@kristel datis helemaal ideaal en peuterspeelzaal is heel leuk ik hb er 4 ochtende in de week gewerkt en het is echt super voor kinderen, meestal zijn dat moeders die fulltime thuis zijn of opa en oma´s halen het kindje op maar het is heel goed voor hun ontwikkeling al moet ik zeggen 1 keer is niet goed. het kind komt dan zo kort daar dat tie neit zal wennen en zich neit thuis voelt tenminste zo was het daar bij ieder kindje wat niet vaak kwam. @ryanne hey meid en drukke dag gehad?
Zo, heb lekker gegeten net! Alleen t worstje viel niet zo goed, maar dat heb ik vaker met bepaalde soorten vlees.. Ene keer valt t wel goed, andere keer niet.. Heel irritant @Sammie: Ik heb dat idd ook gezien ja! Ik moet daar niet aan denken dat ik dat zou zien bij mezelf eerlijk gezegd... Ben ook blij dat ik bij mn mk's toen niks gezien heb. Of beter gezegd, ik heb er niet op gelet... @Rose: Is dat zo als t kind maar 1 dag gaat? Hmmz.. Nouja, dan houden we t op minimaal 2 ochtenden in de week Heb ik ook even wat tijd voor mezelf om lekker op de bank te liggen met een dvdtje @All: Ik zal morgen de poll weer even erbij halen voor degenen die m nog niet ingevuld hebben of voor als iemand nog wat wilt wijzigen Nog 1 weekje e ndan weten we hopelijk of er een jongetje of een meisje in mn buik zit
@Eva: Stephanie heeft d echo om 20.30 uur vanavond.. T kan zijn dat ze morgen pas wat laat horen van zichzelf... Hoe gaat t met jou eigenlijk? Voel je je al echt zwanger? (kwaaltjes ed)
*gevangen* Voor nu is het wel even genoeg hoor.. Maar over een uurtje heb ik weer honger... Maargoed, dan ga ik aan de perzikkwark ofzo Ik ga er nu weer vandoor, Kimo komt net thuis van boodschappen doen (had echt geen zin om mee te gaan deze keer) en we gaan dvd kijken oid. Kom straks nog even langs om te kijken of Stephanie al wat heft laten horen
@ kris....oh ok..fijn om ff te weten dat ik niet hoef te wachten Met mij gaat het goed...heb alleen last van me borsten en heel soms tussen 9 en 12 een weeig gevoel maar nix ernstigs...ook wel wat steekjes en voel me banden rekken en ben moe! Verder alles prima....vind het erg spannend...vorige keer ging het bij 5 wk en 3 dgn mis...dat was vandaag....maar ik voel dat het wel goed zit! Jij al bijna voor je gelachts echo....super man! Ga je het wel vertellen?
hoi hoi meiden ik ben er weer jullie hebben het al gehoord van bos?! ik ben zwanger echt ongelooflijk. en dat terwijl de gyn zei dat het er deze maand niet in zou zitten. dus ik had me er helemaal op ingesteld dat ik ongi zou worden. en ik ben al 2 weken ontzettend moe en misselijk maar ja omdat iedereen ziek is dacht ik aan een soort griep maar vanmiddag dacht ik ik test gewoon ik zie wel en oen was er binnen 5 seconden een ongelooflijke dikke vette paarse streep. hmmm sorry voor het ego verhaal ik ga even terug lezen
dankje desiree ik zie dat het bij jullie weer helemaal klote is. wat rot meis. ik snap ook echt hoe je je voelt hoe het is als sommige zo in ene keer zwanger zijn. vreselijk pijn doet dat. sterkte lieverd.
agneta proficiat.... Kristel, ik breng mijn kindje liever naar het kdv dan naar de oma's hoor...niet omdat mijn moeder niet lief is ofzo...meer omdat wij de oma's oma's willen laten en omdat als ze ziek zijn of niet kunnen ik toch echt opvang nodig heb.....en ik weet dat ze op het kdv net zoveel liefde aan mijn kindje geven als dat ik ze naar oma breng.....is niet boos bedoelt dit hoor maar wilde ook even een andere kant laten horen! en wat rose zegt ieder nadeel heeft zijn voordeel en andersom.... rijbewijs..mijne koste 29 euro voor een uur.... sammie...nee dat zou ik ook niet kunnen... heb zelf ook op een psz gewerkt....en daar gaat ie van ons tegen die tijd ook heen alleen duurt dat nog 2,5 tot 3 jaar! dat was het wel zo'n beetje...morgen de baas bellen dat ik stop met werken ik trek het niet meer...
hallo dames, hier even snel een berichtje van mij, wij gaan zo richting verloskundigepraktijk (daar wordt de echo gemaakt) stuiter van de zenuwen van de bank af.... Agneta: van harte gefeliciteerd meid... nou misschien tot straks en anders tot morgen... doei doei
veel plezier Steph! Geniet lekker van jullie kindje! Ik ga het huis toch nog even opruimen, morgen komt m ijn ex vriendje eten! hihi wordt er gezellig!