Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    oh leuk jolyn met z'n alle zwanger maar dat word wat als jullie allemaal met zwangerschapsverlof moeten.
    wat doe je voor werk?

ik ga even onder een warme douche staan de pijn is niet te houden in mijn bekken, bil en been.
    vrijdag ga ik naar de fysio dan gaat hij er even naar kijken en misschien even masseren. hij kende het wel en hopelijk kan hij me ermee helpen want paracetamol slaat niet echt aan en wil ook niet teveel in nemen nu ik zwanger ben. paracetamol slaat nooit aan bij bij dus neem altijd naproxon maar dat mag nu niet.. mag je wel wat anders? weet iemand dit?

2. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ rose...alleen paracetamol.....en een warme kruik in je onderug/kont helpt erg goed! Ik had een pittenzak maar zelfde idee.,.,.en veel strekken en rekken met je rug,...doet zeer maar dan is het soms ff iets minder...ook kun je hard duwen op die zere plek...deed ik heel vaak en dat hielp ook soms ff!

3. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    @ Rose.. wat vervelend van je bekken! Hopen dat dat snel beter gaat.. Ja het is inderdaad wat. Ik heb een contract tot 24 september (in mijn verlof dus) ben benieuwd of dat verlengd gaat worden dan. Anders heb ik nog twee maanden om een nieuwe baan voor drie dagen te vinden.

Ik werk bij Achmea als verzekeringsadviseuse, wij krijgen vragen van klanten over vergoeding en het bemiddelen in zorg. Erg leuk! :)

4. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    @ rose.. die glazenbol is echt prachtig! wat een mooi en origineel idee.. en nog een vraagje.. ik zag dat jij een 7,10 en 12 weken echo hebt gehad.. mooi hoor! ik mag pas bij 10 weken :( Wil ook graag het hartje horen!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Jolyn: Ik ga flesvoeding geven omdat ik geen geduld heb voor BV, zo zijn er wel meer dingen waarom ik geen BV wil geven...

@ Rose: Mooi hoor die bol, enne balen van je rug/been/bil... klinkt erg pijnlijk,... mijn rug begint nu ook weer te zeuren... maar mag pas weer naar de fysio als ik last krijg van mijn onderrug (daar ga ik geheid last van krijgen verder in de zwangerschap volgens hem)

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hebben jullie ook problemen met deze site? Ik kom hier alleen via een omweg.

@Jolyn, zo 4 is aardig wat tegelijk!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Jolyn: wij zijn ook met 3en op het werk (en dat in een kleine praktijk :D ) de eerste gaat over 4 weken met verlof.... de 2e over 9 weken en ik pas in augustus... dan is de 1e alweer terug... de 2e heeft dan nog een paar weken vakantie...

8. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey red,

ik kwam er net eerst helemaal niet op. vaag he...

grtz suus

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik nog niet maar typ dan gewoon jong en zwanger willen worden in bij google en dan lukt het wel.

Maarre ik ga er vandoor...gaan film kijken. tot morgen!

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

We hebben net de eerste roze spulletjes gekocht voor onze kleine :D
    Roze sokjes, roze slabbetjes, een roze speen en een eerste roze difrax fles. Ben helemaal blij :D

En bij de AH XL hadden ze allemaal boekjes van sesamstraat liggen, heel goedkoop. Dus daar hebben we er ook 6 van gekocht!
    Voor degenen die ook en AH XL in de buurt hebben en t leuk vinden; kleine boekjes van Elmo voor 1,99 en grote boekjes om echt voor te lezen van elmo, bert en ernie, etc, voor 2,99!
    Ook hebben ze nijntje boekjes in de aanbieding vor 2,99.
    Misschien dat meer meiden dit leuk vinden om te kopen :)

Dat wilde ik even melden!
    Ik ga nu op de bank liggen, ben moe.

*zwaai*

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ben er ook weg van...

toedels...

12. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Ben ik weer.. ff met m'n vriendin gebeld.. lig de hele avond al met de laptop op de bank in m'n jogging ak :-D heerlijk!

13. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

ik heb niet alles terug gelezen.
    hoe is het hier met iedereen?

leuk kris dat je nu echt gericht dingen kan kopen.

hier alles goed denk ik. ben nog steeds erg onzeker of het allemaal wel goed is en of ik niet genept ben met die testen.
    ik ben ook niet misselijk geweest vandaag dus ik maakte me gelijk zorgen maar ze zeggen dat dat niet uitmaakt als je ineens minder misselijk bent.

14. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    He Agneta,

Hier precies hetzelfde! Ben gistern en vandaag ook niet echt misselijk geweest en ben ook bang dat het allemaal nep is :S Vrijdag weer een test van MvM dus ik hoop dat er dan een dikke vette streep komt! Zal wat zijn dat er niks uitkomt... ben ik echt bang voor!

15. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    PS. mag ik vragen waarom jij al zo vroeg een echo hebt?

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja erg vervelend he die onzekerheid.

ik heb zo vroeg een echo omdat ik pcos heb en dus
    veel nar de gyn moest. en toen ik posi teste heb ik hun gebeld en
    kon ik na 2 weken komen.

17. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Duidelijk! Fijn dat je nu zwanger bent! Komt helemaal goed. Ik denk dat iedreen die onzekerheid heeft of alles wel goed gaat.. ik denk dat we pas rust hebben als we het hartje gehoord hebben.. voor jou lekker snel en voor mij nog een maandje :)

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    goedemorgen dames.. heb vluchtig teruggelezen maar niks kunnen onthouden..
    Ik wou even vertellen dat FF mijn ei op maandag aangeeft.. maar het is een stippellijn.. is het dan nog een twijfel bij FF?
    Ik heb net ook een zwtest gedaan om te kijken of het HCG hormoon uit mijn lichaam is.. en ik zie geloof ik helemaal geen 2de streepje.. heb de test al een kwartier geleden gedaan.. wat een raar gevoel om blij te zijn dat die test negatief is.. maar nu weet ik dat het wel maandag mijn ei kan zijn geweest.. Ik hoop het zo.. dan is de ronde na de mk daalijk afgesloten!
    Ik ga nog even terug naar bed.. hoef pas vanmiddag te werken!
    Tot straks nog even

19. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    goede ,orgen

zo gister drukke dag gehad werk school nu lkkr in bed voel me erg beroerd bah bijna geen stem dus lkkkr blijven liggen geluykkig 3 clienten dus vroeg klaar,
    gister niet geklusd maar van nog en dan is deze maand gebeurd me de vruchtbare dagen. nu nog ff wachten maar ga eerst nog 3 dagen naar barcelona zon zin in

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden!

Hoe gaat het met jullie?
    Met mij alles goed hoor...

Ik lag gister al te slapen toen Daan thuis kwam uit zijn werk. Hij was zo lief... ging me helemaal vasthouden en had hele verhalen over hoe zijn dag was geweest. Hij was naar de kapper geweest en heeft een abbo afgesloten incl mooie telefoon en op t werk was t ook goed gegaan enz. :D Hij wilde ook heel graag met me sexe zei hij, maar als ik eenmaal lig te slapen kan ik me daar echt niet toe zetten. Het is echt alweer veel te lang geleden. (apart eigenlijk dat je het hier daar gewoon over kunt hebben :) ) Ik hoop vanavond of iedergeval heel binnenkort weer te sexe. Ik mis die affectie enorm. Het samen smelten enz.

Ik heb net nog even met een naaste collega over die solliciatatie van vanmiddag gepraat (ben namelijk alweer bijna een uur op m'n werk) Ik denk dat ik het gesprek aan ga om te zien hoeveel ik waard ben. Maar denk niet dat ik er uiteindelijk voor ga. Er komt zo'n hectische tijd aan waarin ik veel vrij moet kunnen nemen. Als ik voor een gedeputeerde werk, kan dat niet. Er is hier in de organisatie genoeg verloop om na de zwangerschap nog eens te kijken of er niet een leuke andere functie vrij is gekomen. :)
    Het is jammer van dat extra geld, maar ik vind het nu belangrijker om vrij te kunnen nemen wanneer dat nodig is en me niet constant bezwaard te voelen.

Suus: Wat fijn dat het HCG helemaal uit je lichaam is... hopelijk heb je over een ruime week weer volop HCG in je lichaam. :D

Knarboor: Ikke is jaloers! Naar Barcelona... wat lekker zeg! :)

Liefs Debby

Deel Deze Pagina