarts gaan zodra jullie een nieuwe hebben hoor! Dit is emotioneel gewoon heel slopend voor je! Lieg er maar gewoon lekker een paar maandjes bij, de dokter kan niet ruiken hoe lang jullie bezig zijn Misschien ook slim om de mk die je hebt gehad even te verzwijgen? Anders zegt de dokter straks misschien 'joh, je bent al eens zwanger geweest, dus probeer het nog maar een paar maandjes'. Maargoed, dat is aan jullie Ik zou het alvast wel doen denk ik.... Wat betreft Vista, ik heb sinds maart vorige jaar op mijn PC Vista (kreeg ik erop toen ik m kocht) en heb er eigenlijk geen problemen mee! Het enige wat ik heb is dat bepaalde spellen het niet doen, maar daarvoor kan je dan drivers downloaden voor vista en dan doen ze het weer! Nu heb ik sinds een paar maanden een nieuwe laptop, ook Vista erop, maar ook geen problemen mee! Het enige probleem wat ik ermee had was dat het internet het heel krom deed erop op vakantie, doordat ik dus Vista heb. Maargoed, ze liepen daar gewoon zwaar achter Ik hoop dat ik niemand vergeten ben! Als ik wel iemand ben vergeten: SORRY! Ik ga nu lekker slaapjes doen! xx
Goede morgen allemaal! Gelukkig hier mijn temp weer normaal, dus kan met zekerheid zeggen dat mijn ei nog niet geweest is! Was ook neit te verwachten met nog steeds geen hele positieve ovutest, maar ben toch opgelucht! Nu weten we zeker dat we er dan ons best voor hebben kunnen doen hihi! @dreamer, nou hopelijk gaat het met deze laptop een stuk beter, ik zou er zo moe van worden, elke keer weer verkeerd... Ik had allang mijn geld teruggevraagd. Ik werk ook op de babygroep, is bij ons tot 2 jaar. Vind eht heel erg leuk werk hoor! Alleen tis best vermoeiend werk soms. Huilers vergen zoveel van je, en zeker aan het einde van de dag! Maar zou ze voor geen goud willen missen hoor, kan nu lekker met ze knuffelen, in ruil voor de kids die ik zelf nog niet heb! Zo gaaf trouwens, met mijn bruiloft komen mijn collega;s met de kinderen kijken bij het gemeentehuis, echt zo leuk! Ben benieuwd hoe ze het vinden en of ze me herkennen! @kristel, heel veel succes dan meisje, vandaag in het ziekenhuis met bloedprikken! Hoop dat je ergens een uitslag vandaan kan krijgen, dan heb je wat meer zekerheid, en dat is wel heel fijn denk ik voor je! moet je ook weer bij die vreselijke vent zijn, of is dat pas straks asl je over 2 weken moet weer? @alexia, leuke dag gehad zeker? Nog gefelicitieerd, lees dat je op huwelijksreis gaat, heel veel plezier! Ik hoop dat je op vakantie een positieve test mag hebben,. zou een geweldig cadeau zijn! @desiree, nog een dikke knuf voor jou! Kop op meis, het komt ook echt voor jou goed hoor! En onthoud he, je bent wel een keer zwanger geweest, dus het kan echt! Maar gewoon lekker naar de ha gaan, die kan je vast helpen!
@ Alexia, Nog gefeliciteerd! En een fijne huwelijks reis! @ Iedereen, Hoe is het? Hier alles goed volgens FF Heb ik afgelopen zaterdag mijn ei gehad.
Goede morgen allemaal! De gyn heeft mij net gebeld. Ze vertelde dat ik mijn ongi moest afwachten en ik dan kan beginnen met clomid. Ik zei datik dan nog wel een dag of 60 kon wachten en liever mijn ongi opwekte. Dat vond ze ook prima. ik kan vanmiddag naar de apotheek om alles op te halen. Ze stelde voor dat ik pas in augustus zou beginnen omdat zij nog op vakantie gaat, dacht het niet.... Nu hebben we afgesproken dat ik meteen mag beginnen, alleen moet ik op dag 11 terug komen en kom ik bij een andere gyn terecht, ach ja... Bij de bavalling staan er ook genoeg mensen omheen die daar naar beneden kijken Ik ga meteen vandaag beginnen en kan dan straks ook op het nod lijstje. Ik hoop dat het allemaal aanslaat en kan dan hoop ik dat ik in augustus een mooie test in handen heb. Het is nu alleen wel zo dat als er niets gebeurt het een nog grotere teleurstelling is. Maar goed dan kan er gelukkig nog van alles gedaan worden. Dus voor mij begint het nu eigenlijk pas echt. Nu maar hopen dat bij vriend alles in orde is...
Wauw suhe wat geweldig meis! Super dat je mag gaan beginnen met de clomid! Ik hoop dat het zijn vruchten af gaat werpen! Echt spannend, deze maand dus echt een hele goede kans, ben zo blij voor je meis! Nou snel met de primolut aan de slag, en dan er tegen aan! Augustus word je maand hoor! Ik ga vast beginnen met duimen voor je! @sammie88 wat goed dat je je ei gehad hebt! Super! Dus nu is het aftellen begonnen voor jou, erg spannend meis! Iik ga voor je duimen, wel goed kunnen klussen in de dagen voor je ei?
@ suhe super meid, geweldig dat je niet lang hoeft te wachten. Toen ik mk heb gehad ben ik bij drie verschillende gyn's geweest. Op gesprek bij een gyn, voor curretage bij een andere en bij nacontrole ook een andere. En overal zat een co assistente bij. Op een gegeven moment heb je zoiets van ach het boeit me niet meer. Ben benieuwd of ik vanmiddag weer een andere heb. Ben toch wel zenuwachtig. Ben me allemaal enge dingen in mn hoofd aan t halen :s Alexia: nog gefeliciteerd meid! Zult wel vertrokken zijn maar wens je toch nog even en fijne vakantie @ Kristel s6 vandaag bij bloedprikken. Nu ff teruglezen of ik iemand vergeten ben liefs
@ Oma wat een gedoe met je laptop zeg. Ik zou me dan thuis eerst boos maken en dan terug naar die winkel gaan. Hoop dat t snel opgelost is...
Ryanne, maak je niet druk, dit gaat ook weer voorbij... Schrijf even op wat je wilt vragen en laat je niet weg sturen. Denk niet: wat zullen ze wel niet van mij denken?! Ze denken dat waarschijnlijk niet eens. Het gaat erom dat jij geholpen wordt!
@ryanne, Succes vandaag meis! Ik hoop dat alles er gewoon keurig uitziet voor je! Ga voor je duimen! Hoe laat moet je bij de gyn zijn?
14.50 maar zal wel weer later worden. Loopt daar altijd ontzettend uit. @ Sammie, dat kan wel maar zou erg vroeg zijn. Kn het niet je ei zijn dat later is?
wil best op de nod lijst maar weet niet wanneer ik precies ongi moet worden. dus ik wacht mijn ongi ff af en dan zal ik me aanbieden om ook op de nod lijst te komen. xxx
@dreamer: dank je! ongi nog niet in aantocht dus we hebben een zwangerschapstest mee voor de honeymoon en mocht ik de dag dat we weggaan volgende week nog niet ongi zijn, dan gaan we testen. Dan zit ik op dag 35 geloof ik. @dames: m'n verhaal staat op www.alexia-en-jan.bruiloftsite.nl bij Alexia d'r log mocht je het willen lezen. ik heb nog geen foto's, heb er wel een aantal gehad van m'n schoonouders maar die zijn niet allemaal heel erg scherp helaas. fijne week allemaal, over een paar uurtjes gaan we weg dus ik ga nog even lopen stressen
Veel succes bij de gyn? ga je voor controle? om te kijken of alles goed is? heb je verhaal niet meegekregen. sorry xxx
hoi mag ik vragen waar primolud en clomid voor zijn? suhe schrijft hierover dat ze hier mee mag beginnen, maar ik heb geen idee waar dit voor is? xxx
@ Mac heb gevraagd voor een controle. heb de laatste tijd veel last van buikpijn en vaak misselijk. Vertrouwde t niet helemaal en heb gebeld of ik een afspraak kon maken. Maar ben een beetje nerveus nu :s
Clomid bevat als werkzame stof clomifeendiwaterstofcitraat. Clomifeendiwaterstofcitraat stimuleert de rijping en het vrijkomen van een eicel uit de eierstok. Toepassing: Clomid wordt gebruikt bij de behandeling van vrouwen die zwanger willen worden, maar verminderd vruchtbaar zijn door het uitblijven van een (goede)eisprong. E.e.a. kan worden veroorzaakt door een verstoord evenwicht tussen bepaalde hormonen in het lichaam zoals bij: een bij jonge vrouwen voorkomende gezwelvorming bij de eierstokken, gepaard gaande met het uitblijven van de menstruatie (syndroom van Stein-Leventhal); uitblijven van de menstruatie na borstvoeding; uitblijven van de menstruatie na (langdurig) gebruik van hormonale voorbehoedsmiddelen (de pil).
@ryanne, dank je voor je antwoord. is ook wel spannend natuurlijk, dus een beetje nerveus zijn mag best! ik zal voor je duimen xxx