Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nee, hij had geen druppel gedronken... Ik heb net 15 min met hem aan de tel gezeten en verteld hoe het gisteravond ging en uitgelegd dat ik erg was geschrokken. Hij beloofde me dat hij zijn best zou doen en ook al deed om dat te veranderen. Het klopt ook wel... Het was veel erger. de kinderen zouden daar niets van mee krijgen. :D

Zo... nu is het klaar! Genoeg daarover gezeurt en gezanikt. hihihi :D Think positive!

Hoe gaat t met jou Eva?

2. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goed zo positief is GOED!

Ehm met mij gaat het wel goed...blijkbaar kan het zo zijn dat je rond de 6 weken nog meer hormonen krijgt in je lijf en dat je dan dus misselijk kan krijgen en ook van moeilijke stoelgang naar makkelijke stoelgang ;) Dus zorgen om nix ;)
    Voelde me verder ook niet ziekig dus vond de bruikgriep al een vreemde gedachte!
    Verder ben ik beetje gespannen voor volgende week...ik hoop zo dat we een hartje zien...ik me dromen zie ik het knipperlichtje al wel steeds(ook dagdromen) dus ik denk ook wel positief ;) Verder voel ik me prima!

En jij...hoe voel jij je?

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Natuurlijk ga je volgende week een mooi kloppend hartje zien! :D

Met mij gaat het goed hoor... Ik merk wel dat stress situaties me nu veel meer doen dan toen ik niet zwanger was. Dat ik me er ook echt ziek door kan voelen. :( Het is ook maar goed ook dat mijn lichaam het zelf aangeeft. :D
    Met de kleine frummel gaat ook alles goed geloof ik, ik heb geen doppler dus kan niet tussentijds luisteren maar dat maakt de bezoekjes aan de vk des te leuker. :)
    Ik merk echt dat m'n bm aan het groeien is, een trekkend gevoel. :)

Dus al met al positief toch? hahaha :D

Ik ga me ff douchen en boodschappen doen, meestal doe ik op zaterdag m'n boodschappen maar we moeten morgen naar Sittard, Daan zijn oud-tante ligt daar ergens in het ziekenhuis. Ze heeft waarschijnlijk slokdarmkanker :( Ze is al op behoorlijke leeftijd dus het is maar de vraag wat ze er nog aan gaan doen.

Liefs Debby

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ja ik ben in overtreding.... weet het...

maar wilde jullie toch even laten weten dat wij op 17 April om 13.45 uur de 20 weken echo hebben :D :D

nu ga ik nog even naar babyview bellen voor een extra echo met 14-15 weken :p

nu ben ik er echt pas als ik klaar ben met poetsen hihi...

EDIT: 6 Maart om 14.30 uur de echo bij babyview... :D nu ben ik echt weg...

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Debby: sorry, maar wat een eikol is die vent van jou zeg :(
    Je zal niet blij zijn met mn uitspraak, maar de dingen die hij doet en zegt, daar gaan mijn nekharen recht van overeind staan!
    Je moet jezelf niet zo laten behandelen hoor, je bent toch zeker geen stuk vuil!
    Kom nou, zo behandel je een vrouw niet, wat denkt ie wel zeg!
    Je draagt verdomme zijn kind, hij zou je voeten moeten kussen en je op handen moeten dragen!

En dat beloven dat ie gaat veranderen .. uhum.
    Het zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd en dat ie zoiets beloofd.
    Voor jezelf opkomen hoor meis!

@Steph: leuk zeg nog 2 echo's int verschiet :D

@Eva: nog maar 6 daagjes!
    Spannend hoor :D

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Dream... Zo denk ik ook hoor, maar tegerlijk denk ik dan ik heb er zelf voor gekozen (we zijn namelijk een keer uit elkaar geweest) en wilde het voor lief nemen. Nou ja, niet alles natuurlijk...
    Hij is nu weer heel lief. Heeft voor volgende week al extra werk geregeld. Dus dat gaat ook de goede kant op.
    Juist omdat ik zijn kind draag kan ik maar beter de positieve dingen belichten. :)
    Op handen dragen zal hij me niet, zo is hij niet... en dat verwacht ik ook niet van hem. Weet ook niet of ik het zou toelaten. Maarja... Ik probeer dus positief te denken voor mezelf, ons kindje en onze relatie. T is vast weer een periode van hem. T gaat wel weer over.
    Thanx voor je medeleven lieverd!

Nu ga ik me omkleden en boodschappen doen hoor, anders komt er niets van mezelf terecht.

Dikke knuffel Debby

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Hoe gaat het hier?
    Hier toch wel mijn ei gehad, zit inmiddels op 4 dpo.
    Dus ik kan weer op de lijst 16 februari.

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hoi dames

zo een hele dag bijna niet geweest komt niet veel voor :D
    ik ga zo alles even bijlezen maar eerst even nog over gister :D
    ik heb de echo in mijn album staan. ik vertelde dus al dat de nekplooimeting 0,9 was nou dat was dus helemaal oke alleen nu nog wachten op de bloeduitslag.
    de kleine was echt goed gegroeid maar dat zie je wel op de foto.. hij/zij was nu 5,5 van kruin tot stuit.

we hadden alleen niet zo'n leuke echoscopiste maar ja... we mochten ook niet filmen. was een beetje een oude taart en elke keer als ik iets vroeg deed ze er vaag over.. vroeg waar de placenta lag (voor of achter) en zei ze ja dat maakt neit uit blablabla.. en toen vroeg ik het later nog eens gewoon uit nieuwschierigheid en toen bleek dus dat mijn placenta voor ligt.. dus misschien ga ik de kleine pas later voelen.. maar gister vertelde mijn schoonzus dat zij dat ook had en zij voelde de kleine al met 12 weken en met 15 weken aan de buitenkant dus zegt dus niks..

verder heb ik de 20 weken echo op 30 maart :D en was de hartslag van de baby 165 en dat was toen hij/zij nog lag te slapen of in ieder geval niet bewoog haha dus groote kans dat het een meisje is..
    was zo lief om te zien toen ik hoeste dat het kontje de lucht in ging en dat tie ging spartelen haha..
    verder liet tie nog een boertje ofzow want er kwam iets uit zijn mond leek wel een propje :D en was hij/zij aan het duimen lief he :D ben nu echt helemaal gelukkig begin het gewoon steeds meer te beseffen.. klinkt misschien raar omdat ik al 12 weken ben maar je ziet niks je voelt niks dus is het soms moeilijk te bevatten maar nu voelt het eigen eindelijk :D

nou sorry voor mijn ego bericht ga nu even bijlezen ;)

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Sorry, maar ik dacht dus echt hetzelfde als Dreamer toen ik je verhaaltje las :(
    Ik hoop echt dat er snel iets gaat veranderen bij jullie, want zoals t nu gaat is geen fijne omgeving voor de kleine om in op te groeien... En Daan kan wel zeggen; ik zorg ervoor dat de kleine er niks van merkt.
    Maar een kind merkt het echt wel als er spanning tussen de ouders is hoor..

Enneh, niet steeds zo doen van: ach ja, positief blijven! etc.
    Natuurlijk moet je positief proberen te zijn, maar soms komt t over alsof je gewoon heel erg over je heen laat lopen en bang bent dat wij vinden dat je je aanstelt ofzo. ALsof je niet inziet hoe erg het is en t maar gewoon achter je neergooit alsof er niks aan de hand is.. Dat moet je echt niet doen hoor.
    *knuffel*

@Eva: Ik werd idd rond de 6 weken ineens steeds misselijker en kreeg last van mn darmen heel erg. Ik weet ook niet precies hoe of wat, maar rond de 6 weken is je hormoonhoeveelheid heel hoog.
    Ik hoop dat t gauw over is, want t is echt niet leuk!

@Sam: Wat goed! Ik duim dat t eitje nu geen eitje meer is maar een bevrucht eitje en dat ie onderweg is naar je baarmoeder om een lekker warm en zacht plekje te vinden om in te nestelen! :D *duim*

@Dreamer: Hoe gaat t met je? En met jullie samen? Komen jullie er nog een beetje uit hoe of wat nu verder?

@All: Straks naar de dokter... Ben echt benieuwd of hij wat kan doen!

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Rose: Het lijkt me echt super om dat allemaal zo te kunnen zien he, hoe je kleintje beweegt! Ik zie t al helemaal voor me zoals jij het ebschrijft :D

Wat betreft de hartslag, dat zegt nu nog niks. De hartslag is nu zo hoog omdat t kindje gewoon nog heel klein is en t bloed dus sneller teruggepompt wordt naar t hart om weer opnieuw rondgepompt te worden. Snap je?

De hartslag van een muis is ook heel veel sneller dan de harslag van een olifant bijv ;)

Pas aan t einde van de zwangerschap kan het wat zeggen...

Bij mi jwisselt de hartslag nu steeds. Ronde de 10-12 weken was t ook steeds rond de 160.
    Nu zit ie wel eens op 148 en dan weer op 162, t wisselt. (en t ligt niet aan t apparaat, want ik tel t zelf ook altijd nog even na :p)
    Dan zou je zeggen; ene keer is t een jongen, andere keer is t een meisje :p

Maar voor zover ik gelezen heb is t goed dat de hartslag varieert. En dus kan je er niks over zeggen nog wat betreft het geslacht.

11. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ kris...ik hoop dat het blijft...dan voel ik me in elk geval wel echt zwanger ;)

@ rose...geweldig man...dat je alles zo mooi kan zien en bewegen....WIL IK OOK!

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kris: Je hebt helemaal gelijk. Ik ben bang dat het aan mezelf ligt en dat ik me aanstel inderdaad.
    Hij is echt wel een goede, leuke, lieve vent, we hebben alleen beide onze gebruiksaanwijzing die nogal moeilijk te lezen is volgens mij ;) We hebben hier samen voor gekozen, we wisten van te voren dat we het niet makkelijk zouden krijgen. Maar ons leven is ook niet makkelijk geweest. Als alles soepel zou lopen zouden we er eng van worden. Ik weet niet of je dat kunt begrijpen... Het is moeilijk uit te leggen.

Het belangrijkste is dat onze liefde voor elkaar heel groot is en dat we als kroon op onze liefde een kindje wilde en krijgen. :D

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ kris...ik hoop dat het blijft...dan voel ik me in elk geval wel echt zwanger ;)

@ rose...geweldig man...dat je alles zo mooi kan zien en bewegen....WIL IK OOK!

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @kristel wat super dat je je kindje weer gevoeld hebt.. nog ff en je weet of het een hij of een zij is.. tenminste als hij even gaat showen he ;)

over dat 21 jarige meisje jeetje wat een verhaal zeg dat laat je emotie en gevoel toch niet toe om je "kind" dan te moeten af staan ookal is het niet je eigen baby als je een baby 9 maanden in je draagd gebeurd er iets met je en dat gaat niet meer goed komen denk ik zeker neit als je elke dag word geconfronteerd met de baby maar ja.. schijnbaar kunnen mensen dat uit liefde..

@stephanie onze kleine was 2,5 cm met 10 w en dit was oke maar er waren toen ook wat meiden die aan de 3 cm zaten enh oger maar maak je geen zorgen.. dat is echt een normale lengte hoor

@debby knuffel voor jouw meid. je stelt je niet aan hoor meid.. als hij niet dronken was waarom weet hij het dan niet en als je vriendin ligt te huilen in bed dan doe je daar toch wat aan :( komt bij ons ook wel eens voor maar dat is na een ruzie ofzow en meestal maken we het goed voor het slapen gaan maar zijn altijd uitzonderingen.. op dit forum kunnen wij niet zien hoe eht er bij jouw aan toe gaat net zo min als andere niet bij mij mee kunnen kijken.. jij weet wat je voelt en als je je rot voelt zal dat echt geen aanstellerij zijn, maar ben je bang dat hij boos word als je boos blijft op hem om zo'n reactie want zeggnen ik hou van je en toedels.. ja wil niet zeggen dat het het goed praat als je iemand om niks zo'n reactie geeft.
    ik geloof ook wel dat jullie heel veel van elkaar houden maar liefde alleen is niet genoeg he meid hij hoord je ook te respecteren ookal deed zijn vader dat niet zoek geen excuses voor hem hij heeft jouw verantwoording af te leggen en niemand anders, jullie krijgen een kindje en dat is positief en zo'n mooi wonder dus snap ook wel dat je positief wil denken maar hou wel je ogen open en wees eerlijk tegen hem als je je echt rot voelt. je hebt ook gevoelens. hij hoeft jouw niet op handen en voeten te dragen maar respect moet er zijn toch.

thnx voor de leuke reacties :s vind het jammer dat ik het niet mocht filmen.

nu denk ik elke keer als ik hoest of nies ahhh word tie weer wakker haha erg he

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rose: wat een mooie echofoto :D en idd heel leuk dat je het kindje zag bewegen toen je hoestte... ik zou denk mezelf ook schuldig gaan voelen met niezen en hoesten haha...
    ik ben blij om te horen dat jullie kleintje ook zo klein was met de eerste echo, en nu al flink gegroeid is :D

@ All: ik heb de hele woonkamer een poetsbeurt gegeven waar je U tegen zegt... heb zelfs de ramen gezeemd hahaha.. (alleen de buitenkant moet nog, strakjes denk ik) ben nu aan het wachten tot de keukenvloer droog is en dan ga ik me daar nog even afreageren...
    dan de gang en het toilet nog en de rest is voor mijn ventje... (de bovenverdieping hoeft alleen gestofzuigd te worden, en de trap)

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Thanx Rose! :)
    Weet even niet zo goed hoe ik moet reageren. maar je hebt gelijk. En tis lief wat je zegt.

Knuffel terug.

Ik ben heel slecht bezig.. er lag nog een pizza in de vriezer... past ie er niet meer in na mijn boodschapjes er in te hebben gepropt... dus moet ik hem wel opeten. hihihi :D

Pak zo lekker m'n verf! Lekker kliederen en nergens aan denken.

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Je echo is erg mooi! :D
    Echt een kindje al hea?!? Gek is dat... :)

Liefs

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik heb hier gewoon lekker de raampjes open staan.... ben blij dat het weer alweer wat beter wordt... van mij mag er iedere dag 1 graad bij komen hihi...

ben er meteen weer weg van, vriendlief komt zo thuis en moet de keuken nog doen...

toedels...

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goed bezig Steph!

20. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @debby alles komt wel weer goed iedereen maakt wel is van die fases mee dat je je vent achter het behang wil plakken maar genoeg daarover lekker van je af kliederen is een goed idee
    en ja de echo ben ik heel blij mee
    trouwens goeie die van die pizza haha die had ik nog nooit gehoord haha eetsmakelijk.

jammer dat ik geen foto ehb van het moment dat hij/zij aan het duimen was, was cht heel leif om te zien en het is idd echt al een heeel kindje haha

@stephanie zo actief bezig hoor :D

ik moet nog beginnen met schoonmaken, ga zo stofzuigen en strijken.
    heb net een pannekoek naar binnen gewerkt was heel lekker
    wou eigenlijk richting me oma gaan lopen met de honden nu het zo'n mooi weer is maar die is naar haar zus vandaag dus dat gaat niet

Deel Deze Pagina