hoi hoi @jolyn dat is overduidelijk toch geen twijfel meer mogelijk @kristel yeahhhh een meisje gefeliciteerd had ik het toch goed.. nu ben ik benieuwd of ik het bij mezelf ook goed heb leuke zeg die filmpjes op je site echt cute ik ga morgen een afspraak maken voor 3 maart voor een pretecho op mijn verjaardag leek me wel een leuk cadeautje toch
hoi Ladiez, Hoe gaat het allemaal? hier gaat het wel goed, last van humeur schommelingen.. vandaag een beetje chagerijnig en verdrieit tegelijk..soms heb je van die dagen..*snik*.. gelukkig is lief thuis en hoeft hij alleen woensdag maar weg voor 1 dag..*pfieuw*.. morgen komt de nieuwe tv en schiet ik al lelkker op met mijns chool werk! als het goed is komt vandaag mijn ei of is hij gister geweest? vanavond gaan we gezellig klussen, in het weekend ahdden we eigenlijk niet zo veel zinnen.. de laatst tijd doen we het sowiesie niet zo vaak.. Lief is vaak moe en heeft geen puf.. maar vanavond en morgen en overmorgen.. gaan we lekker aan het hameren....hihi.. nog tips.. kont omhoog.. op de kop staan.... gisteravond ahdden we een verjaardag gehad... moest ik toch weer even aan horen wat voor een lief en eerlijk kind ik was ..hahaha mijn tante had pas een buik na 6,5 maand.. ze had een zwangerschaps jurk aan en toen kwamen wij en vertelde ik haar dood leuk.. "leuk zwangerschaps jurkje, alleen jammer dat je niet kan zien dat je zwanger bent..*oeps*...9 jaar he.. ! hahaha...spuit 11.... @kristel.. verdamt zat ik er toch even goed naast.hihi.. maar super gefeliciteeerd! @knarboor.. VETTTTT,miss een 2ling.. nou meid.. klus ze ....hahaha.. bij ons zou dat ook kunnen, lief zijn moeder is 1 van een tweeling.! @dreamer en dreamer man hoe is het gegaan? @lovely gefeliciteeerd..! @de rest ben het eigenlijk allemaal alweer vergeten?!
Hallo Dames, @ Jolyn: voor de 3e keer geloof ik: GEFELICITEERD geloof je het zelf ook? en wat zei je mannetje? @ Kristel: Van harte gefeliciteerd met jullie kleine MEID wat leuk... alleen zelfs met uitleg kan ik er geen vrouwelijk geslachtsorgaan in herkennen hoor Yippiej... k had het goed in de poll @ Rose: dat is zeker een mooi cadeautje wij hebben 6 maart de pretecho ben zo benieuwd, hoe onze frummel gegroeid is... @ Matta: omdat jouw schoonmoeder er 1 is van een tweeling, is het niet erfelijk voor jullie, dit slaat namelijk alleen over van vrouw op vrouw... het erfelijke eraan is namelijk het springen van 2 eitjes tegelijk @ Knarboor: wel een mooi vooruitzicht hoor... hoop echt voor jullie dat t raak is... @ Dreamer: Waar blijf je nou? jullie zullen wel een hoop info hebben gekregen... ik ga ook ff de beebiesite bijwerken
Ik ben er ook, maar ik ben onze babysite aan het aanpassen (roze maken ed ) dus even geen tijd om te lezen/reageren. Sorry, het is niks persoonlijks alvast!
ik dacht altijd dat je juist extra misselijk ervan werd...ga het gelijk inschenken.... mmmm ...heerlijk zo'n slokje cola...heb ik wel gemist zeg maar....terwijl ik weinig prik drink is het wel lekker na al die weken...nou maar hopen dat het werkt...de dubbelfriss komt ook wel een beetje mijn neus uit (figuurlijk dan he ) kristel laat ff weten als je klaar bent...ga ik gelijk ff kijken...
Dames, heb nog niet bijgelezen (ga ik zo doen) Maar zal even het verslag hier quoten wat ik net geschreven heb. Ben even te moe om opnieuw te typen
@dreamer: klinkt informatief....vervelend van dat prikken...hopen dat de volgende het wel goed doet.. wel je vragen opschrijven he...kun je ze volgende keer stellen...
@steph shit zeg, ruk je me zo uit mijn droom....hahaha.. dan toch de zus van lief. @wensdreamer wauw zeg, wat goed.! klote van het bloedprikken.. er breken spannende tijden voor jullie aan! volgende keer weer een lijstje maken met al je vragen! ik zal het onthouden, als je misselijk bent cola drinken.
@Bos en red en de rest! Heel erg bedankt! @ Stephanie.. Ja nu geloof ik het echt! Geen twijfel meer over mogelijk! Mannetje was nog zenuwachtiger dan ik! Morgen met de VK bellen voor een afspraak en net aangemeld bij MvM! Heeft er iemand enig idee in welke week je een nekplooi meting kan gaan doen?
@Kristel: kijk, had het vandaag toch nog goed Gefeliciteerd met jullie prinsesje @Bos: gewoon naar de dokter gaan. Als jij er last van hebt, dan moet je er gewoon wat voor vragen. De vk voelt je misselijkheid toch zeker niet!
Dreamer, Schrijf nu alles meteen op voor de volgende keer . Balen van het bloed prikken. We hopen dat je snel aan de beurt bent!
@ Matta: Sorry, dat ik je uit die droom gerukt heb... @ Bos: Jeps pretecho betalen we zelf a 55 @ Dreamer: Fijn dat jullie nu in ieder geval echt alles weten en dat het in gang gezet is... wel balen van die prikken zeg...