Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Sterretje,

Gelukkig gaat alles goed!

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Happy birtday to the birthdaygirls!

Veel succes met de echo's!

Ik ben lekker een dagje huis gebleven... hoofdpijn en buikpijn en verder gwoon een algemeen lamlendig gevoel. T zal meer tussen mijn oren zitten dan dat er echt iets is maar ik vond dat ik er wel een keertje aan mocht toegeven.

Ik hoop dat ik mijn mannentje zo ff mee kan slepen naar een babyzaak... zodat we een beetje een indicatie krijgen van alle prijzen enz. Of vooral hij, ik weet het ongeveer wel. hihihihi :D

Red: offerte is verstuurd hoor. Eindelijk!

Iedereen een hele fijne dag gewenst! :)

Liefs Debby

3. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    had ik al verteld dat wij 19 feb een afspraak hebben met de hyptoheek adviseur!
    vind het zo ontzettend spannend! we hebben een aantal huizen op het oog..

@redd
    wil ook graag de opleiding kraamverzorgster gaan volgen, alleen je moet een rijbewijs hebben..:S.. die heb ik niet..:(...Wat een drama, wil dit zoo graag!

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @bos
    als de man zijn kwakje heeft geloosd,gaat de vrouw op haar kop staan tegen de muur zodat alles goed naar benede zakt..

haha klinkt dat funzig zeg!

5. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ster fijn zeg dat het haryje klopte!

@all ik had om half 6 een zingende man boven me, maar ik krijg helemaal niks;-( hij kon niks verzinnen en ik ook niet wat zijn we toch verwend

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @sterretje wat goed nieuws :D en is latijd lekker he als je zo vaak een echo krigjt je kunt de kleine niet vaak geneog zien

@matta daar hb ik nog nooit van gehoord ik heb wel een kussen onder mijn kont gelegd en heb 15 minuten zo gelegen wardoor het ook sneller naar beneden loopt. maar op je kp staan dat houd je maar 1 minut vol dnek i ken zo snel loopt het neit naar beneden of omhoog hoe je het nu wilt zien hihi..
    je kan beter in bed gewoon met je benen omhoog of billen omhoog liggen vel makkelijker en je houdt het langer vol.

@debby ook al ziek bah bah :( beterschap meid

wij zijn gister in tilburg nog naar een babyzaak geweest was 70% uitverkoop hbben een slabber gekocht met ik ben eigenwijs :D leuk he

ik heb trouwens ook bij de prenatal al 2 kartjes gekocht voor de 9 maanden beurs :D heb er helemaal zin in.

mijn tante vertelde me trowuens gister dat er 2 limited editions uitkomen van de stokke :d hopelijk staan ze op de beurs dan kan ik ze in het echt zien :D hou wel van speciale dingen hihi

7. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @sterr
    ikdenkdat ikvoor meerdere mensen praat als ik zeg, dat we zeer benieuwdzijn naar je echo :d..hihi
    goed dat het hartje klopt!

@rose
    (L)stokke.. hihi.. vind ze ook tof en erg apart!
    hahaha dat kan natuurlijk ook nog, mijn vriendinnetje heeft op de kop gestaan en ze was daarna zwanger!

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

@Dreamer en Knarboor:
    :whistle: :whistle: GEFELICITEERD :whistle: :whistle:
    Dat jullie maar veel taart mogen eten vandaag :D

@Sterretje: Jaa, ik wist het wel! Mooi dat alles goed gaat met jullie kleintje! :D
    En fijn dat je zo vaak mag langskomen voor een echo. Dat zal de stress een hoop verlichten :)

@De rest: Hoe gaat t met jullie?

Ohja, en wou nog even zeggen dat ik geen last heb van huilbuien ofzo hoor.. Dat bedoelde ik niet met 'emo', ik bedoel daar meer mee dat bepaalde dingen gewoon superaandoenlijk zijn ;)

9. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kristel
    kan opzich nog wel eenbeetje beter!

10. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    leuke huizen hor vooral 6! op enig verbouw werk na hahah maar dat heb je al snel! wel grote huizen voor die prijs, heb je hier een flat voor.

@ bos en andere, ik zie bij de buzz dat je gereageerd hebt op de hyves van jong en zwanger, voor de meiden die niet willen dat dat gezien word moet je ff veranderen in je profiel

11. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @knarboor
    ja klopt, schrok me rot van deprijzen bij jullie!
    huis 6 is ook eeen beauty.. denk alleen dat die nog te duur voor ons is!

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Huis nr. 6 is geweldig!

Daan wilt vandaag wat dingen voor de zaak doen en morgen winkelen zonder geld... :)
    Ik had er juist zo'n zin in. Nou jah... blijf ik lekker nog een dagje thuis :p

Liefs Debby

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Thnx Debby voor de offerte! 'k Moet nog even kijken wat we doen. Volgens mij zijn 't nette prijzen hoor :D
    M'n mannetje is nu bezig met de buurman lamellen op te hangen. 'k Moet eigenlijk nog best wel wat verven maar even geen zin.
    'k Zal eerst langs de bouwmarkt vliegen want zoals altijd nemen ze maar de helft mee.

Beterschap trouwens, Matta ook. Doe maar lekker rustig aan!

'k Kom straks wel weer kijkje nemen hier ;)

14. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @red
    wat voor opleiding heb jij gedaan?
    Jij zei toch dat er ook verkortte opleidingen waren!waar zitten die dan en bij welke school?

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sterretje: beter dat je echo goed was....fijn dat je zo vaak terug mag komen...

@matta; nee dat heb ik niet gedaan nee op zijn kop staan...haha mijn vriend zou me uitlachen denk ik.

@knarboor: hoe zet ik dat uit dan op hyves....op zich mag iedereen het wel weten maar moet het officieel nog tegen mijn oma vertellen dus roept u maar...

zucht...wat is het toch een feestelijke dag vandaag....:whistle:

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    knarboor: is hij nu weg bij de buzz. wil je even kijken voor mij?

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    is iedereen nu weg....ik heb GEWELDIG NIEUWS.....

ga allemaal ff zitten en bedenk je nog even de situatie van agneta....
    weet je hem nog...nou voor degene die het even vergeten zijn.

agneta had een heeeeel groot ei...helemaal blij maar wat bleek....hij wilde niet springen...dat was een grote teleurstelling en ze kreeg weer medicijnen om haar ongi op te wekken...

nu smste ze me vanochtend dat ze al een paar weken niet fit is..moe, misselijk en niet helemaal lekker in haar vel..

nou kun je het misschien al raden....niet?

ze heeft vanmiddag een test gedaan....3 keer raden.

ZE IS HARDSTIKKE ZWANGER...

MEID IK BEN ZO ONGELOOFELIJK BLIJ VOOR JE

(ze komt vanavond zelf ook even op het forum ze is nu weer werken en testen halen.... maar ik mocht het grote nieuws vast vertellen...)

18. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @bos

Wauwwww wat super tofff voor haar!

@agneta
    GEFELICITEEERDDD..!

benook een beeje afwezig.. zoek een verkorte opleiding in de b uurt! alleen overal waar ze een verkorte opleiding aanbieden moet ook een rijbewijs aanwezig wezen..grrr

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    JOEHOE!

Agneta,

GEFELICITEERD!

Hoever ben je nu?

Deel Deze Pagina