ja dat horen wij ook van iedereen en dat als 2 vrouwen hahah ze vinden het allemaal maar niks,maar wij wel!
Hey meiden, Kom even snel langs om Eva heeeeel veel plezier te wensen voor de echo straks! Het zit echt goed daar in je buikje hoor, maar dat zul je straks wel zien Hopelijk laat je ons toch wel eerder dan vanavond weten hoe het gaan is, maar kan me voorstellen als je na de echo lekker spullen wilt gaan kopen of het aan de familie wilt vertellen enzo
Ik ga ff van de pagina af meiden. Word veel te veel afgeleid haha Vind het altijd leuk om de topics te lezen enzo. Maar ik moet morgen iets inleveren voor school en kom er net achter dat ik het eerder opgeslagen bestand (waarin ik al was begonnen) niet meer kan openen. Hij blijkt opeens opgeslagen te zijn als een gecomprimeerde map en ik kan de tekst er niet meer uit krijgen. Heel vervelend dus, want moet nu alles opnieuw maken. Vanavond werken van 6 tot 10 dus ik moet nu echt even opschieten... Doeeg!
@Eva: heel veel plezier straks Ik duim dat alles goed is! @Suus: zet even dag 19 op discarted, denk dat je dan wel een goed kruis krijgt. En anders je slijm en bmm invullen, daar reageert ie ook wel op. @Nen: he balen meis! Mn man heeft carpaal tunnelsyndroom ofzoiets en dat klinkt net als wat jij omschrijft. Niet teveel computeren meis! @Kristel: leuk al die roze spulletjes Ik wil ook een meisje, die spulletjes zijn zooo schattig haha @Sam: hoop dat het goede steekjes zijn meis! Ik heb als het goed is gisteren mn ei gehad. Merk het komende dagen wel of mn temp verder gaat stijgen. Voor het eerst weer een tempdip gehad op de dag van mn ei als het werkelijk mn ei was
hoi hoi ik heb de uitslag binnen van de nekplooimeting en de kans dat ons kindje syndroom van down heeft is 1:5000 een zeer lage kans dus ben er heel blij mee, ik weet dat het altijd nog kan maar maak me er geen zorgen over eigenlijk nu de 20 weken echo afwachten of ons kindje geen hartafwijking heeft. ik heb gister nog een buikfoto gemaakt staat in mijn album, nog neit zo heel groot zoals jullie kunnen zien maar begint te komen @suus ik heb geen verstand van die kaartjes maar ik hoop dat het gewoon lekker raak is deze ronde kunnen jullie alle ellende achter jullie laten @knarboor oh lekker barcelona ik wil ook @debby ja ken het gelukkig gaat het bij ons weer beter sinds ik neit meer zo misselijk ben en moe de hele tijd in de avond dus dat is heel fijn. ik merk altijd dat we een beetje van elkaar vervreemden en sneller geirriteerd zijn als we amper sex hebben haha stom he.. @eva succes vanmiddag en kom maar trg met een mooie echo @sammie hopelijk zijn het goede steekjes @nen he vervelend als zoiets dan weer terug komt suces ermee meid en succes met school morgen krigjen we waarschijnlijk uitsluitsel van de bank ze moesten nog een paar dingen weten dus moest ook weer allemaal aangelverd worden wat een werk zeg.. als je een huis wilt kopen maar het is het allemaal waard ben eht al helemaal in aan het richten in mijn hoofd we konder er trouwens ookal eerder in als april maar dna is de belastingteruggave nog neit geregeld dus meoten gewoon ff geduld hebben.
@Knarboor: ja hier gaat alles goed hoor Heb net toch maar een mailtje gestuurd om te vragen of we al op de wachtlijst staan Kon de onzekerheid niet meer aan. De 1 zegt dit, de ander zegt dat, dus wil het nu wel zeker weten! Wil zo graag nu al op de lijst staan, maar ben gewoon bang dat het pas na het 2e gesprek gebeurd. Wel denkt iedereen dat we gewoon geholpen gaan worden daar, omdat we al een 2e afspraak hebben staan. @Rose: fijn dat de uitslag zo goed is! Nou de 20 weken echo nog afwachten. Spannend
@dreamer ik vind het goed dat je een mailtje hebt gestuurd zo hoef je je niet zolang iets af te vragen waardoor je zo in de onzekerheid zit. hopelijk staan jullie er al op
Ik kom toch weer ff kletsen... Het wil echt totaaaal niet lukken met mijn schoolwerk. Ik word ook steeds afgeleid door mijn mannetje al vraag ik hem nog om wat minder druk te zijn. Hij is nu ff zijn paspoort verlengen bij het gemeentehuis, dus heb ff rust.. @ dreamer, ik hoop dat ik geen CTS heb! Ik computer erg veel voor school en werk. Eigenlijk alleen maar. Voor school moet ik namelijk veel verslagen typen en op mijn werk zit ik op de afdeling e-mail, dus kan ik ook niet anders. Erg lastige situatie dus... Ik kan dus echt geen rust houden, want dan kan ik niet functioneren op school & werk.. @ rose, je buikje begint al te komen hoor!
@Nen: mijn man werd geadviseerd om ander werk te zoeken. Hij kan het nu laten opereren, maar dan moet ie over 2 jaar alweer alsie dit blijft doen. Sja, hij wil niks anders doen, dus neemt de pijn voor lief. Medicijnen werken niet. Ze zeggen dat 10 uur per dag computeren beter is dan 1 uurtje. Dus in dat opzicht heb je geluk
Haha, in dat opzicht wel Maar jeetje, het advies krijgen om ander werk te zoeken is ook niet niks.. Hopelijk kan de dokter het op een of andere manier toch oplossen. Liever niet weer zo'n injectie, want dat is toch behoorlijk pijnlijk...
hoi All, hier was ik weer, lekker vrij alweer. net mijn broodje filet american gehad .. Vanavond gaan lief en ik wat leuks doen, als hij optijd terug is vn zijn werk, gister was eht 7 uur en hadden we weer mot..*grrr*.. ik hoop dat we lekker uit eten kunnen! even wat quality time.. ik weet niet wie het vroeg maar de tv is 42 inch..*assooosjaaallll*..hihi.. en als het goed was kwam eergister mijn ei, volgens de banner. @eva succes met je echo.. @kris toffff meisjes kleertjes kopen, of een of andere manier is daar toch meer van! @stephanie ik ga ook de fles geven! @all ben de rest salweer vergeten! geloof dat ik Nen ook nog even meot feilciteren! *GEFELICITEEEEERDD..!*
Matta: probeer je de zwangere jaloers te maken met je broodje filet american... Ohh ik heb daar zo'n zin in he! Op een kaiserbolletje jammie! kwijl kwijl kwijl.... Beetje quality time is wel goed ja! Ik heb zin om naar de bios te gaan met mijn mannetje, waarom weet ik eigenlijk niet. Tegenwoordig kun je de nieuwste films al thuis kijken natuurlijk. Gewoon t sfeertje denk ik. Ik moet een bijeenkomst plannen ergens in april/mei... Jeetje wat een gedoe zeg met al die gekke dagen! Tis nu 28 en 29 mei geworden. hahaha Ach kunnen ze nog een tijdje over de agendapunten nadenken.
@debby hahaha..jaa.. ik merk gewoon dat we minder aandacht voor elkaar hebben, nu we het beide zo druk hebben. Hij met het werk en ik met school.. Dan is het nooit zo slecht.. even weer lekker tijd voor ons tweetjes.. alles en iedereen even vergeten. is het een leuke bijeenkomst?
Ehm Mwahhhh Tis niet voor mezelf hoor. De teamleiders + afdelingsmanager willen 3x in het jaar op een andere locatie vergaderen, ook om wat meer teamgevoel te creeeren volgens mij. Ik heb ook zo'n zin in een beetje quality time met mijn mannetje! Ik kan mezelf gewoon niet uitstaan dat ik die affectie niet meer opzoek terwijl ik er wel naar verlang... Zow stom Dan moet de hele dag leuk verlopen zijn en dan wil het gevoel nog wel eens komen.
Voor de dames die zwanger zijn/ gaan worden/ jarig zijn (geweest): Gefeliciteerd! Ik had nog wat dingen meegelezen maar geen tijd om te antwoorden. Voor Nen: wel iemand die ook studeert! Jij moet dus ook nog ongeveer anderhalf jaar, ik ook! Als je nu zwanger zou worden dan valt de geboorte precies in het laatste jaar, moet je dan geen stage lopen o.i.d.? Lijkt je dat niet lastig? En weet jij ook of er speciale regelingen zijn voor bijv. studiefinanciering wanneer je zwanger wordt tijdens je studie? ik had wel gekeken op ib-groep.nl maar kon het niet vinden... En wat studeer je als ik zo vrij mag zijn? liefs daphne
hahaha... dat komt vast wel! ik heb altijd zo'n raar idee als je gaat sexe terwijl je ver in je zwangerschap zit..hahaha.. het idee dat de ... van je man/vriend het hoofdje van de beeb kan raken...hahahahahaha.... stom eigenlijk.. nu ik het typ wordt ik knalrood en lig ik in een deuk! Ik hoop dat ik gauw een kindje in mijn buik mag hebben! deze ronde is het in idd geval inet raak.. aangezien we de hele cycles niet 1x intiem zijn geweest..... Onze tijd komt en als het komt dan spat de passie het huis uit..hahaha..
@daphne mijn vriendinnetje deed een hbo opleiding en bijhaar werd de stufie gewoon doorbetaald! ze is net weer begonnen!