Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Lekker hoor dat je weer verder kan met je mannetje...denk dat veel stellen wel periodes hebben waar ze doorheen moeten!

Ben benieuwd naar je eventueel nieuwe baan!

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

ja, ik zal eens kijken of ik haar kan bereiken.

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik bel nog een keer over 10 min, ze zat niet op haar plek. :)

4. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ok spannend...hihi

Tis hier verder overdag rustig he?
    Trwns ook voor jou wel lekker dat je tijdens je werk ook gewoon op deze site af en toe kan!

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hahaha :D ja, zo heel af en toe... uch uch uch... Ik lees echt de hele dag mee. Maar werk ondertussen gewoon door. :)

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Balen... ze zit alweer in haar volgende overleg. Ik heb haar nu maar een mailtje gestuurd. :D

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Haha...ach jah ik zit ook tijdens me werk hele dag te loeren hier en op andere sites hoor!

Ben benieuwd wanneer je wat hoort van dr?

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ja, ik ook... :) Gelukkig kennen ze me al wel een beetje en ik heb al een aantal mensen die me een goede referentie willen geven. :D

9. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Oh ok das wel fijn zeg....

10. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    lgoedemorgen allemaal, hoe gaat het hier? Dreamer ben echt blij voor jullie! Nu hopen dat het snel raak is! Hier alles oke. Net verloskundige gebeld, had geen tijd dus beld mij als het goed is vandaag terug! Wel spannend allemaal hoor. Ben vandaag voor het eerst niet misselijk. Vanaf zaterdag elke dag en de hele dag misselijk geweest! Gelukkig maar.

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jolyn,
    Lekker he... even niet misselijk zijn. Ik heb er niet echt last van gehad hoor... maar toch! Weer gewoon eten en drinken is altijd fijn. :)

12. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    ben ik weer. Net gebeld door VK. Heb maandag 16 maart eerste echo. Nu maar hopen dat beebje zich goed vast houdt!

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nou inderdaad maar daar moet je maar vanuit gaan! :D

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen! *gaap*

Gisteren heel lang nog bezig geweest met de babysite, maar voor nu is ie af :D
    Dus als mensen willen kijken, ga je gang ;) Staan ook 2 korte filmpjes op van de echo bijv en wat foto's enzo.

@Jolyn: Wat goed dat je je vandaag niet misselijk voelt! Kan je even bijtanken zeg maar. Ik hoop iig dat je niet te veel last zult hebben van de misselijkheid want het is écht niet leuk :(
    Enne, wat fijn dat je toch al best snel een echo hebt!

@Eva: Ohh nog 2 dagen en dan gaan jullie jullie uk zien :D Heb je nu dat de dag dichterbij komt jij je steeds slechter gaat voelen door de zenuwen?
    Had ik namelijk wel en het was echt vreselijk.. Die periode wil ik nooit meer meemaken (moet wel als we een tweede/derde willen, maargoed).

@Debby: Goed dat t er eindelijk uit is bij Daan! Nu kunnen jullie samen gaan werken eraan :)
    En je gaat van functie wisselen of begrijp ik t verkeerd? (ik heb de laatste dagen niet alles meegelezen :oops:)

@De rest: Ben alles van gisteravond alweer vergeten... sorry!

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    goede morgen allemaal!

Hier ben ik weer eens :oops:

Sorry dat ik jullie zo weinig zie, maar ben steeds zo beroerd :(

@kristel, wat zie ik, jullie krijgen een dochter, wat ontzettend geweldig zeg, echt super!
    Wat zullen jullie er trots op zijn!
    Groot verschil met de vorige echo zeker al?

@dreamer, hoe is het gister allemaal gegaan?
    Was het een goed gesprek, viel het allemaal mee?

@kanrboor, hoe is het me tjou meis, al een mooi eitje gehad?

@sammie, hoe staat het ervoor meid, alles goed met je?

@ryanne, hoe gaat het met mama en dochter?

@lynn, hoe si het met je knutseltjes, lekker er mee bezig zeker?

@jolyn, fijn dat je een afspraak voor de echo hebt zeg, nu heb je iets om naar uit te kijken!

Sorry voor wie ik verder vergeten ben, heb ook niet bijgelezen verder, ietsjes te veel nu haha

Hier vanmorgen weer een echo gehad, ging er met een loodzwaar gevoel naar toe, had zo het gevoel dat het allemaal niet goed was, gister avond ook heel de avond de longen uit mijn lijf gekotst van de spanningen
    MAAR we hebben weer een mooi hartje mogen zien en alles zag er goed uit, de dagen die het kleintje vorige week achterliep, die had tie nu ingehaald, en was precies de grote die hoorde nu!

Ik wil graag de foto;s in me album zetten, maar moet ff een scanner lenen ofzo, dus die komen nog!

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sterretje: Jaa, weer een mooie echo! Het gaat echt wel goed deze keer hoor, ik hoop dat je dat ook steeds meer gaat beseffen en je je dus rustiger eronder voelt?
    Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!
    Enne, je kan anders gewoon een foto van de echo maken, zonder flits. Heb ik ook gedaan bij mn eerste echofoto's :)

Wij zijn helemaal trots ja, maar dat zouden we bij een kereltje ook geweest zijn hoor! Het is alleen fijn dat we nu haar/zij/ze kunnen zeggen en dat we nu gericht kunnen gaan shoppen :)

17. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemorgen

@suus werkse meid

@dreamer is wel lekker dat het balletje nu rolt :D ben blij voor jullie

@red wat vervelend zeg als je dat normaal ook nooit hebt wat zou het kunnen zijn he :S

@debby als iemand vertrouwen ooit geschaat is kan dat lelijke wonden achter laten dus nsap het wel, maar ik ben flink bezeikt door mijn ex (ging vreemd als een konijn kwam ik later achter) en ik had in het begin er ook moeite mee om mijn vriend te vertrouwen maar gelukkig doe ik dat nu met heel mijn hart :D en er komt een kindje aan dan moet je elkaar wel blind vertrouwen.. hopelijk kan je hem laten zien dat hij nergens bag voor hoeft te zijn
    en spannend zeg van die nieuwe baan zou eht zeker doen

@jolyn he jakk misselijk ben blij dat dat bij mij helemaal weg is al 1,5 week :D succes ermee en probeer elke keer als je misselijk word iets lichts te eten dat hielp tenmisnte bij mij
    16 maart is nog ver weg :9 jammer dat je niet eerder gaat..

@kristel zal zo ff kijken op je site ;)

@sterretje he bah ook al zo beroerd :( gaat voorbij meid echt :D super dat jullie het hartje weer hebben horen kloppen dan is het het allemaal waard he :D snap wel dat jij heel bezorgd bent na wat je hebt meegemaakt.

ik heb trouwens zondag nog een baan aangeboden gekregen bij de hypotheekadviseur haha hij vroeg of mij het leuk leek om op kantoor te werken maar daar zouden we het nog over hebben :D
    ben altijd goed gweest met economie dus ik zou het wel kunnen met een beetje bijspijkering maar is wel heel iets naders dan wat ik nu doe :D ben altijd wel in voor een uitdaging

zometeen even langs de hypotheekadviseur om de laatste dingen af te geven en evne mijn ov kaart inleveren :( en verder... ik ehb een hele lijst haha ik ga zo even een echocentrum bellen voor 3 maart op mijn verjaardag de 16 weken echo te doen en dan hopelijk meteen weten wat het word :D ik heb opeens heel sterk het gevoel dat het een jongetje is... zou ook geweldig zijn

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Heerlijk lijkt me dat, om echt naar jongens of meisjes dingen op zoek te kunnen gaan!
    fijn dat jullie het al weten nu!

Hier besef ik het nog steeds niet helemaal hoor, ergens blijft gewoon die angst dat het niet goed zal gaan, heel gek

De echoscopiste zei nu wel dat er nu nog weinig kans was dat het niet goed zou gaan, maar goed die garantie heb je nooit, denk dat ik na een goede 12 weken echo wel gerust kan zijn en dan kan gaan genieten
    Lekker met angelsound erbij, dan kunnen we alles in de gaten houden ;)

19. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @kristel mooie site hoor :D
    ik heb een vraagje kan je met 3d echo ook het geslacht zien? want zie dat jullie 2d en 3d foto's hebben wat voor pakket hadden jullie en hoeveel hebben jullie betaald?

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Zoiets... er is een secretaresse A functie vrijgekomen, dan zit ik een schaal hoger en waarschijnlijk is dat ook mogelijk als ik 3 dagen wil gaan werken.

Deel Deze Pagina