Kristel en Dreamer nog niet terug? @Knarboor, geweldig! Hup aan't klussen! @Debby, doen als 't je wat lijkt! Hogere schaal is nooit verkeerd toch? @Sammie, niet ziek worden he! 'k Ben weer thuis. Gezellig dagje gehad met werk... lekker gekletst hihi 'k Denk dat ik maar tot 4 uur schrijf ipv half 5 anders kom ik niet uit met de uren en 'k heb toch m'n halve dag verkletst. 'k Ga m'n vraag denk ik wel even voorleggen hier aan de verloskundige. 'k Heb nu ook niet erg veel bloedverlies, ongeveer de helft van wat ik normaal heb bij ongi. Ben tig keer naar de wc geweest om te plassen. M'n mannetje is lekker aan't koken! Geweldig! 'k Moet vanavond nog weg dus kan nu even bijkomen.
Ik ben alleen thuis dus kan ik lekker keutelen, maar wat... hihihi Eerst maar eens eten maken/opwarmen. Kristel! Waar ben je meid? Red: Ik ga gewoon informeren denk ik... eens kijken wat ze me kunnen bieden. Want ik wil wel full-time blijven werken tot m'n zwangerschapsverlof en daarna 3 dagen. Dus of ik begin daar pas in oktober of ze bieden me eerst een full-time functie aan vanaf april (ivm opzegtermijn), dan ga ik in mei/juni nog op vakantie en 2e week van juli met verlof... Ik weet niet of ze dat accepteren.
@ debby...ik zou ook gewoon ff informeren...misschihen kun je het idd tot je verlof ook doen of pas na je verlof oppakken! Succes daarmee...en keutel ze!
Hallo allemaal! Net digitale zwangerschapstest gedaan voor extra zekerheid.. Het waren drie zware minuten maar het was het waard! Zie mijn album!
Daar zijn we weer! We hebben de echo op dvd laten zetten en zijn meteen doorgereden naar schoonouders om het te laten zien, dus vandaar dat ik wat later ben Beebje lag in t begin heel erg met de benen in de weg dus konden we niet zo goed tussen de benen kijken, maar na wat gepor in mn buik ging ie anders liggen en konden we het wel zien. En ik zag het meteen hoor! 3 streepjes... We krijgen dus een meisje
Je kan zien als het een meisje word (3 streepjes of hotdog) Jongen kleine () rondjes en natuurlijk een piemeltje.
JAAAAAAAAAH hahahaha ik sta weer goed in de peiling....! Gefeliciteerd meis...een meisje...super man!
Haha Sam, die opmerking @knarboor: 3 streepjes, dat zijn de schaamlipjes dan Ik doe zo wel even een foto in mn album met uitleg erbij van t geslacht, dus van welke kant je precies zit te kijken
haha gefeliciteerd...ik zei toch alles wat ik zeg is het tegen overgestelde....dus eva ik denkn dat jij een meisje krijgt dus zal wel een jongen zijn dan he/?
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 van een prinsje! 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje! 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 prinsesje! 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009 08 dec: Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 11 dec: Suus1987, 9e ronde ZWANGER, Vlindertje 12 dec: Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 21 dec: Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 augustus 2009 14 jan: Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 25 jan: Evamariah, 1e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 1 oktober 2009 30 jan: Agneta, 1e eigen ei ZWANGER, uitgerekend 10 oktober 2009 NOD lijst Februari 03: Nen87, 4e ronde 10: Red88, 4e ronde 15: Gaby1986, 9e ronde 16: Sammie88, 7e ronde 22: Dreamer83, 10e ronde 24: Matta1986, 2e ronde 24: Knarboor, 1e ronde Clomid 100 Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan! Hoop dat ik de laatste lijst heb.
Heb een echofoto met uitleg (net zelf even snel erbij gezet) in mn album gezet Je kijkt van onderen naar de billen toe dus. Hoop dat t een beetje duidelijk is?
Pff kris...moetj e het met die 3 mini streepjes doen? hihi wel super zeker om weer ff naar je beebje te kijken?