Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sterretje: ik besef het nu pas wat meer dat er echt een kindje in mn buik zit. Omdat we haar gisteren zo lang en uitgebreid hebben gezien en ook echt hebben zien bewegen.
    Doordat we haar in 3D gezien hebben wordt het wat echter.
    Dus er is niks geks aan dat je je t nu nog niet beseft. Is denk ik heel normaal zelfs!
    En idd, die garantie heb je niet, maar elke dag die nu goed gaat wordt de kans steeds kleiner dat t verkeerd gaat.
    Ik heb er volle vertrouwen in dat t goed gaat bij jullie hoor!

@Rose: Wij hadden t meest uitgebreide pakket :)
    2D/3D/4D met de hele sessie op dvd en heel veel foto's. En we hebben dan het pakket genomen dat we 2x mogen komen.
    Normaal kost het €100,- voor 1 zo'n uitgebreide echo. Het pakket voor 2x kost €160,-. Dus €40,- korting in totaal :)

Maar ik heb het ervoor over hoor, het is echt geweldig om zo naar je kleintje te kunnen kijken :D
    Ik ben echt helemaal verliefd nu :D

Ik weet trouwens niet of je met 3D zo duidelijk het geslacht kan zien.. WIj konden het alvast niet zien. Voor mooie 3D beelden heb je vocht nodig (vruchtwater dus) en bij ons had de kleine bij het hoofdje heel veel vruchtwater, maar bij de beentjes zat ze een beetje krap in de baarmoeder, dus we konden daar bijna niks zien in 3D. (zie je misschien ook wel op de foto's dat bij de beentjes niet echt duidelijk beeld is?)

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @rose, zou geweldig zijn een echo op je verjaardag zeg, dat is nog eens een mooi cadeau!

@debby, dat zou geweldig zijn, dan heb je en een andere leuke baan en je kunt gewoon lekker 3 dagen gaan werken, dat zou heel fijn zijn!

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Het is wel spannend, want dan moet ik voor een gedeputeerde werken. Nu komt waarschijnlijk de vraag... Wat is een gedeputeerde? Das een goeie... Ik heb het maar even opgezocht:

ge·de·pu·teerd bn afgevaardigd: Gedeputeerde Staten college dat belast is met de uitvoerende macht in de provincie, in Belg Bestendige Deputatie
     ge·de·pu·teer·de de; m,v -n 1 afgevaardigde 2 lid van Gedeputeerde Staten of (in Belg) vd Bestendige Deputatie

:)

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hmm lastig want hier in nuth bij het echo bureau doen ze voor 30 minuten een 2d echo voor 55 euro en bij een andere doen ze 15 minuten 3d voor 50 euro dus nu weet ik niet wat ik moet pakken alle andere zitten boven de 90 euro en vind dat een beetje veel geld maar meot maar even kijken.. vraag ik aan mijn broertje nog geld vor mijn verjaardag dan kunnen we misschien wel de lange doen en dan 2,3 en 4d echo :D

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Ohh wat goed! Hopelijk krijg je die baan dan, zou echt heel mooi zijn straks met de kleine en je verdient er ook nog eens wat meer mee :D
    Ik duim voor je dat je de baan krijgt!

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik zie nu een echo van 35 minuten voor 85 euro en dan hebben we 2,3 en 4d dnek dat we dat dan doen voor die 35 euro meer zien we de kleine ook 20 minuten langer vind 15 minuten eigenlijk wel beetje kort

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Alles moet nog in gang gezet worden hoor! Maar extra centjes zijn nooit verkeerd en ik denk dat het beter is voor mezelf om dit secretariaat te verlaten. Het loopt gewoon niet... En dat brengt ergenissen en spanningen met zich mee.

Ik wacht m'n 20 weken echo af, die laten we op dvd zetten, daarna beoordelen we of we nog een pretecho willen. (Dat was het advies van de vk) Het is trouwens wel lang wachten hoor... nog een maand! Pffff :( hiihihihihi

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Rose: Ik zou dat idd ook doen. Alleen maar een 2D echo ga je misschien spijt van krijgen straks...
    Tenminste, dat zou ik wel hebben..
    Het is echt geweldig om je kindje zo in 3D te zien bewegen. Echt heel anders dan in 2D.
    in 3D zie je echt dat het echt een kindje is, weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar het is iig gewoon super!
    Ik zou dat voor 85 euro gewoon doen :) Krijg je de beelden dan ook op dvd mee? Of alleen foto's?

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    3D-4D pakket
    Echoconsult (20 min. 2D en 15 min. 3D en 4D)
    3 zwart/wit foto's (2D)
    3 kleurenfoto's (3D)
    Geslachtsbepaling (indien gewenst)
    Fotomapje
    DVD/Videoregistratie met geluid

€110,-

Dit kost het bij ons.

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Ik vond het veel te lang om te wachten tot de 20weken echo ;)
    maar wij gaan rond de 25/26 weken nog een keer langs voor weer zo'n uitgebreide echosessie, ik vind het gewoon superleuk!
    En dan rond de 32 weken wil ik graag nog een keer.
    Zo hebben we dus de hele zwangerschap om de zoveel weken een echo. Anderen vinden t misschien overdreven, maar ik vind het echt superleuk om af en toe even naar ons kleintje te kijken en om te kijken hoe ze gegroeid is enzo.

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat begrijp ik wel hoor! Maar wij moeten het helaas met wat minder doen... We gaan onverwacht ook nog op vakantie voordat de kleine er is dus dat kost ook weer veeeeeeeeel centjes! :)

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    mieden, ik ben er weer even vandoor, ff lekker op de bank een filmpje kijken ofzo, en proberen wat te eten!

Tot strakjes weer hopelijk!

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ ster...zorgen dat je goed drinkt he!

@ kris...het komt idd erg dichtbij...begin vandaag hele dag misselijk te zijn...ben wel erg gespannen en knap bij het minste of geringste uit in een woede bui! Ik wil het gewoon zo graag weten nu...heb hier zo lang op gewacht en nu is het zover en moet ik nog wachten :( :) :oops:
    Maar jah...mannetje vind het ook spannend en die pest daardoor heel erg....ach we komen de dagen hopelijk wel levend door! ;)

Hoe is het verder....? Al kleertjes aan het shoppen?
    Kijk eens op www.kleertjes.com rond mei/juni hebben ze al 30% korting op veel kleding! heel erg schattige dingen vooral voor meisjes!

@ rose...leuk man een baan aangeboden...wou dat het bij mij gebeurde...wil hier graag weg ;)

14. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ debby...wij doen ook heel rustig aan...de bruiloft viel toch iets duurder uit dan verwacht en ik werk nu 1 dag minder....we hebben juist besloten om niet op vakantie te gaan dit jaar omdat er dus hopelijk een kleine komt ;)

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Echt leuke kleertjes! zwijmel!

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ dreamer, he bah wat een nare bloedprik ervaring! Maar ze gaan jullie vast helpen! En dat gesprek met de psych is denk ik omdat het emotioneel best zwaar is dat jullie niet een kindje krijgen van de zwemmers van je man zeg maar, ik denk dat ze daar toch wel over willen praten. Misschien is het in het verleden gebeurd dat er mensen toch raar deden omdat het wel een kindje van een donor is. Maar bij jullie is het een WENSKINDJE dus dat zit vast helemaal goed! :)

@ debby, wat fijn dat er nu toch duidelijkheid is wat er met Daan was. Misschien helpt een gezamenlijke rekening + internetbankieren wel. Hij kan dan als hij wil elke dag op internet de transacties raadplegen. Wel begrijpelijk als hij een nare ervaring heeft gehad hiermee. Het ligt gelukkig niet aan jou! :)

@ jolyn, misschien een stomme vraag hoor, maar het valt me op dat je naam 1987 is en dat je 23 bent. Dat kan toch helemaal niet? :p

@ sterretje, vervelend dat je steeds zo beroerd bent. Gebruik je die medicijnen niet? Die had je toch weer gekregen? Superfijn dat de echo goed was. Hopelijk kun je een beetje gaan genieten..

@ kristel, ik geef je groot gelijk dat je vaak een echo laat doen! Ik zou daar zelfs andere dingen voor laten :) Het lijkt me echt fantastisch. Het is toch iets heel bijzonders, zo'n klein mensje wat groeit in je buik. Ik ga nu even je babysite bekijken!

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Eva.. er komt een kleine hoor! Niet hopelijk! Die kleine houdt zich echt wel goed vast!

Daan wilde nog een keer met z'n 2tjes weg, nou jah... mijn ouders lopen ook ergens in de buurt maar daar hebben we geen last van. :)

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ debby...erg he die kleertjes.com...zit elke dag wel even te kijken...vind het zooooooooooooooooooooooo lief!
    Wanneer heb jij voor het eerst iets voor de kleine gekocht!

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Nen: hahaha Ik kan beter met geld omgaan dan Daan... dus daar zal het niet aan liggen! :)

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Maar je kunt hem dan in ieder geval laten zien dat jij niet zo bent als zijn ex :) Hoe is het er nu uit gekomen bij hem dat dit speelde?

Deel Deze Pagina