Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sammie: je hebt misschien je ei gehad he, pas als je een kruis krijgt heb je hem naar alle waarschijnlijkheid gehad, nu heb je een stippellijn en dat betekend dat FF het nog niet zeker weet.
    Komt door je open rondjes ;)
    En je ongi gevoel zal je ei denk zijn?
    Dat zit wel in de buurt van de vorige ronde (14 dagen LF zou een cyclus van 34 dagen opleveren ongeveer)
    Dus klussennnnnnn :)

@Sterretje: fijn dat ie zeker nog niet is geweest!
    Scheelt een hoop stress denk dat je nog gewoon kans maakt deze ronde.

Bij ons was de groep tot 1 jaar, dus echt de babies nog.
    Ik vond het werk heel leuk hoor, maar vond er te weinig wisselend contact met volwassenen bij zitten.
    Ik heb altijd of bij grote bedrijven gewerkt of bij bedrijven waar je veel klantencontact hebt.
    En dat miste ik op het kdv een beetje.
    Zet een groep babies in een drukke winkel en je hebt mijn ideale baan :)

@Kristel: succes vandaag!
    Ik hoop dat je meteen de uitslag van je vorige hcg onderzoek meekrijgt daar.

@Ryanne: jij ook succes vandaag!
    Hoop dat ze je kunnen helpen en gerust stellen.

@Mac: primolut is om een ongi op te wekken als die niet vanzelf komt.

@Alexia: heel veel plezier op huwelijksreis en ik hoop op een super einde voor je! :D

@Suhe: wat fijn dat alles nu in een stroomversnelling gaat zeg :D
    Ik hoop dat alles goed aanslaat en je meteen de eerste clomid ronde zwanger raakt :D

Mn laptop is nog niet vastgelopen!
    Heb nu ook heel andere updates gekregen van vista, dus misschien zat daar het probleem wel!
    Ben benieuwd of deze ook vast gaat lopen, maar hoop van niet natuurlijk.
    Wil nu wel eens wat kunnen hebben aan mn laptop!
    Heb er een digitale videocamera voor genomen ipv mn analoge, zodat ik die lekker kan gaan bewerken. En dat heb ik nog niet kunnen doen helaas!
    Ach ja, ooit komt het wel goed ;)

Ik heb deze keer trouwens meer last van mn ongi dan de vorige keer!
    Vorige keer geen pijn en nu toch af en toe flinke steken/krampen.
    Ook (heel fijn..) weer stukjes :(
    Maar nog steeds is het maar heel weinig.
    Ben benieuwd hoeveel dagen het deze keer aanhoudt!

Is er verder nog ei nieuws, zwanger nieuws, ongi nieuws of welk anders nieuws dan ook? :D

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hihi ben je op zoek naar nieuws...

Hier helaas geen nieuwtjes meer, ben ff bezig met nog wat dingen voor de bruiloft uit te zoeken en ondertussen steeds wat in huis aant doen.

Deze week alleen vandaag maar weer vrij, dus niet zo heel veel tijd voor andere dingen.
    Gelukkig gaat vriendlief vanavond boodschappen doen, dus dat hoef ik nu lekker niet te doen,
    Nou ja alleen lijstje maken dan...

Hoop vanmiddag ei nieuws te hebben, hij mag nu wel eens doorschieten!

Ik dacht vant weekend mijn ei te voelen, maar dat was niet zo, kan het ook zijn dat je van te voren al iets voelt, bijvoorbeeld dat je ei bijna groot genoeg is om te springen en het laatste groei stukje voelt, of bijvoorbeeld dat het een tijdje duurt voordat tie sprimgt, een hapering ofzo=

Heb er geen idee van, maar blijf steeds die steekjes voelen, en vroeg me af of dat nou van mijn naderend ei is, of dat dat niet kan al een paar dagen

3. dat jullie dat allemaal weten zeg. Ik heb echt weinig verstand van mn eigen lichaam geloof ik.
    Ik voelde wel altijd steken in mn rechterlies maar wist niet wat het was. En slijm was voor mij maar slijm. Leer hier echt wel dingen bij...

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb altijd 2-3 dagen voor mn ei al steekjes.
    Als mn ei geweest is is het over.
    Dus het kan heel goed dat je ei eraan komt :D

Leuk he bruiloft dingen regelen :D

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou wie weet is dit bij mij dus ook wel een geod teken dan, ben benieuwd!
    Hoop zo dat ik vandaag eindelijk een echte positieve ovutest krijg!

Ja trouwen is geweldig, alleen soms beetje stressen...
    Nu blijken mijn opa en oma weer geen trouwkaart gehad te hebben, lekker handig...
    Had maar 2 extra dag kaarten, 1 voor ons zelf, en één reserve, maar we hadden toch nog iemand een dagkaart gestuurd uiteindelijk, dus nu gen nieuwe kaart meer voor opa en oma :(
    Deze dingen vind ik dus minder aan de bruiloft hihi, maar verder geweldig allemaal!

Mag over 3 weken mijn jurk weer passen, dus daar heb ik wel heel veel zin in!

Nu nog maar eerst eens verder met het zoeken naar een kapster, dan ben ik al heel blij als ik die gevonden heb! :D

Hoest met je laptoppie, nog steeds goed mee te werken nu?
    Hoop dat deze the one is ;)

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

ben dus niet de enige die haar eisprong voelt.

ik ga vanavond uit eten met mn werk,
    afscheid van mij, per 1 augustus nieuwe baan.

hier verder ook geen nieuws

xxx

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Veel plezier alvast Mac!

Ja mn flappie doet het nog!
    Straks msn eens testen, kijken oftie het dan nog goed doet ;)

Ik vond de bruiloft regelen heel leuk, maar idd soms ook echt heel erg stressen!
    Maar daardoor is alles wel helemaal geworden zoals wij het wilden :D
    Als je verder nog tips of wat nodig hebt .. ;)

8. Niet meer actief

Hey meiden, ik ben er even tussen mijn werk door..
    Het is heel rustig vandaag... :(

Hier voel ik ook altijd mijn ei, weet ook of hij links of rechts springt.
    Nu heb ik sinds mijn ei vroige cyclus al veel steekjes, dus deze maand was het wat moeilijk te herkennen wat nou echt mijn ei was.
    Aan de steekjes dan he.

Achteraf merk ik het altijd gelijk aan mijn (.)(.).. die doen de dag daarna al pijn :(

Hoe gaat het met jullie allemaal?

@sterretje: Leuk he al die voorbereidingen op je huwelijk?

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Gloeiende :(
    Zit ik net zo hard te zeggen dat mn flappie t nog doet, loopt ie net weer vast!

Bel ik de winkel voor een oplossing, zegtie dat het aan mij ligt.
    Ja mn h*l zeg :mad:
    Hij liep bij hun daar ook vast, wat nou aan mij!
    En als het al aan mij lag of mn thuissituatie (bedoeld ie mn internet mee) dan zou mn oude laptop die nokkie vol zit en helemaal afgedraaid is toch ook wel vastlopen?
    Dat heeft ie nog nooit van zn lange levensdagen gedaan :mad:

Ik mag daar een andere laptop uitzoeken.
    Ja dag, ik had de duurste laptop die ze hadden, ga toch zeker mn geld niet voor iets minders uitgeven.
    XP moet ik kopen (vragen ze 194 euro voor, ja daggg!)

Dus heb maar gevraagd of ik dan mn geld terug mag. Misschien was het antwoord, want normaal mag dat niet, maar dit is wel een uitzonderlijke situatie.
    Joh zou je denken?!

Ik werd echt kwaad toen die zei dat het door mn thuissituatie zou komen. Heb meteen gezegd dat dat niet zo was, want bij hun liep ie ook vast.
    Ja zegtie: het is normaal dat laptops vast lopen.
    :confused:
    Sorry, maar dat klopt echt niet!
    Mijn andere laptops zijn nog nooit vast gelopen!
    En dan nog, een compleet nieuwe laptop die uber snel moet zijn en nog helemaal leeg is .. die behoort toch zeker niet vast te lopen zeg!

Maar ja, nu kan ik dus vanmiddag mn laptop inleveren en heb ik weer niks :(
    Denk dat ik maar een 2e hands weer ga kopen met xp erop ofso, want dit gedoe schiet echt niet op :(
    Als ze uberhaupt mn geld al gaan teruggeven ...

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

@ dreamer,

je hebt niet echt geluk met je laptop.
    succes en hopelijk krijg je je geld terug.

xxx

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Mmm net weer een ovu test gedaan, maar hij lijkt wel lichter dan gister :confused:
    Daar snap ik ff niets van...
    Nu is tie wel een klein beetje wazig de hele test, dus misschien komt het omdat tie iets verzopen is... (denk dat het komt dat wazig door te veel urine?)

Is de test dan nog wel gewoon goed, of moet ik hem eigenlijk nu opnieuw doen dan voor een goed resultaat?

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik heb hier niet zoveel verstand van dus kan je hiermee niet helpen

xxx

13. hallo,
    Net terug van de Gyn en het was niet zo goed. Heeft Pcos geconstateerd en donderdag moet ik terug voor verdere gesprekken en onderzoeken.
    Wat een kl*te dag zeg.

14. Niet meer actief

Hey Ryanne,

Wat naar dat je slecht nieuws hebt gehad...
    Wat houd PCOS eigenlijk in?

Dikke knuffel

15. Polycysteus-ovariumsyndroom of PCOS is een aantal samenhangende afwijkingen, waarbij vaak (kleine) cysten in de eierstokken aanwezig zijn. De afwijkingen worden waarschijnlijk veroorzaakt door, en of gaan gepaard met hormonale afwijkingen.

Hierdoor ontwikkelen zich in de eierstokken (ovarium) meerdere (poly) cystes. De eicellen groeien niet of onregelmatig, waardoor er geen of onregelmatig een eisprong optreedt en vrouwen onregelmatig of niet menstrueren. Doordat de eisprong onregelmatig of geheel niet plaatsvindt zijn deze vrouwen verminderd vruchtbaar. Een hormoonbehandeling kan dit verhelpen.

Naar schatting heeft ongeveer tien tot vijftien procent van de vrouwen PCOS. Het komt relatief vaker voor bij Indiase vrouwen en Aboriginals. In Afrika is het veel zeldzamer.

Dankjewel debora!

16. Niet meer actief

Jeetje meid!
    Dat klinkt echt heel vervelend..
    Ik kan me niet voorstellen hoe jij je gevoeld zou moeten hebben, toen je dat hoorde.

Ik wens jou heel veel sterkte met de verwerking en de verdere verloop hiervan..

Ik ga vanaaf lekker op de bank hangen zonder pc.
    Dus iedereen DOEG!

17. Ryanne ik hoop dat ze je nu goed kunnen helpen.. dat je daardoor snel zwanger wordt! Had het niet verwacht bij jou omdat je niet extreem onregelmatig bent, zoals suhe bijvoorbeeld. Toch klote hoor en hoop dat je ondanks deze aandoening snel zwanger wordt..

Sterretje deed jij nou tempen? Had je al een positieve test of niet?

Dreamer wat een rare winkel is dat, een laptop hoort natuurlijk niet vast te lopen (waarom zou je 'm dan hebben :( ) en welk merk + type is het? Ze moeten je wel je geld teruggeven als jij geen producht krijgt waar je voor betaald hebt anders kan je een rechtzaak beginnen, jij staat echt wel in je recht! (je hebt toch wel een rechtsbijstandverz.?)
    BTW anders mijn laptop eens proberen die doet het super en is 1000 euro nog goedkoper ook!

Hier had ik gister ineens al een positieve ovu test, mijn gevoel klopte toch wel dat het wat anders zou gaan lopen met die etos pillen.. dus gelijk weer geklust gister.. ik had al zo'n zin haha :oops: dus denk me ei vandaag ook.

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

@Ryanne: bah meid :( je zal we geschrokken zijn toen je dit hoorde! Ik wil je hierbij even een dikke knuffel geven! Krijg je nu Clomid?
    Hopelijk ben je alsnog gauw zwanger!

@All: Nou het bloedprikken ging goed vandaag :p Even afwachten wat daar uit gaat komen volgende keer bij de gyn!

Ook heb ik de uitslag gekregen van de assistente van afgelopen vrijdag..

HCG: <0.6, niet zwanger geweest dus
    (Snap alleen de bijna positieve ovutesten + positieve zw.testen dan niet!)
    Progesteron: 13.1

Voor zover ik weet en wat ik terug kan vinden op internet houdt zo'n lage Progesteron waarde in dat er OF geen OF een niet zo'n goede eisprong heeft plaatsgevonden... Snap er dus helemaal geen reet meer van!
    Moet wel zeggen dat mn ovutesten deze maand wel 4 of 5 dagen positief zijn geweest, terwijl dat normaal maar 2 dagen is. Ik weet ook niet of dat ermee te maken heeft, maar dat zien we wel dan bij de gyn...

Ik heb ook nog even wat rondgeneusd op internet en kwam eigenlijk overal verhalen tegen van vrouwen dat ze Clomid moesten gebruiken vanwege een te lage Progesteronwaarde.

Ik kan nu vanalles in mn hoofd halen, maar ik snap er geen reet meer van alvast, dus ik wacht het gewoon lekker af tot de volgende afspraak bij de gyn!

19. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Ryanne, wat naar voor je. :(

Ik voel nooit wat niet als ik ongi word, geen eisprong, ik voelde zelfs niets toen ik al 7 weken zwanger was zonder het te weten.

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

@ryanne
    jeetje wat vervelend zeg, heel veel sterkte en een dikke knuf!

ik ga nu ook lekker de laptop uitzetten.

ik ben morgen onverwachts in ieder geval de ochtend vrij,
    dus kan heerlijk uitslapen.
    w.s. ben ik de avond ook vrij, dat weet ik smiddags.
    kan ik lekker bijkomen.

komen er mensen uit omgeving arnhem?

xxx

Deel Deze Pagina