Dat gespannen gevoel heb ik ook, alsof er aan m'n vel getrokken wordt. Smeren... smeren en nog eens smeren. Het is gelukt, ik ben begonnen met de keuken uit te soppen! *Debby geeft zichzelf een schouderklopje*
Hahaha goed zo debby! @ kris...ik hoop het ook...laat het jullie wel ff weten! Ik hoop dat je morgen gauw te horen krijgt hoe of wat betreft je ziekig zijn! En dat afvallen na de bevalling...ik doe waarschijnlijk daaraan mee...pfff ik merk ook vooral smiddags en savonds dat me kleren behoorlijk strak zitten! Ben benieuwd hoelang ik het kan volhouden
@Eva: Nouja, het is gelukkig nog niet zo dat ik heel veel aan kom (ik zit nu juist op -1,5 kilo ) maar wie weet gaat dat nog komen... Ik eet als een paard Dus; Kris gaat fitnessen na de zwangerschap. @Debby: Je bent goed bezig vandaag zeg! @All: Pfft, net dat topic eens gelezen over draagmoederschap wat hier ook onder clubs staat. Ik geloof er echt geen reet van
@ kris...heb het gelezen...wat een verhaal zeg! Meisje van 21 die ff dr broertje of zusje wilt dragen voor dr oudders....terwijl ze zelf 2 zwangerschappen niet kon voldragen :S Heel raar dit zeg!
Das zeker vaag... maar doet ze dat ook echt? T lijkt me echt onmogelijk... De kastjes zijn uitgesopt, nu nog de tegeltjes enz... maar eerst weer even een korte pauze. dat geklim op en van het aanrecht af is best zwaar voor mijn buikje merk ik.
heey girls alles goed hier? Heb ff snel bijgelezen, maar er bar weinig van onthouden. Ben net thuis uit mijn werk. Nu nog ff snel een opdracht voor school maken die ik morgen in moet leveren en vanavond eten bij 2 klasgenoten en naar een concert. Hoezo lange dag :S Om 8u zat ik al op mijn werk en ik verwacht pas rond 23.30 thuis te zijn.. Morgen weer een drukke dag, eerst hele dag school, dan boodschappen doen, misschien nog naar dansles en dan vast wat dingen voorbereiden voor mijn verjaardag die ik zaterdag vier.. xx
goedemiddag allemaal! Hoe gaat alles hier? ?Voor het eerst liep op stage alles volgens schema! Jeeahh.. ik heb punten gescoord, mmijn stagebegeleidster was in een goede mood.. dus dat scheelde ook weer! Wat klere weer zeg!Vanavond even stadten, kijken of ik nog wat leuks kan vinden, moet 2 cadeautjes kopen.. Heb een nieuwe jurk besteld bij de H&M, een blouse jurk, echt heeel gaaaf, maar mijn kont word er nog gigantischer in dan dat hij al is :s...*zucht*.. weet niet of ik hem moet houden ja of nee, (de kont mag weg)...*nog een diepe zucht* ik ga nu even terug lezen!
ik heb ook al 2 weken niet gezwommen..vreselijk.. volgende week weer flink aan de zwem! nog even huiswerk maken en wou eigenlijk ook de keuken gaan soppen, maar wacht tot lief er is..! die komt helaas morgen pas ... heb vandaag al de boven verdieping gedaan.. *vind me zelf heel flink*
Hallo meiden, weer boven water hier haha Heb de afgelopen dagen weer gewerkt, dus was helemaal doodop aan de einde van de dag, dus ben lekker vroeg me bedje ingedoken, gister lag ik zelfs al om 6 uur! Ben er niet meer uitgekomen! Vanavond wel weer optijd naar bed, maar neit zo vroeg haha Hoe is het verder hier met iedereen? Nog nieuwtjes meiden?
Ik heb m'n senseo gesloopt. Er is een bak water over m'n aanrecht en senseo gevallen en nu doet ie het niet meer... Ik hoor net van mijn moeder dat de vriendin van mijn vader jarig is. Mijn zus gaat daar chinees eten en mijn ma en stiefpa gaan vanavond ook nog even langs. Waarom nodigt mijn vader me niet even uit...? Ik ben nu helemaal kapot door het schoonmaken vandaag... als ik het eerder had geweten had ik er rekening mee kunnen houden. Daan had ook al geen zin om even mee te gaan. Weet nu niet of ik wel of niet moet gaan... Eerst maar eens boodschappen doen en eten maken, misschien dat ik zo nog heb. Ik heb het idee als of ik niets heb gedaan vandaag. ben toch de hele dag druk geweest met de keuken schoon te maken. Morgen de was opvouwen en de badkamer boenen. Pfff... er lijkt geen einde aan te komen. Sorry voor mijn zeurverhaal. Mijn bui is behoorlijk omgeslagen. Sorry... Liefs
@debby heb je geen goede band met de vriendin van je vader? he bah sneu voor je meis. *dikke knuffel van matta met haardikke bil* hihi.. Mann.. jij hebt al zoveeeelll gedaan.. ik vind mij zelf al goed bezig als ik het bed heb opgemaakt en jij doet alles en bentook nog zwanger! die vervelende hormonen!
@Debby, wat vervelend zeg! Maarre wat heb jij alweer veel gedaan ja! Btw... m'n man vindt het een goed idee van de box! Wie weet 'k Heb nu af en toe beetje menstruatie-achtige krampjes maar m'n NOD is pas dinsdag. Borsten zijn af en toe gevoelig, de zijkanten. Hope so! @Rose, wat geweldig zeg dat de kleine wakker werd van jou hoesten! @Eva, 'k lust geen koffie maar 't is prima gedaan vandaag! Tot 16.45 gewerkt dus best lange dag voor mijn doen (heb in de meeste gezinnen gemiddeld 6 uur per dag) Gezin was erg tevreden, 'k wist veel volgens haar. (zie je wel dat 't vorige gezin ernaast zat haha) Ben hier even eten aan't koken. Moet om half 7 weg, vanavond oppassen. Daar maar even boodschappen briefje maken en kaartjes schrijven... weer druk druk zo! M'n mannetje heeft hier lekker schoongemaakt, zelfs de afzuigkap! Volgende week zal ie wel weer moeten werken.
@red was je mannetje vrij dan? Wij gaan trouwens binnenkort kijken naar een apartement in groningen.. Ben zo benieuwd hoe die eruit ziet!
Matta: ik kan die super leuke blouse/jurkjes niet aan omdat mijn hele figuur dan weg valt. T mag best een beetje gevuld zijn vind ik. Liever een dikke kont dan geen kont zeg ik altijd maar. Op zich een redelijke band, maar ik ben zelfstandig en mijn zus zit dagelijks bij haar papa. Snap je? Ik ben net helemaal ingestort, incl kleine huilbui, zou ik toch te druk zijn geweest? hihihi Ben net terug van boodschapjes doen, ga lekker bami maken en heb nog wat lekkere dingetjes voor vanavond om te snacken. Volgens mij probeert mijn mannetje te stoppen met roken. Iedergeval 's avonds dus zit hij een partij te schranzen van heb ik jou daar. hihihihi Ik hoop dat er wat aan de gang is in je bm Red en dat die box er maar snel mag komen! Ik ga ff koken! Gelukkig vind ik dat altijd wel leuk, vooral van die bami-achtige gerechten.
Mijn zus belde nog wel even om te vragen of ik ook kwam, zij heeft me een beetje gerust gesteld dat ik anders van het weekend ook wel even naar haar toe kan. Zij werkt samen met mijn vaders vriendin dus ik heb haar toch nog even kunnen feliciteren en een fijne dag gewenst. Ach... is t toch weer opgelost! Nu ga ik echt koken! De keuken weer vies maken
Hey meiden, Ik heb ff een vraagje. Als je 6 weken zwanger bent en misselijk bent en aan de diaree...terwijl je eigenlijk de eerste weken last had van moeilijke stoelgang...heb je dan een buikgriepje misschien? En zo ja...kan dat kwaad voor de kleine? Thnx en liefs Eva