Jij kijkt vast elke dag even naar je buik Maar ik geef je geen ongelijk! Dat zou ik ook doen als ik zwanger was..
Stephanie, Mooi buikje! En wat een super lieve kleertjes! Rose, Bedankt voor de tip, zal meteen ff kijken !
@ Sammie: Thanx... lief hé die kleertjes... moet volgende week nog ff terug, dan zijn ze in de aanbieding en krijg ik het verschil nog terug (dat verschil zal wel weer opgaan aan iets anders liefs wat ik dan weer zie hangen) zie jij ook echt verschil met de foto van vorige week? @ Nen: ik denk dat iedere zwangere elke dag wel meerdere keren naar haar buik kijkt...
He Stephanie, Wat een prachtig buikje! jaloers. Ik ben vrij stevig dus w.s. zie je het niet snel. Ik ga morgen overgens een bloedtest doen bij de HA om toch van de onzekerheid af te zijn (ondanks dat de streep goed zichtbaar is) Ben trouwens ook nog steeds misselijk! Hoe is het verder hier?
@ Jolyn: Dat buikje komt bij jou ook hoor vroeg of laat maar komen zal ie ik snap dat je nog onzeker bent, dat is iedereen in het begin.... maar je hebt idd wel zekerheid met een bloedtest...
@ Jolyn: de HCG waarden verdubbelen om de 2 dagen dus als je gister voor het eerst getest hebt, zo het streepje morgen duidelijker moeten zijn als die van gister, snap je? ik had zaterdag de 1e posi test in handen en maandag was de streep al duidelijker.... je zou morgen eerst nog een thuistest kunnen doen en als die duidelijker is dan die van gister zou ik het gaan geloven dat je gewoon zwanger bent en heb begrepen van sommige meiden, dat een bloedtest niet snel meer gedaan wordt... en als de HA een ZWtest doet is dat eenzelfde test al wij thuis doen...
Ik ga er vandoor! Zo ff lekker douchen en dan Nu we er toch zijn & Baby te huur kijken vanaf bed (luuuii!) Morgen werken, 's middags naar school en 's avonds naar de sauna. Niet echt een bijzondere verjaardag dus haha, maar dat krijg je als je ouder wordt Fijne avond! xx
@ Nen: Alvast gefeliciteerd voor morgen ik weet niet zeker of ik er morgen ben, heb weer overleg na het werk... blegh... heb je er al 9 uur en 3 kwartier opzitten, kan je nog gezellig gaan zitten discussieren met je collega's bah... ow ja baby te huur, ben benieuwd...
He Stephanie.. Dit is echt een top tip! Dit wist ik niet dat dat om de twee dagen was. Logisch dus dat die test van vandaag precies het zelfde was. Dit geeft mij heel veel meer rust! Ik ga morgen een thuistest doen en dan horen jullie het morgen! Heel erg bedankt! Ik ga nu film kijken en vroeg naar bed! Fijne avond nog! Liefs!
@Nen, alvast gefeliciteerd! Ja, hopelijk zeggen de klachten iets. 'k Denk dat ik morgenvroeg even ga testen. Even antwoord op je vraag, ik zie de zondag idd als de rustdag, de dag van God. Ik ben niet voor werken op zondag, alleen is de zorg een sector waarin het wel noodzakelijk is dat je werkt. Ik probeer op zondag altijd wat korter te werken zodat ik ook naar de kerk kan, hoewel dat niet altijd mogelijk is. Als de laatste dag op zondag valt, mogen we in overleg die zorgdag op maandag geven. 'k Probeer het meeste werk op zaterdag gedaan te hebben zodat ik op zondag niet veel meer hoef te doen. Maar ik wil er ook niet te krampachtig mee omgaan, 'k denk niet dat het de bedoeling is om er krampachtig mee om te gaan, maar het juist te zien als positief, een dag waarop je even niks (of niet veel) hoeft, tot rust kunt komen, enz. @Jolyn, hopelijk is ie morgen duidelijker! @Stephanie, mooi buikje en leuke kleertjes zeg! Wij hebben hier even heerlijk ruzie gehad... pff... was ook wel te verwachten met mijn humeur. Naja gaat nu wel weer... straks lekker op bed. 'k Ga ook baby te huur krijgen en als ik moe word, neem ik de rest wel op.
Meiden, ik ga er vandoor, ga ook lekker op bed liggen en ook zometeen baby te huur kijken.... @ Jolyn: Graag gedaan Truste...
Hey meiden! Ik heb even niet teruggelezen, maar wilde even melden dat ik nog leef Ben het hele weekend druk geweest, beste vriend uit Limburg kwam 2 dagen logeren en vandaag hadden we een leuke dag ivm dat schoonouders 35 jaar getrouwd zijn vandaag, dus we zijn lekker uit eten geweest bij de griek! Komt een vrouw van de bediening tussendoor langs met Ouzo (of hoe je dat ook schrijft), dus ik zeg zo tegen haar: sorry, dat mag ik nu niet hebben.. Zij meteen naar mn buik kijken: Ohh ben je zwanger? 'Uhuh' ' Ohh wat leuk!' En meteen aan mn buik zitten he Ik ken dat hele mens niet Nouja, ik ben er morgen weer! Hopelijk slaap ik een beetje goed vannacht, ben echt heel zenuwachtig voor morgen Echt superspannend is het *zwaai* Slaap lekker allemaal!
@sammie oh shit het was aldi domdom van me.. was al aan het twijfelen. @kristel wel lief dat ze zo reageerde maar idd irritant als iemand dat doet lijkt wel alsof zwangere buikjes magneten zijn he zo ga ff ghostwisperer verder af kijken en dan nog supernaturel altijd mijn favotv avond weltrusten
@nen: GEFELICITEERD! Ik heb niet echt bijgelezen.. Ik heb een druk weekend gehad.. en moet deze week veel werken.. mijn week begint met een dag van half 8 tot half 6.. lange dag dus! Vrijdag was ik bij mijn vaders werk geweest.. kreeg ik opmerkingen over dat ik zwanger was (ze wisten niet dat het mis gegaan was) dus ik zo: ik ben niet meer zwanger het is mis gegaan.. die mensen voelden zich zo lullig.. mijn vader had dus niet verteld dat het mis gegaan was maar wel dat ik zwanger was.. niet zo handig.. Ik moet nu gaan werken! tot vanavond
@Nen, gefeliciteerd! @Kristel, succes vandaag! Maak er een mooie echo van en ben erg benieuwd! @Dreamer, heel veel succes vandaag! 'k Had hier toen ik vanmorgen naar de wc ging een soort stolsel en 't leek of er nog wat in zat maar kon 't niet goed zien en ook niet meer achterhalen. 'k Vond 't ook al raar dat ik 2 dagen eerder ongi werd, normaal altijd 13 dagen na m'n NOD en nu 11. Zou 't een vroege miskraam kunnen zijn? 'k Heb nooit stolsels, dit was echt een klont. (sorry voor 't beetje vies verhaal) 'k Moet er nu snel vandoor en nog krabben. Fijne dag!