Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    wij gaan niet op vakantie....we willen heel graag een rondreis maken in noorwegen...maar als er een baby komt dan gaan we liever 2 weken in de vil van me oom en tante zitten aan het strand in nederland ;)

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hallo Dames,

we zijn weer terug en hebben naar onze frummel gezwaaid, HARTJE KLOPT :D :D

Frummel is nu 2,7 cm groot en klopt dus precies met het aantal weken :D

ik ben zo blij :D

ik heb geprobeerd een foto te maken van de echofoto;s maar dat lukte niet, zal ze morgenavond inscannen....

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ben er ook weer weg van...

spreek jullie morgen...

toedels...

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Stephanie, fijn dat alles goed is!

Zijn hier even naar de mediamarkt geweest en langs m'n schoonouders.
    Kruip nu lekker m'n bed in, ben erg moe! 'k Heb besloten dat ik vanaf morgen weer 's ga proberen om er een paar kilo af te krijgen!

Tot morgen!

5. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    goedemorgen!

gister kwam manlief thuis uit zn werk met 22 rode en 1 witte roos! zo lief en bonnen voor een luchtje! had het echt nioet verwacht,hij durfde geen luchtje uit te zoeken want ik heb er alz oveel

ik ga werken tot 5 uur dus toto vanavod

6. goedemorgen
    @ steph wat super zeg gefeliciteerd.
    @ Knarboor wat lief van hem zeg.
    @ all ik lees wel mee maar het blijft druk hier. Kom snel weer langs.

@ ster voel je je al iets beter?

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wat lief zeg knarboor!

Succes daar ryanne!

'k Ga hier zo maar 's een beetje opruimen...

8. @ red je mag ook bij mij komen schoonmaken ;)
    @ rose het werken bevalt je goed begrijp ik? Super dat je zo snel aan de slag kon.

Vanavond weer naar de vk. Niet voor een echo helaas maar gewoon op controle.

9. @ debby waar is jij? Normaal ben je de eerste s'ochtends

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hihi nou 'k heb er niet bepaald m'n hobby van gemaakt. 'k Wil eigenlijk wel een huishoudelijke hulp hihi (heb ik zelf een jaar gedaan naast m'n werk en tegen m'n man gezegd dat ik dat ooit ook wil ;))

M'n man gaat met de buurman plavuizen leggen.... ben benieuwd! Hebben ze nog nooit gedaan (ben eigenlijk blij dat 't niet in ons huis is ;))

Ja, waar is Debby?

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ja ik zag 't net... poeh wel heftig! 'k Zou t niet kunnen maar zelf ook nooit aan m'n dochter vragen of voorstellen.

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ben hier...!

Ik ben lekker thuis :oops: Heb knallende koppijn enz... Algehele lamlendigheid noemde ik het gister. Vandaag even naar een babyspeciaalzaak. ssshhhhtttt niet doorvertellen op m'n werk hoor.
    Eens even kijken wat er allemaal te koop is.

Gister van mijn moeder te horen gekregen dat we het ledikantje of de box van haar en mijn stiefpa krijgen. Ik wil dit ledikantje :

http://www.gardo.nl/catalogus/kombi-led ... an-p-1746/

Ik ben er echt helemaal weg van! En is hartstikke makkelijk in een kleine ruimte ;)

Nog even een mooi liedje voor jullie oortjes:

http://www.youtube.com/watch?v=uchP8YL6GYA

Liefs Debby

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen.......

debby leuk ledikantje hoor! die laades zijn zo schattig....

sammie....over dat topic....is dat dan haar vader...? heeft dat niet met genetische dingen te maken dan? maar vind het wel knap....mijn moeder heeft altijd geroepen dat als ik geen kinderen kon krijgen zij voor mij wilde zwangeren...lief maar ik zou dat nooit willen!

heb veel pijn.....au...lijkt wel of iemand met legerschoenen in mijn kruis heeft getrapt...

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede morgen meiden,

Hoe is het hier?

@debby, balen dat je je zo lamlendig voelt meis, geniet maar lekker even van het thuis zijn hoor, dat doet je goed!

@ryanne, voel me iets beter, niet meer kotsen heel de dag iig, maar nog wel misselijk, maar goed dat hoort erbij!

@stephanie, wat goed dat jullie z;n mooie echo hebben gehad, wat een fijn bericht is dat he!

@agneta, ik heb iets gemist denk ik, maar wat zie ik nu, je bent ook zwanger!
    Wat super meis, ben heel heel heel erg blij voor jullie, wat een geluk zeg!
    Wanneer heb je je eerste echo?

Verder alles weer vergeten... :oops:

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Lynn, au!

@Debby, leuk zeg en erg praktisch! Wij willen waarschijnlijk deze babykamer:
    http://www.gardo.nl/catalogus/babykamer ... e8b474c25a
    'k Laat je trouwens nog x weten over de vloerbedekking, maar 'k denk dat 't eerst maar 2 slaapkamers worden. Moet nog gestuct worden en daarna gespackt, 'k zie de rekeningen alweer komen! Geen idee ook nog van wanneer enzo... 'k moet nog hard aan de slag!
    'k Hoop dat je leuke ideeen op kunt doen!

Ik ga hier ook 's wat doen...

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Meiden ben er weer vandoor, ff naar een vriendinnejte toe, de echo;s laten zien!
    Ben er zo trots op hihi

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hoi hoi

hier nog steeds ziekjes :(

@debby mooi bedje hoor maar heb je dan geen commode? want als jullie kindje ouder is klimpt hij/zij erop he..

ik ga even de honden uitlaten

ik wil zo graag ff in bad om te ontspannen al mijn spieren doen pijn maar ja tot 12 weken was dat niet goed en nu heb ik zoiets van jahh 12 weken wel of neit doen, vind het nog eng

gister heb ik trouwens na een halve minuut het hartje al gevonden en echt heel krachtig hihi :D

en ben nu ook de 12 weken grens voorbij whoehoe :D

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    rose...dus jij gaat niet in bad...jij zult stinken haha grapje...maar daar heb ik nog nooit van gehoord...ik ben zwanger geworden o pvakantie en lag heel de dag in het zwemmbad...en ging thuis ook gewoon lekker in bad met bubbels....heerlijk..maar waarom zou het niet goed zijn dan?
    ik weet wel als mijn vruchtwater gebroken is dat het dan niet mag ivm infectie...

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

@Stephanie: Whoo, fijn dat alles goed was bij de echo! We willen wel foto's zien he ;)

@Debby: Echt wel leuk bedje! Ik zou het persoonlijk alleen wel heel onhandig vinden dat t ook een commode is... Ik neem aan dat je een of ander tafelblad dan steeds naar beneden moet klappen? Lijkt me echt heel irritant in t gebruik.. Maargoed, misschie nwen je er zo aan en is het juist superhandig!
    Balen dat je je zo slecht voelt! Hopelijk voel je je snel beter na t zien van al die leuke babyspulletjes :D

@Knarboor: Wat lief van je man zeg! Echt schattig :D Heb je al een idee welk luchtje je gaat kiezen?
    Ik ben altijd erg met luchtjes, heb er superveel :p

@Rose: Gefeliciteerd met je 12 weken :D Super!
    Enne, je mag gewoon in bad hoor!
    Je mag alleen niet in een te heet bad, maar lijkt me sterk dat je in een bad van 45 graden gaat liggen :)
    37/38 graden is niks mis mee hoor! Zo warm is je vruchtwater ook dus je kan er absoluut geen kwaad mee. Lekker in bad liggen jij!
    *Geeft Rose en schop onder haar hol*

@Sterretje: Gelukkig dat je je al iets beter voelt :) Hopelijk voel je je gauw weer helemaal goed!
    Ga je de echo foto's ook nog in je album zetten? Wil ze wel ff zien natuurlijk he :D

@Lynn: Hoe komt dat dan die pijn? Is dat ook van de bekkeninstabiliteit? :(

@All: Ik voel me weer ziek.. Weet echt niet wat ik heb hoor. Ik heb t nu al een paar weken en t voelt echt alsof ik griep heb die niet door wilt zetten zeg maar, die dus aan de oppervlakte blijft zeuren continu.
    Ik heb dus voor vrijdag maar een afspraak gemaakt bij de HA, wil nu toch wel eens weten hoe en wat.
    En ik ben bang dat t misschien iets is wat voor de kleine schadelijk is.. Dus liever t zekere voor t onzekere nemen!

Ik ga zometeen trouwens weer even een buikfoto in mn album zetten van gister, voor degenen die het leuk vinden ;)

Deel Deze Pagina