Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @suus zo dat is al aardig wat he :D zo gaat eht wel hard. ben je aan het dieten of sporten ofzow?
    mag je trouwens al eerder terecht als je die 7 kilo eerder kwijt bent want augustus is wel erg lang nog he

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @rose, fijn dat de uitslag zo geod was meis, en al een aardig buikje hoor, ben benieuwd wanneer de mijne gaat groeien :)

@matta, aah filet american, mmm daar krijg ik nu gelijk trek in... Dat mis ik wel hoor, nou ja nog een paar maandjes volhouden hihi

@knarboor, barcelona!

@dreamer, goed dat je nu meer weer meis, heb je al een antwoord op je mail gekregen?
    Morgen een echo zie ik, spannend joh!

@eva, je echo vandaag, ben voor je aan het duimen meis!

@kristel, rose, wat een prachtige kleur he, zo schattig al die meisjes dingen, heerlijk om te te kunnen gaan shoppen nu!

3. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hier vieren ze in de buitendorpen van Emmen wel carnaval. maar wij vieren het verder niet. gaan miss nog wel even kijken naar de praalwagens.

4. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ik heb mijn eetgewoontes aangepast. ik at altijd pas om 12 uur of half 1 ofzo als ik al een halve dag aan het werk was. en dan een keer een koekje en dan mn avondeten. zo werd alles omgezet in reserves. en dat moet dus niet. dus nu ontbijt ik en eet ik rond 10 uur een stuke fruit of komkommer ofzow. en dan 2 boterhammen en dan smiddags een rijstewafel en savonds warm eten. dus tja. en ik drink veel meer. dus het scheelt echt wel.

nee dan mag ik niet eerder terrecht. hoe meer ik afval hoe groter de kans dat ik spontaan zwanger raak. dus die kans willen ze eerst aangrijpen. en als ik in augustus niet zwanger ben krijgen we een beetje hulp.

5. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    lief en ik gaan waarschijnlijk uit eten!
    we weten nog niet waar, weet ook niet precies hoelaat hij thuis komt.

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @suus wel goed dat je nu zo regelmatig eet, en ook steeds wat tussendoor, dat scheelt al een hoop, en veel drinken, vooral water is ook heel erg geod!

@matta, dat is ook gezellig, lekker uit eten gaan!

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Even egoberichtje als jullie t niet erg vinden...
    Maar ik word echt superonzeker over het geslacht nu..
    Ik had een topic geopend bij 'zwangerschap' waarin ik me afvroeg hoe groot de kans is dat bij een volgende echo misschien alsnog blijkt dat er een jochie in mn buik zit. De echoscopiste zei dat t gewoon overduidelijk een meid is en dat we onmogelijk nog een piemeltje zouden kunnen tegenkomen.. En ik had eigenlijk gehoopt op dat mensen me gerust zouden stellen dat het wel goed zou zitten met dat we een meisje krijgen.
    Maar krijg verschillende doemverhalen als reactie, reacties dat mensen het helemaal niet duidelijk vinden op de foto, etc..
    Word hier echt superonzeker van :(
    Dus nu gaan we zsm maar weer een echo laten maken. Ik maar blij zijn dat we een meisje krijgen en dan krijg je reacties van 'nou ik kan er ook een piemel in zien hoor'.
    Nu durf ik dus helemaal niks meer te kopen en alsnog niet met t kamertje te beginnen... :(
    Ben echt helemaal in de war nu wat ik moet doen :(

8. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ja :D..hoop dat me lief dan snel thuis komt!
    hebben net alice internet en telefoon nie binnen, dus we gaan ff een telefoon kopen :)..
    weet alleen niet of het draadloos is, dus toch maar even bellen!

9. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ kris...maak je geen zorgen meid...vraag het tijdens de 20 weken echo nog een keer voor de zekerheid...maar denk dat je er wel vanuit kan gaan dat het een meid is!

@ all hallo.....

10. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hooiii eva

hoe was je echo?

11. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kris
    bah, gatver nee dat is idd niet leuk!
    ik denk dat ik de echo mvr nog een keer zou bellen en dan vragen of ze het echt zeker weet omdat ej je er onzeker van wordt!
    maar zou je ook niet een pretecho doen? miss kan je het dan wel zien!

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Eva: Nouja, we gaan morgen t echobureau bellen om zsm nog een echo te laten maken en dan door iemand anders, eens kijken wat die dan zegt erover... Ik kan heel slecht hiertegen en trek t niet om nog 4 weken te wachten op de 20 weken echo.. Last van hormonen en emo-buien hierdoor..

Maargoed, nu over jou!
    Hoe was je echo? :D
    Heb je mooie foto's meegenomen? :D

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Eva: Waar ben je nu dan?

@Matta: dit was ook een pretecho en we gaan nu zsm weer voor een volgende pretecho...

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kristel, he bah wat vervelend dat je nu nog geen zekerheid hebt meis, ik zou er ook niet tegen kunnen hoor
    Maarre houdwel in je achterhoofd, dat de echoscopiste er veel meer ervaring in hebben dan de mensen die jou echo verder bekeken hebben he!
    Hoop dat je snel een nieuwe echo kan laten maken en er gewoon weer gezegd word dat het een meisje is!

@eva, meis hoe was je echo vandaag?

15. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kris
    ohhh oke..
    een vriend van mijn schoon zus heeft dat wel meegemaakt.
    dat de echoscopist had gezeg dat ze een meisje zouden krijgen, toen bleek later dat ze alsnog een jongetje kregen!

ik zou gewoon even de echobureau weer bellen!

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Zie dat eef het hartje heeft gezien, wat een geluk, gefeliciteerd meis!

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sterretje: Ja klopt, heb je ook wel gelijk in hoor.. Heb net ook even een vraag bij de verloskundige bekeken over hoe vaak het verkeerd gezien wordt en zij zegt dat als de echoscopiste zegt dat t overduidelijk is, je t ook wel mag aannemen..
    Maar ik word gewoon helemaal gek gemaakt door sommige antwoorden. Heb ook al een mod gevraagd of ze t wil sluiten om verdere reacties te voorkomen (waar ik nog onzekerder van word).
    Morgen moet ik op controle naar de vk, dan neem ik de foto wel even mee, eens kijken wat zij er dan over zegt..
    En ja, gewoon nog een echo laten maken maar weer (alsof alles zo goedkoop is :()

@Eva: Ohh je hebt t hartje gezien! Wat goed :D Ik zei het toch :D
    Je hebt toch wel mooie foto's meegenomen he?

@Matta: ja idd, daar ben ik dus bang voor.. Dan kopen we nu allemaal meisjesspullen en dan zou het een jongetje zijn...
    Ik durf nu gewoon niks meer te doen na die reacties :(

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kirstel, gewoon morgen je echo iig mee nemen naar de vk en kijken wat zij zegt!
    Enne zie het van de zonnige kant, jullie kunnen jullie beebje anders nog wel een keer extra bekijken!

19. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ik ben douchen!
    we gaan naar de griek :D..!

20. matta1986

matta1986 Fanatiek lid