Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Hoe is het hier met iedereen?

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @sammie: ik geloof wel hoger.. ik heb vanmorgen ook te laat getempt want was vergeten de wekker te zetten.. en mijn temp was ook hoger..

@ryanne: heel veel plezier in scheveningen..! geniet ervan!

@debby: ik moet hier ook nog steeds op gaan ruimen.. dat was mijn plan van vandaag.. maar dan moet ik eigelijk niet tot 11 uur in bed blijven liggen he :p

@redd: als je je ogen maar open kunt houden dan :p word een zware dag dan! sucses!

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Heel stom.... maar ik denk dat ik maar beginnen met de buitenboel te zemen. hahahaha met dit koude weer. Ach jah... anders komt het er nooit van. :) En voordat ik er geen zin meer in heb. :p

Ik heb trouwens al de over aangezet om pistoletjes af te bakken. Jammie! Daan had er geen zin in dus ga ik maar lekker zelf eten. Jammie met brie en komkommer... of gewoon lekker met jam.

Snel aan de slag en als ik dan van buiten kom heb ik warme broodjes! :D

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    dat is wel heel fijn ja debby :p en dan beker warme choco erbij of een kopje thee :p ... ik zoek het nog niet de boel op te ruimen .. maar ga zo toch maar beginnen.. de honden zijn net wel alvast uitgeweest! :) ik ga zo lekker tosti eten

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    lekker debby :D

6. Ik dacht lager, maar dat verschilt per persoon ook, bij mij is er nooit een verschil als ik vroeger of later temp.

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nouja, ik ga er maar weer vandoor... Heb hoofdpijn :(

*zwaai*

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    :( kristel dat is vervelend :( hoe komt het?

@desiree: kan dat dat bij iedereen verschillend is.. bij mij is die dan hoger.. of het komt omdat ik ook mij ei heb gehad ;) mja.. ik weet niet

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hee meiden,

Alles goed hier? Met mij minder (zie banner....) Heb echt verschrikkelijk pijn in mijn buik, dus blijf vanmiddag lekker thuis van school...

Kga nu ff bijlezen :)

x

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    whoops verkeerd jaartal hahaha
    ff wijzigen nog...

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Zo, nu klopt ie...

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sam: aan je temp te zien heb je dag 19 je ei gehad.
    Maar dat zou dan weer niet kloppen met je ovu test.
    Lastig dat je net die dag na je posi ovu test niet op de normale tijd hebt getempt.
    Maar het is dus dag 19, 24 of 26.
    Wat doet ie als je nog 2 dagen deze temp invult?

@Ryanne: toe maar een weekendje Scheveningen!
    Wel balen dat de weersvoorspellingen slecht zijn.
    Hoop dat die het fout hebben en de zon gaat schijnen!

@Kristel: balen dat je hoofdpijn hebt zeg!
    Hoop dat het snel over is meis.

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ red, warten zegt mij helemaal niks haha. Waar ligt dat? :$ Gaat het nu weer goed met het babytje met die lage temp?

@ ryanne, leuk een weekendje naar Scheveningen! Lekker uitwaaien op het strand :)

@ debby, vervelend die hoofdpijn :s hoe gaat het nu met Daan? Blijft hij nog steeds zo lang weg 's avonds?

Ik heb net lekker een tosti uit de pan op :) Had de hele ochtend nog niks gegeten omdat ik zo misselijk was. Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ik ongi ging worden. Nouja, gisteren wel dan, maar daarvoor niet, omdat ik opeens zulke andere klachten heb. Ik zou eigenlijk een soort cyclus-dagboekje moeten bijhouden waarin ik schrijf wanneer ik wat voel/opmerk. Dan kun je er voor jezelf een patroon in herkennen. Al lijkt dan nu na 4 cycli onmogelijk haha. Maarja, nieuwe ronde nieuwe kansen! Misschien heb ik straks als 22-jarige meer geluk ;)

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Zo de ramen aan de buitenkant gezeemt en t balkon gescrobt. Ik kom er net achter dat we geen afvoerputje hebben op t balkon, al het vieze water liep dus zo naar de buurman :oops: Ik hoop maar dat hij vandaag en morgen niet op t balkon komt. hihihi :D

Heb ik al verteld dat ik schildersdoekjes heb gekocht... 3 stuks... Maar pas toen ik thuis kwam bedacht ik me dat ik nog wel heel lang moet wachten voordat ik er op mag schilderen. Want tis natuurlijk voor de kleine.

Ik zit gelukkig weer stuk beter in mijn vel dan afgelopen dagen, wat een ellende is dat zeg. Niet weten wat er met jezelf aan de hand is en het al helemaal niet kunnen benoemen. :( ik had er maar 2 woorden voor: Algehele lamlendigheid! hahaha :D

Iemand trouwens een idee hoe ik met nicotine en stof belaagde luxaflex schoon kan maken?

Liefs

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ debby, onder de douche afspoelen of in bad? Wij hebben ze hier trouwens lamel voor lamel afgenomen (weet niet hoe die dingen heten in een luxaflex..)

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Volgens mij heeft mijn zus Daan afgelopen zaterdag op zijn donder gegeven. Het gaat al een stuk beter. Gisteravond moest hij wel even de deur uit. maar we waren al vanaf 13.00uur aan het bankhangen dus dat begreep ik wel.
    Nu is hij bij een aantal werkgevers bij hem langs om te kijken of ze nog wat werk hebben enz. Hij vroeg voordat hij weg ging zelfs of ik meeging.

M'n broodjes waren heerlijk! maar dat betekend wel dat ik weer aan de slag moet. :( Hahahha :)

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Nou fijn! :) Dan lijkt het dat het toch wel is doorgedrongen dat hij niet erg leuk voor je was..

Jeetje, je bent maar druk zeg!

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ze zijn best vettig dus onder de douche helpt ook niet echt... :( In bad laten weken met een lekker chemisch middeltje zou wel werken. Heeft iemand een bad te leen voor mij? hahaha :)

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Misschien kun je ze in de douchebak leggen en eerst insprayen/insmeren met een middeltje. Dan kan dat ff zijn werk doen en spoel je het erna misschien makkelijker af.. Verder heb ik geen ideeen meer

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat is misschien wel een idee indd! :D

Als dat niet werkt neem ik ze gewoon mee naar mijn moeder en leg ik ze daar in bad. hihihi :)

Nou... nu ga ik echt weer aan de slag!

*Debby geeft zichzelf een schop onder haar kont*

Deel Deze Pagina