Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

ik zelf heb alleen nog het ledikantje gekocht... Nog helemaal niets van kleertjes of wat dan ook.
    Ik heb alle cadeautjes die we hebben gekregen op de beebiesite gezet.
    Maybe op de 9 maanden beurs en anders na de 20 weken echo, als we weten wat het wordt.
    Laatst vertelde ik tegen mijn moeder dat ik zo'n leuk knuffeltje had gezien bij de hema, de volgende keer dat ik haar zag kreeg ik een hematasje in mijn handen geduwd. Had zij dat knuffeltje gekocht! :D

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wauw Kristel, wat een mooie echo heb je van gisteren! Vooral dat rechter filmpje op je babysite. Zo ontzettend mooi om te zien hoe ze ligt te bewegen. Wat zul jij al trots zijn!:)

3. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ok hihi...ach jah...ik heb net iets besteld...misschien is het stom en voorbarig...maar het was zo leuk...heb zelf rompertje met opdruk gemaakt voor me mannetje!
    Staat een eendje op met daaronder...Ik heb er geen kracht meer voor....
    Dat is zijn lijfregel ongeveer ;)

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    het verschilt echt veel zeg per locatie, maar bij die 85 zitten alle foto's op cd rome n voor 10 euro kunnen we hem op dvd zetten dus het gaat ons dan 95 euro in totaal kosten.

we hebben net besloten dat ik gewoon mede eigenaar word van ons huisje ondanks dat ik nog geen vaste baan heb en de hypotheek op mijn vriend zijn naam staat. :D vind ik wel en fijner gevoel anders hadden we dat pas volgend jaar gedaan en dan koste het weer geld.. in mei gaan we geregristreerd partnerschap laten vast zetten :D we willen eigenlijk trouwen maar willen er een super mooi feest bij en ik wil een mooie jurk aan zonder buik dus dat word gewoon wachten.. dan alten we het omzetten en is de kleine er ook bij.

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, ik was even heel lang aan t bellen met mn moeder :)

@Eva: Ik weet precies hoe je je voelt... Ik heb de eerste weken ook echt heel erg huilbuien gehad van de spanning. Ik trok het echt slecht..
    Ik hoop echt dat de tijd toch een beetje snel gaat tot donderdag!
    Ik ga zo trouwens even op die site kijken met kleertjes :D
    Alleen moeten we even zuinig doen.. Wij hebben elke maand een budget wat we aan babyspullen uit kunnen geven en dat budget is al op :p Dus we moeten even wachten op t volgende salaris :)

@Nen: Wij laten idd nu ook dingen zodat we die echo's kunnen doen! Wij doen bijv nu heel zuinig met de boodschappen :p En dat vind ik helemaal niet erg!

@Debby: waar willen jullie nog naartoe op vakantie dan?
    Wij zaten te denken om nog een keer met zn tweetjes naar Egypte te gaan, maar ik durf niet naar t buitenland nu.. Ik ben heel erg gevoelig voor voedselveranderingen en temperatuurveranderingen en was daardoor de vorige keer ook heel erg ziek geworden op vakantie. En dat vind ik eng nu ik zwanger ben.
    Dus wij gaan een weekje naar Texel in mei ofzo, is ook leuk :D En dan straks met de kleine in september oid (als het kan) naar t buitenland. En anders komt dat volgend jaar wel weer :)

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wij gaan naar Turkije, gelukkig heb ik helemaal niet snel last van voedsel of wat dan ook!
    Lekker hoor in het zonnetje eventjes helemaal ontspannen. Ik heb er zo'n zin in! :D

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Klinkt goed Debby!

Ik heb daar ook altijd zo'n last van Kristel. Wij zijn 1.5 jaar geleden in Tunesië geweest en daar werd ik ook ziek van het eten. Je hele vakantie is dan gelijk verpest...

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jeetje wat balen zeg!

We zitten in een 5* resort met allemaal bungalootjes! Echt super leuk ziet het er uit.

En Daan kan nog wat leuke dingen doen met Cor (m'n stiefvader) want ik kan natuurlijk geen quadsafari meer doen als ik al 30 weken zwanger ben. hahaha :D

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Ik wil ook graag lekker in de zon liggen en in t warme water dobberen met een dikke buik straks!
    Maarja, wij doen liever even voorzichtig nu met de zwangerschap, dus gaan we veilig in eigen land op vakantie waar we zelf kunnen koken :)

@Nen: ja erg is dat he.. Ik ben toen zeker 10 van de 15 dagen dat we er waren ziek geweest :( Ik kreeg toen allemaal injecties en medicijnen van de dokter daar e ntoen ging het wel beter, maar mn buik bleef gevoelig. Dus ik mocht heel veel dingen niet meer eten. Op een gegeven moment at ik elke dag droge rijst, bouillon en droog brood :(

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nou, ik heb even op die website gekeken; echt hele leuke kleertjes! Ik kan alleen niet zeggen dat ik t goedkoop vind... Misschien ben ik gierig ofzo, maar ik vind het best prijzig, helemaal als je kijkt dat je kindje t maar een maandje ofzo aan kan..

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zonnen terwijl je zwanger bent?
    Zou het maar laten ;)

@Suus: kan nog niks zeggen over je ei.
    Hij kan geweest zijn, maar kan ook nog komen.
    Nog een paar dagen en dan kan ik meer vertellen.

@Sterretje: ja was een gesprek.
    Info en intake in elkaar leek het :p
    Maar moet vrijdag voor een echo en dan 20 maart voor het 2e gesprek!
    Dan gaan we het over de donor hebben, dus spannenddddd :D

Helpen de medicijnen voor misselijkheid niet?
    Misschien kan je acapunctuur proberen?
    Kristel had er goede ervaringen mee.

@Debby: wel goed dat je nu weet wat er is.
    Wel jammer dat ie dat zolang verborgen heeft gehouden.
    Gewoon zeggen had veel problemen voorkomen, ja toch!
    Hoop dat ie een en/of rekening via internetbankieren wel aandurft.

Ehh verders weet ik t even niet meer :p

Ik hoop vandaag te horen of we al op de wachtlijst staan of dat dat pas na het 2e gesprek gebeurd.
    Iemand van het forum heeft vandaag de intake daar en gaat het even navragen als het goed is.
    Ben benieuwd :D
    Als we er nu al opstaan gaan we met november beginnen als het goed is!
    En anders pas 2010...

Mn arm doet echt megazeer trouwens.
    Dikke blauwe plek van 5 cm in het rond en een snee van bijna 2 cm.
    Echt niet goed!

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Niet al zijn gedrag komt daar vandaan hoor! Was dat maar waar... maar wel dat gedoe met t geld!

Ik heb donderdag een sollicitatie! Whaaaaaaaaaaa :D Yoehoe! :)

ik ben nu nog de tekst van de vacature aan het opvragen want anders weet ik eigenlijk amper waar ik op solliciteer! hihihi :D

Mijn mannetje en ik gaan er strakjes een gezellige avond van maken, hij's nu echt in een kl*te bui... dus hoop dat ik dat kan verhelpen.
    Kaarsjes aan, lekker eten, beetje dokter House kijken waarschijnlijk, toastje erbij, maybe massage en heel heel heel misschien sexe. hihihihi :D Stom is dat... dat je zo'n zin hebt in affectie maar dat je er gewoon niet toe komt ofzo. :(

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Oh spannend debby voor je sollicitatie! Zou echt leuk zijn als je die baan krijgt en dat het kan volgens je wensen! Ik snap dan van affectie ook wel. Nu is het bij mij niet dat ik bang ben dat er iets mis gaat, maar als ik 's avonds op bed lig, dan heb ik wel zin, maar ben gewoon veeeeeeel te moe :$ stom he?

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ben ook niet bang dat het daardoor mis gaat maar inderdaad gewoon geen zin meer hebben dan... :( Dus daarom zeg ik ook heel heel heel misschien. hahahaha :D

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ach als je het niet van tevoren tegen hem zegt, valt het ook niet tegen als het er niet van komt..

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    even een berichtje vanuit het werk!
    Dat mag geloof ik eigelijk niet..
    Maar ik had nog even een vraagje.. ik lees vanavond bij!
    Maar wie weet er da als je temp stijgt wanneer heb je dan je ei.. op de dag dat je temp op zijn hoogst is? ik hoop dat mijn ei er nu aan komt! ik ga nog even verder werken nu.. moest even wat administratie doen en om 3 uur weer naar de BSO.. Om 6 uur pas klaar dus word wel wat later dat ik op msn komen.... probeer tijdens het eten even te gaan.. rond half 7 /7 uur

17. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ rose....wat een leuke mooie plannen!
    Zorg dat je voor je geregistreerd partnerschap aanvraagd goed informeerd of het nog omgezet kan worden tot een huwelijk!

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ eva, wel gek eigenlijk he als het klopt dat je eerst moet scheiden voordat je kan trouwen als je een samenlevingscontract hebt. Ik heb vorig jaar mei ook een samenlevingscontract getekend met mijn vriend. Zou het jammer vinden als er zoveel rompslomp omheen komt wanneer we gaan trouwen..

19. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ nen...het is inderdaad erg jammer...en een scheiding blijft altijd genoteerd staan...normaal kon je het heel makkelijk allemaal om laten zetten tot een huwelijk zonder al te veel rompslomp...maar ze willen dat dit jaar gaan veranderen! Daarom hebben mijn mannetje en ik besloten om gelijk maar te gaan trouwen ipv geregistreerd partners te worden!

20. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik ga naar huis meiden...ben het helemaal zat...duik zo lekker me bed in...ff bij slapen!

Liefs en nog een fijne dag!

Deel Deze Pagina