Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dames..nogmaals...willen jullie even melde als je lid wil worden van hyves....ik heb vandaag weer een aanmelding gekregen....

Gaby zou je daar ook op willen letten want ik zie dat het meisje door is gelaten..maar ik ken haar helemaal niet...en als die gene ook al niets zegt op hyves dan lijkt het me beter dat we ze er weer uithalen...? zoals vele dat prettiger vinden denk ik....laat maar weten

verder alles goed hier...?

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hoi Lynn, vreemd dat je aanmeldingen krijgt van mensen die je niet kent... ik zou het idd fijn vinden als er niemand toegelaten wordt die hier niet meekletst.... (aangezien ik gevolgd wordt op internet zie de hyves pagina voor het verhaal)

hoe is het met jou?

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nee en ik weet dat er nog meer dames niet op vreemde mensen zitten te w8ten die even komen kijken....

met mij goed...heb een beetje pijn aan mijn rug van al dat geknutsel...

en jij al druk aan het winkelen?

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Jeps, t weekend wel weer een hoop geshopt... moet me nu maar een beetje in gaan houden anders heb ik met 4 maanden al kleertjes in huis voor een heel jaar hahaha....

we gaan langzaamaan aan het kamertje beginnen, dus dan gaat daar de shoptijd inzitten hihi...

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dan kun je mijn een hand schudden want die van mij heeft al kleding voor een heel jaar... :oops:

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Ik ben er weer even :)
    Ik heb al een stuk minder last van mn schouders/nek, maar ik voel t nog steeds hoor, ga zometeen dus weer even onder een warme douche staan!

Kimo en ik zitten eraan te denken om in april/mei nog even een weekje op vakantie te gaan met zn tweetjes, lekker naar egypte oid, lekker warm aan t strand..
    Maar misschien dat we goedkoop gaan doen en gewoon een weekje naar de Ardennen gaan oid ;)
    Ik wil alleen zo graag nog even in t water dobberen met mn dikke buik dan..
    Achja, we zien t tegen die tijd wel! We boeken gewoon lastminute, is wat goedkoper en als we ergens anders heen willen kan dat altijd nog :)

Hoe gaat t met jullie?

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Lynn: maar het is ook allemaal zo lief he :p

@ Kristel: balen dat je je nog niet beter voelt...
    ik zou ook nog wel even lekker weg willen in mei of zo... al is het maar een paar daagjes en dan naar zee, ook al is het centerparcs... zodat als het koud is ik lekker kan dobberen in het subtropisch zwembad :D

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Stephanie: Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen ofzo hoor... maar ik las dat jullie binnenkort aan de babykamer gaan beginnen.
    Hebben jullie al in gedachten hoe jullie de kamer gaan doen?

Ik wil ook graag gaan beginnen, maar we willen nog even t geslacht afwachten zodat we de kleurcombinatie kunnen gaan bepalen :D

Als t een jongetje wordt doen we waarschijnlijk iets met limegroen en felblauw of iets dergelijks en bij een meisje iets met paars en roze ofzo..
    Maar dan met de spulletjes he, de muren worden bij allebei hetzelfde. Een donkerbruine muur en de rest beige/cremekleurig.

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    lekker hoor kristel....al zou ik er niet aan moeten denken om nu op vakantie te gaan...ik kan niet eens van een pakeergarage naar een winkel lopen...en lang zitten lukt ook al niet...komt door de bi maar daar heb jij hopelijk geen last van..en je boekt dan pas toch?

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Lynn: Ja we boeken tegen die tijd pas.. Ik durf nu niet te boeken, voor hetzelfde geld mag ik tegen die tijd niet meer vliegen om een of andere reden...
    We boeken gewoon 2 of 3 weken vantevoren, last minute :)

Heb er echt wel zin in, laatste vakantie lekker met zn tweetjes. Met de kleine zal ik namelijk niet zo snel gaan vliegen en dus niet zo snel ver weg op vakantie gaan..

Hoe gaat t eigenlijk met de bi nu? Je hebt laatst tch zo'n speciaal ding gekregen weer ervoor? (ben de naam even kwijt :() Helpt t een beetje?

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    een bekkenband....ja nou die fysio heb ik 2 weken niet gezien het hielp toch niet...maar mag er dinsdag weer heen..moet zeggen dat het wel erger begint te worden....maar ja kan ook niet anders baby word ook steeds groter! nog 3 weken werken en dan heb ik verlof! 17 weken lang...

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Onze babykamer wordt ook Bruin met Créme hihi... ook de asscesoires worden bruin/creme... heb het al helemaal in mijn hoofd...

ook komt er een gedichtje op de muur en misschien nog een kleine tekening (een beertje oid)

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Meiden,

ik ben er vandoor, ik wil Dreamer en Eva (toch? sorry ben echt een zeef) morgen alvast een hele fijne verjaardag wensen... enne Gefeliciteerd alvast :D

morgenavond om 20.30 uur hebben wij de echo pas, daarna natuurlijk nog langs mijn moeder en schoonouders met de foto's...
    als er iets leuks en bijzonders te vertellen is kom ik natuurlijk nog ff online, maar als het mis is of als het gewoon allemaal goed is, wordt het dinsdagavond pas...

Truste alvast...

doei doei

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Stephanie: Wij zullen denk ik witte meubeltjes nemen... we weten t nog niet :)
    Ik heb te veel ideeën.. En misschien worden de muren wel ineens een hele andere kleur..

Knarboor en Dreamer zijn trouwns jarig morgen ;)

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Lynn: Trek je dat nog wel dan? Werken? Als je niet eens normaal kan lopen...

Ik hoop iig dat de klachten na de bevalling gauw over zijn!

@De zwangeren: Ik ben zo een beetje het forum aan t rondkijken en foto's bekijken in albums van babykamertjes enzo...
    Als ik dat dan zie, ik kan me echt niet voorstellen dat wij straks ook een kamer met zo'n klein bedje ed hebben.. :(
    En helemaal niet dat er dan straks een babietje in ligt :(
    Ik vind het zoo vreemd om zwanger te zijn en het idee dat er echt een mensje in mn buik zit kan ik ook echt niet aan wennen.. Ben ik nu zo vreemd? :confused: Of hebben jullie dit ook?

Ik word ook helemaal emotioneel als ik babykamertjes zie...
    Ik kan het gewoon écht niet bevatten dat ik écht een kindje in mn buik heb, helemaal van ons... Dat het tóch écht gelukt is...
    Nu word ik alweer helemaal emo..
    Kut hormonen :)

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    haha kristel...ik heb geen last van hormonen..dus huilen zie je mij nog niet snel doen....maar ik loop vaak de kamer op en dan bekruipt me soms het gevoel....jeetje kunnen wij dat wel....en nu zit ik op de bank en denk ik...dadelij kligt er iemand boven te slapen....en die moet van alles...lukt dat wel....van die dingen....maar verder alles ben ik heel positief hoor....maar soms....
    en dat wat ji jhebt schijnt heel normaal te zijn...ik ben niet normaal..ben heel nuchter...altijd al geweest....dus kan daar ook aan liggen...maar wie weet als ik dadelijk bevallen ben..jank ik om alles..haha

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    goedemorgen!
    Hier ben ik weer.. ik geloof dat ik de eerste ben vandaag..
    Gister nog baby te huur gekeken :p echt zo leuk programma! :D Maar ik snap niet zo goed hoe ouders daar hun baby voor uit kunnen lenen.. ik zou dat echt nooit doen!
    Maja!

Ik ben heel benieuwd of mij ei nu al bijna komt.. dat zou betekenen dat we gewoon weer verder kunnen en mijn cyclus redelijk normaal is na de mk.. laten we het hopen..

Ik moet zo weer even anderhalf uur werken! geen zin in!
    Maar hoort erbij he :p anders hebben we nooit genoeg geld voor de bruiloft! :p

Werk ze allemaal

18. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    OMA: HAPPY BIRTHDAY TO YOU

zullen we een feestje vieren hier ?

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Goedemorgen!

Knarboor & dreamer: gefeliciteerd! :)

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    er zijn er twee jarig hoera, hoera dat kun je wel zijn dat zijn oma en knarboor. :whistle:
    wij vinden het allen zo prettig ja ja, en daarom zingen wij blij.:whistle:
    zij leven lang HOERA HOERA zij leven lang HOERA HOERA zij leven lang HOERA HOERA :whistle:
    lang zullen zij leven, lang zullen zij leven, lang zullen zij leven in de gloria :whistle:
    in de gloria, in de gloria. :whistle:
    HIEPERDEPIEP HOERA :whistle:
    HIEPERDEPIEP HOERA :whistle:

meiden van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag en nog vele jaren.

volgens mij gaat mijn buurman beginnen met verbouwen ofzo...of hij is aan het schoonmaken :) hij maakt zoveel herrie....

ben vandaag weer eens vroeg wakker...bah kan niet eens meer uitslapen sinds ik zwanger ben....nou ja moet eigenlijk nog best een hoop doen dus nu maar hopen dat ik er ook zin in heb en dat ik al mijn klusjes af krijg voor vandaag..

vanmiddag ga ik naar mijn oma....het grote nieuws vertellen...kijken hoe snel de fam dan op de hoogte is :)

@huilen heb ik ook nog geen last van...vind het wel nog onwerkelijk dat ik een kleine in mijn buik heb. ga het pas echt geloven denk ik al ik de kleine ga voelen....(nou ja geloof het al wel hoor maar dan word het pas echt echt snappie)
    mijn buik was gisteravond aardig opgezet en vriendlief voelde eraan en zei: jee de zijkant staat helemaal strak...ja dat voel ik ook wel ja :)

@baby te huur: dat soort programma's kijk ik niet naar...vind het altijd zo dom (sorry voor degene die het een leuke programma vinden). dat je daar je kind aan uit leent snap ik echt niet....

@suus: hopen dat je cyclus weer normaal is...is dit de eerste ovulatie test die je doet of niet...want weet niet of het hormoon al uit je lijf is? dat het niet straks nog van de hcg is....

Deel Deze Pagina