Good morning all, Dreamer...heb je trwns een foto van hoe je dr uit zag als bruid? (ik ben gek op bruidjes) Debby...werk ze @ others...have a nice day
goedemorgen, hihi even van af mijn werk, de leerlingen zijn aan het g ymen en dan ga ik nooit mee! hoe gaat het hier? Hier gaat het goed, niet geklust..:S.. beetje mot gehad.. lief is heel gestrest voor het werk en vergeet soms dat ik zijn werk niet ben.. maar hij moet het op iemand afreageren en dat ben ik.. gister goed ruzie gemaakt, dat het zo niet werkt! als hij zo gefrustreerd is moet ihj met iemand van het werk gaan praten.. hij mag best met mij praten over het werk, maar niet afreageren! Hji probeert er om te denken.. ben daar gewoon echt neit van gedient! ik hoop dat we vananavond lekker gaan klussen en dat idd mijn ei gister is geweest! Tv hebben we gister ook opgehaald.. menn wat een beest zeg.hahaha.. maar wat heerlijk tv en film kijken!geen half beeld meer, geen vage beelden echt heel fijn! Nou groep 6,7 en 8 gaan weg, betekent dat mijn kindjes komen! tot vanaovnd all en werk ze!
Balen is dat hea... Maar ja dat is meestal je reageert je af op de persoon die het dichtst bij je staat. Hopen dat jullie vanavond nog even kunnen klussen!
@dreamer: zou inderdaad mooi zijn als je nu al in de wachtlijst staat.. hoop voor je van wel! Maar het is toch niet erg als ze weten dat je onzeker bent.. denk dat ze dat wel vaker mee maken.. is toch een hele speciale stap in je leven! @red: leuk he taarten maken.. doe ik ook altijd zelf! Heb alleen gemist waarom je taarten ging maken? Ben je jarig? Wel lekker laatste dagje.. en dan super lang weekend! @Debby: gaat een stuk sneller he.. om een oude cv aan te passen.. wel heel spannend!  hoop dat je op gesprek mag komen @matta: dat is minder leuk! Ruzie maken.. ik heb laatste tijd ook regelmatig ruzietjes met pascal! Hij is zo snel sjagerijnig! Wel leuk zon tv.. hoe groot is die? @all: ik geloof dat ik mijn ei maandag heb gehad.. mijn temp was vandaag zelfde als gister.. zal zo invullen.. als ik morgen weer dezelfde temp heb geeft ff maandag ei aan.. Vind het spannend! Hebben zondag wel geklust dus dat moet goed zitten
hey meiden.. wil ik wat typen hier, heb ik ineens een megabloedneus heb ik echt vaak de laatste tijd.. nouja ben zo terug
Pff, t is eindelijk gestopt.. Heb in paniek mn moeder opgebeld Het bloedde echt veel, heb t nog nooit zo erg gehad En ik deed helemaal niks, ik ga achter de computer zitten en ineens loopt t eruit Nouja, t is gelukkig over! Ga ik nu even teruglezen
@Ryanne: Oh wat erg Gecondoleerd meis. Doe maar rustig aan he. *knuffel* @Dreamer: Ik heb nog helemaal niet gereageerd op je verhaal Sorry! Maar echt goed dat t nu in gang gezet is allemaal! Hopelijk valt die echo straks mee. Weet je al wat het precies inhoudt die echo? Ik zat zelf namelijk te denken aan een soort echo om te kijken of alles wel goed toegangbaar is daar beneden, ivm de inseminatie straks. Het is wel heel spannend nu he Hopelijk gaat t toch wat sneller allemaal en ben je vóór november al lekker zwanger! Ik gun het jullie echt dus ik hoop dat t lekker snel gaat nu @Stephanie: Ja de vk zei tegen mij vanaf 16 weken bellen... Beetje vreemd! Ik denk trouwens dat dat gevoel bij jou ook je baarmoeder is. Die komt nu boven t schaambot uit dus ga je t echt in je buik voelen nu. @Rose: Lekker is dat he, op je buik liggen! Ik kan t al bijna niet meer nu. Als ik op mn buik lig dan voel ik echt dat ik op mn baarmoeder lig. Voelt een beetje alsof je op een opgerolde deken ligt met je buik, heel vervelend gevoel is het. @Jolyn: Ik bedenk me net iets he, jouw banner staat op 5 weken en zoveel dagen. Maar je bent pas 4 weken en zoveel dagen... Maakt namelijk niet uit hoe lang je cyclus is, uitgaande van dat je 14 dagen voor je NOD je eisprong hebt, ben je op je NOD 4 weken zwanger. En die CB test zegt ook dat je pas 1-2 weken zwanger bent.. (+2 gratis weken = 3-4 weken). @All: Wie ik vergeten ben: Sorry! Heb net trouwens gebeld voor de 20 weken echo! Over 4 weekjes zijn we aan de beurt. Dan ben ik al bijna 21 weken, maar dat maakt niet uit!
He kristel. Ik snap niet wat je bedoeld.. Mijn nod was op maandag 02-02. Dan ben ik toch 5 weken en 2 dagen? Of zie ik dat verkeerd?
Oke.. Was inderdaad vorige week maandag. die cb test heb ik met middag urine gemeten na het drinken van een liter water dus misschien dat hij daarom 1-2 zegt
Goedemorgen! Ga er zo weer vandoor Hoe gaat het hier? De Baas van me vriend komt zo om te kijken hoe het met hem gaat,dus net ff een stofzuiger en een doekje door het huis heen gehaald. Vanmiddag fysio dus spreek jullie in de loop van de dag!
goeiemiddag mijn broertje is vanochtend geslaagd voor zijn rijbewijs heeft tie dat ook weer in zijn zak. wle zo handig als hij volgende maand in afghanistan zit. @debby werkse meid ik heb ook wakker gelegen er zit een zenuw bekneld in mijn bekken waardoor mijn linker bil en been heel veel zeer doet en mijn bekken ook heb maar paracetamol genomen. @matta he vevelend maar ja werk kan heel veel frustraties met zich mee brengen he gelukkig ligt het neit persoonlijk aan een van jullie maar is eht gewoon het werk @suus ik ga duimen voor je meid @kristel dat komt veel voor he bij zwangere vrouwen? heb ik gehoord zelf geen last van ik heb flinke steken gehad onder in mijn buik en in mijn doos en ik weet neti of eht door die zenuw komt die pijn doet ligt allemaal wel bij elkaar in de buurt maar mijn baarmoeder zit hoger dus hopelijk heeft het niks te maken met de kleine. zat net doodleuk een eitje te eten maar was zacht gekookt na 2 happen bedacht ik me oh shit mag helemaal niet heb ik hem meteen weg gekiept hopelijk maakt het verder niks uit van die paar hapjes soms vergeet je echt wat je wel en niet mag en mis echt mijn glaasje wijn maar ja ik doe het voor iets usper moois en dat zeg ik me zelf ook elke keer als ik zin krijg in een glas wijn ofzow.. wist neit dat ik zoiets zoerg kon missen lijk wel een alcohollist
Hey Suus, Ik heb morgen het sollicitatiegesprek al, maar ga er zelf meer in om informatie te krijgen. Ik vraag me namelijk af, hoe politiek gevoelig de functie is en wat het takenpakket inhoudt. Ben benieuwd suus, ze zeggen wel dat je direct na een mk extra vruchtbaar bent. Hope so! Liefs Debby
Ohhh bah meid heb je nu al last? komt dat door de zwangerschap? Gefeliciteerd met je broertje! Altijd handig! Maar het ei-geel van een zachtgekookt eitje is toch niet helemaal rauw meer? ik kan het verkeerd hebben maar ik zou er niet echt het gevaar in zien. Liefs
Ik vind dat ook moeilijk hoor. Afgelopen zaterdag toen ik het net wist gingen we met vrienden uit eten. Iedereen dronk wijn en ik zat aan de jus orange. Ook met eten. Kon geen carpatio bestellen en een medium biefstuk. ... Ach 9 maanden zijn ook O voorbij. Even een vraagje, wie gaat fles voeding geven en wie de borst en waarom?