@ iris welkom idd veel zwangeren maar ik ook nog niet zucces op deze vruchtbare dag! hebbe we onze nod beetje bij eklkaar he @bos ik ga 19-21 feb heerlijk ff met n schoonzus die ook pco heeft en nu ook aan de 100 mg begint @ ster heerlijk he vroeg naar bed mijn mannetje is naar school, ik ben wie is de mol aan het kijken @ all zo net weer 2 sets nagels gezet mn nichtje kwam en ik heb bij me zelf ook weer een mooie french set gezet
@ Knarboor: Als je wil oefenen... ik heb nog 10 mooie (Uch Uch) nagels voor je... mijn nagels splijten altijd Grrrr... Nou meiden... ik ga mijn bedje weer opzoeken, heb dan wel weekend maar ga morgenochtend ff shoppen met een vriendin Truste...
@iris: welkom hier op het forum! Ik ben nog een niet zwangere.. verder is het behoorlijk rustig hier he.. ik ben wel heel erg benieuwd naar een foto van de echo van eva.. Ik ga zo ook lekker naar bed en morgen ben ik lekker vrij!
@iris: welkom hier...hopen dat het snel raak is voor jullie...ben je al lang bezig? (elke maand is een maand te lang natuurlijk) ik ga mijn bed in duiken....
haaaai meiden! Zo is idd erg druk maar voel me helemaal welkom ben erg actief wel op de forums! Kijk in ieder geval iedere dag! Leuk! Ik ben nog niet zo heel lang bezig maar wel vrij intensief zeg maar..altijd spannend die nod dagen enz! Woon n aantal maanden samen met mijn vriend en zijn er beiden klaar voor om n kindje te verwelkomen! Voor zover je daar klaar voor kunt zijn ik kijk er heel erg naar uit en merk dat de hele wereld ineens uit zwangeren en babys bestaat.. Hihi dat kennen. Jukkie vast wel! Ben erg blij met mijn vriend,nu steunt me enorm en is erg goed in luisteren ook ben ik erg blij met dit forum om tog n beetje anoniem te kunnen kletsen! Heb verder niemand verteld van onze kinderwens dus dit is heerlijk! Nou meiden..tot gauw! En alvast welterusten
Hey meiden, ik was samen met manlief lekker op bed een dvd aan t kijken, maar ineens had ik zin in poffertjes (vreemd hoor, zwanger zijn ) dus die zijn we nu aan t maken @Iris: Welkom hier! Hopelijk is het voor jullie ook snel raak Enne, er zijn idd veel zwangeren hier, maar het heeft echt een tijdje geduurd voordat het hier op gang kwam met de zwangeren hoor. @Bos: Oh bah, ook spontaan een bloedneus? Ik hoop dat t bij jou verder wegblijft. Bij mij tot nu toe wel alvast, gelukkig! @Sammie: Wat een leuke dag als je positief zou testen! Ik duuuiimm! En net zoals Sterretje dr kleine, doet de mijne ook mee met duimen @De rest: Ben t alweer kwijt.. sorry! Ik ga nu mn poffertjes eten
wij zijn lekker wezen uit eten pizza was echt ff lekker. nou ben meteen weer weg weltrusten en tot morgen
Goedemorgen meiden, Tis nog best vroeg he? Mijn wekker was maar er stond dat het al bijna 7.00uur was. Ik schrok me dus kapot. Ik heel snel gegeten en koffie gemaakt voor Daan, probeer ik Daan uit bed te krijgen zegt hij ineens ga eens in de woonkamer op de klok kijken', hoe laat is het? Nog geen 6uur was t dus... Tis er eindelijk weer eens van gekomen. Daan was zo super lief toen hij thuis kwam van zijn werk. Hij gaf allemaal kleine kusjes op m'n rug... en van t een kwam t ander. Echt zo fijn... zo intiem! Ik ga maar eens douchen, daar heb ik nu nog tijd voor gelukkig! Welkom Iris! Heb je de forumwaarschuwing al gehad? Straks als ik op mijn werk ben kom ik weer ff kijken. Liefs debby
Goedemorgen debby en de rest , hier nog een vroege vogel. Ik werd om half zes al wakker om te plassen maar kom helaas niet meer in slaap. Ik lijk wel gespannen voor die test van MvM. Wazig. Iedereen lekker geslapen? Mijn mannetje ligt hier nog diep te slapen naast me. Saai . Hij moet nog werken vandaag...
Jolyn: Het is toch een soort bevestiging die je van iemand anders krijgt. Ik geloofde niet dat ik zwanger was tot dat mijn familie er in geloofde snap je? hihihi En toen hadden we zelfs al een echo gehad.
haha, succes op je werk vandaag! En het klopt van die bevestiging, zo voelt het wel. Ik ga nog ff proberen te slapen. Anders wordt het vanavond niks.
Hoi meiden, Sorry van gister avond/middag.....ik kreeg in eens me moeder en me broer op visite...en toen had ik net ff dat bericht bij bevallingsforum geplaatst! Maar goed.... Ik heb dus een prachtig mooi hartje gezien...t was niet meer dan een pixeltje van het hele scherm...maar het knipperde zeer vluchtig en in een mooi tempo...de gyn was heel tevreden...en ik val nu onder de gewone zwangeren! hihi wist ik al wel Bedankt voor de felicitaties.... Hoe is het verder hier? @ iris...welcom...pas op het forum is verslavend De echo foto zal ik vanmiddag als ik thuis ben dr ff op zetten....okeej liefs Eva P.s. @ debby...super dat jullie zo heerlijk weer bij elkaar zijn...geniet ervan meis...!
Zo... ben ik weer! hihihi Ben alweer bijna een uur op t werk. T was rustig op de weg, waardoor hij bijna 3 kwartier te vroeg bij zijn werkgever zou komen te staan. hihihi Hij ging dus maar een koppie koffie bij de benzinepomp drinken. Ben alweer druk bezig, vanalles uitgeprint, straks maar even alles ordenen. Iedergeval de data van de 2-daagse vastzetten, verslag uitwerken en nog allemaal kleine dingetjes! Ik kwam net heel tevreden aan op m'n kamer, ik dacht 'Dit wil ik voorlopig toch nog niet missen' Een soort thuis gevoel op mijn werk. Das toch wel erg lekker. Kussies
@ debby...dat is idd fijn een thuis-gevoel op je werk....hihi! Dat uur tijds verschil waar lag dat nou aan?