Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    met marsepein,biscuitdeeg,jam,slagroom ;)

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ben weer terug.. heb even boodschappen gedaan.. had nog geen 25 euro en ben toch al klaar! :D goed he! :D
    vind mezelf zo goed de laatste tijd met de boodschappen!

@dreamer: WAT GEWELDIG DAT HET EINDELIJK ZOVER IS.. dat word aftellen die 9 maanden :D hoop dat ze een beetje vlug gaan!

@knaboor: ik lust geen taart.. :p maar ziet er wel heel leuk en lekker uit ;)

@agneta: misschien toch langer zwanger dan.. hoef je ook minder lang te wachten tot je je baby in je armen kunt sluiten! :D

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik heb niet alles teruggelezen hoor, maar ik las allerlei felicitaties voor Dreamer dat ik dat berichtje natuurlijk wel even terug gezocht heb :p

Echt supernieuws! :D :whistle: :D :whistle:
    Wat kunnen jullie snel terecht al zeg! Ik kan me voorstellen dat jullie allebei de hele kamer rond aan t stuiteren zijn!

Echt supergefeliciteerd :D
    2009 wordt dus gewoon tóch jullie jaar!

@All: Bij de dokter geweest vanmiddag, dokter dacht aan hoge bloeddruk dus bloeddruk werd opgemeten maar die is gelukkig perfect! (120/70)
    Verder nog wat dingen gecheckt, maar de conclusie is (wat ik zelf ook al een beetje dacht) dat ik dus gewoon niet tegen bepaalde hormonen kan. Ik moet er nu tijdens de zwnagerschap maar mee leren leven tijdelijk dat ik bijna dagelijks knallende koppijn heb :(

Het zit namelijk zo; vanaf de 12/13 weken ongeveer neemt de placenta de hormoonproductie over en dan maakt ie per dag heel veel progesteron aan. Sinds die periode heb ik ook last van mn klachten. Toen ik aan de pil zat had ik dezelfde klachten alleen in mindere mate; logisch ook nu want in de pil zit ook progesteron alleen minder.

Ik mag nog steeds niks anders nemen dan paracetamol en moest dus gewoon heel rustig aan doen van de HA. (paracetamol helpt alleen bijna niet :()
    Ik hoop toch echt dat ik er toch snel vanaf ben!

Verder nog even snel bij de H&M wat positiekleding gekocht :D Een broek, een trui, 3 hempjes met spaghettibandjes en 2 buikbanden :) Ben dus goed verwend weer even ;)

Sorry voor t lange egoverhaal trouwens, maar weet even niet hoe ik t verhaal van de dokter goed moet uitleggen in t kort.

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kristel, vervelend dat er niks aan te doen is en de paracetemol niet helpt!

@Ageneta, 'k ben ook erg benieuwd hoe ver je nu bent!

'k Ben trouwens al 1 kg kwijt sinds woensdag! Gaat de goede kant op. Mannetje wil nog even weg en ik moet eigenlijk nog boodschappen doen maar ben zo moe en hoofdpijn :(

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer!

SUPER!

Wist het wel dat 2009 jullie jaar nog gaat worden!

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    M'n mannetje is met de buurman weg, korrelpleister e.d halen. Ze gaan hier morgen nog aan't klussen. Ik ben echt te moe. Wilde nog boodschappen doen maar doe ik morgen wel na m'n werk.
    Lig nu lekker op de bank en ga maar vroeg op bed.
    Twijfel of ik er morgen al een testje tegen aan moet gooien of nog moet wachten. Heb er 3 in huis liggen.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: ik wil je niet opjutten maar ik zou in jouw situatie nu al een testje wagen hihi...

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ga ff gtst kijken van de afgelopen week... ga de tissues maar vast klaarzetten voor de begrafenis van anita...

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    'k Moet nog plassen ;) Maar kan ik 't niet beter morgenvroeg dan nu?
    'k Heb Niet heel veel gedronken, 1 beker yokidrink volgens mij vanmiddag.

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @redd: je kunt nu wel testen.. maar als je morgenvroeg test dan hoef je niet te twijfelen of die nu dan wel positief is of niet maar dan omdat het niet sochtends is!
    Ik zou persoonlijk wachten tot morgen!

@kristel: :( vervelend zeg.. dat de paracetamols niet werken.. maja.. is voor een goed doel allemaal he.. nog een paar maanden en je bent ervan af

11. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ dreamer.....HEEL ERG VAN HARTE GEFELICITEERD! Eindelijk de keus gemaakt en lekker snel aan de slag ermee,....super...ik duimvoor een super snel wenskindje!

@ kris...wat vervelend die hormonen...ik reageer zelf ook erg sterk op hormonen maar hoop dat het mij bespaard blijft! Sterkte hiermee meis!

@ daphne welkom!

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    'k Heb er toch maar een testje tegenaan gegooid. Nog even 3 minuutjes wachten.

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Negatief... naja wachten wel paar dagen.

'k Heb echt flink last van m'n (.)(.) vooral de bovenkant, waar je borsten beginnen zeg maar.

'k Ga wel weer lekker op de bank liggen ;)

14. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    oeh red spannend!

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    spannend! zijn de 3 minuten al voorbij.. *duimduimduim*

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    :( negatief :( misschien is het nog te vroeg? dat hopen we dan maar he

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ja idd... 'k lig er nu nog niet wakker van, kijk overigens wel erg naar een positieve test uit!

We houden hoop!

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ red ik duim dat je over 4 dagen een super posi test hebt!

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Duim met je mee ;)

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: je neemt me toch niet kwalijk dat ik gezegd heb dat ik zou testen he nu je een nega test had?

ik hoop ook echt voor je dat je na het weekend een duidelijke posi test in handen hebt...

zo nog 2 afleveringen van GTST en dan morgen die van vanaaf maar kijken, of maandag om half 8 of was het nou 7 uur?

Deel Deze Pagina