Ohhh by the way... Mijn zus denkt dat ze zwanger is! Ze heeft gister avond al een test gedaan, maar daar was niets op te zien dacht ze. Dus als ze straks wakker wordt doet ze er nog eentje... Ik hoor het zo wel. Haar situatie is er absoluut niet naar om een kindje op te voeden, ze heeft geen relatie, ze woont in een kamertje moet de douche en keuken delen met een ander meisje etc etc. Ze zou het niet weg laten halen, want ze wilt zelf ook veel te graag een beebje. Maar als ze echt zwanger is komen we daar ook wel weer uit!
O spannend zeg! Maarre wat fijn dat 't gisteren gelukt is! Werkse vandaag! 'k Ga er vandoor... ff lekker weg. Ben ik wel even aan toe. M'n leven bestaat anders alleen maar uit werken, m'n man en huishouding. Af en toe wil ik gewoon even weg, de boel de boel laten, gewoon even niks moeten. Naja... tot vanavond! Fijne dag in elk geval en sterkte voor degenen die moeten werken!
@debby fijn dat gelukt is gister! @red ja zo kan jeje idd wel eens voelen he! geniet van je daagje @all zo ga ff werken en daarna boods doen x
Goeiemorgen meiden! @ Daphne, ik studeer Personeel & Arbeid. Als ik nu zwanger zou raken dan zou ik inderdaad tijdens mijn stage zwanger zijn en bevallen. Want ik loop vanaf september 10 maanden stage en moet dan ook mijn scriptie schrijven. Het zal dan wel superzwaar worden, maar ik heb het er voor over. Ik heb vaak gezien in mijn omgeving dat het leven zomaar voorbij kan zijn, dus ik geniet er gewoon van. Straks wacht ik tot mijn 30e met kinderen en dan gebeurt er iets waardoor ik als nog geen kinderen kan krijgen. Dat is mn studie me niet waard! Dan maar even wat zwaarder. Voor alles is een oplossing! Bij ib-groep kun je een aanvulling krijgen op je stufi (geen vetpot) wanneer jij en je partner onder een bepaald inkomen zitten. Die grens ligt volgens mij ergens tussen de 500-700. Ik heb daar nooit echt voor gekeken, want mijn vriend werkt fulltime dus daar hebben we toch geen recht op.. @ rose, zou leuk zijn als je die vervangend leidster mag worden! Dan heb je iig een beetje vastigheid.. @ suusje, wat goed dat je al 2.5 kilo kwijt bent! *thumbs up!* @ kristel, lastig dat je nu zo in de war bent over het geslacht... Hopelijk biedt een volgende echo meer duidelijkheid! @ eva, fijn dat je het hartje hebt gehoord meid! @ suus, ik heb ook vaak die pijn na mijn ei! Het voelt bij mij meestal alsof elke dag mijn ei springt.. Soms duurt het nog een week, soms tot aan mijn nod en momenteel heb ik er zelfs NA mijn nod nog last van :S @ iris, welkom op het meest verslavende clubje van zw.pagina! @ debby, fijn dat jullie weer eens q-time hebben gehad @ all, ik ben het verslag nog aan het afmaken waar ik gisteren aan was begonnen. Gisteravond had ik opeens zoiets van 'ik heb er geen zin meer in, ik raffel het wel af'. Normaal ben ik nooit zo, maar ik vind hier echt niks aan. Dus ik zorg gewoon dat er overal in ieder geval iets staat en dan zie ik verder wel...
Nen: Afraffelen foei dat mag niet hoor Kris: Ik denk dat de echoscopiste het beter weet dat de meeste meiden op dit forum, no offence, maar de echoscopiste heeft ervoor geleerd en zij niet! Maak je maar geen zorgen meid! *Debby geeft Kris een knuffel* Knarboor: Klinkt wel gek zo 'Wat fijn dat het gelukt is' hihihi Maar t was zeker fijn daar heb je gelijk in.
Kan me voorstellen dat jullie het ook wel even nodig hadden om even dichter bij elkaar te komen. Omdat je de laatste tijd je volgens mij toch wel eens rot voelde door Daan zijn gedrag. Fijn dat hij gisteren zo lief was
Fijn meid Ik moet mijn mannetje ook maar eens wat vaker q-time geven.. Hij wil vaker dan ik, maar dat komt omdat ik vaak moe ben 's avonds en dan heb ik niet zo'n zin om er moeite voor te doen (schandalig eigenlijk he). Maar eigenlijk moet ik me daar overheen zetten, want als het er eenmaal van komt, is het toch wel leuk. Als ik zo lees dat jolyn bijv. elke dag heeft geklust in de maand dat ze zwanger raakte.. Pff hier komt het er meestal maar 1x per week van..
Goeiemorgen! Wat zijn sommigen van jullie vroeg zeg! Ik hoop dat jullie alsnog goed geslapen hebben ookal waren jullie vroeg? Wat betreft t geslacht van de kleine: We hebben net toch even t echobureau gebeld en t uitgelegd dat we nu heel onzeker zijn en die mevrouw zei dat we komende maandag gratis terug mogen komen om nog een keer goed tussen die beentjes te kijken Ik heb gister de dvd echt frame voor frame bekeken en het is gewoon echt een meid (denk ik), maar ik wil nu gewoon even die extra bevestiging... Stomme mensen ook hier op t forum
Kristel, wat netjes dat je gewoon gratis terug mag komen! En al snel! Hopelijk heb je dan volledige duidelijkheid
Bij ons was het meestal wel om de dag... maar toen we probeerde zwanger te worden ging de fun er af (voor mij iedergeval), ik had in mijn hoofd dat we die en die dagen moesten klussen. Dat werkte averechts! Wel doorgezet, maar in die tijd best vaak geklust terwijl ik eigenlijk geen zin had. Sinds dat ik zwanger ben is het vaak eens in de 2 weken. Echt heel erg! Ik ken het wel hoor, moe zijn, wel zin maar geen zin om er moeite voor te doen. Daan weet inmiddels wel dat mijn rug een zwakke plek is, dan smelt ik weg zeg maar... Maar vind t ook lullig als hij steeds moet beginnen. Gelukkig zegt hij daar niets van en is hij nu al blij als hij me zover kan krijgen! hahahaha Wat erg eigenlijk hea?
Hij kan het je niet verwijten hoor. De hormonen spelen natuurlijk ook een rol en je zit wat hormonen betreft nu natuurlijk in een rollercoaster.. Hmz, ik had pas een topic gelezen wat ik met jullie wilde delen, maar nu kan ik het niet meer vinden. Ging om vrouwen die zwanger bleken te zijn, toen een mk kregen en uiteindelijk toch zwanger bleken! Die waren in eerste instantie zwanger van een tweeling, maar bij de mk ging er 1 vruchtje verloren. Dus die dachten ongi te zijn geweest en bleken uiteindelijk als nog zwanger na een echo bij de gyn. Het idee dus dat je eigenlijk niet eens meer van je eigen lichaam kunt uitgaan! Zw-testen kunnen vals nega/posi zijn, maar zelfs je lichaam kan je bij een ongi/mk voor de gek houden!
Nouja, brutaal... Ze bood zelf een gratis echo aan We dachten zelf gewoon een nieuwe betaalde echo te plannen. Ik ben er dus heel tevreden mee! Maar het komt blijkbaar vaker voor dat mensen zich achteraf toch ineens zorgen gaan maken of het geslacht wel klopt. Het wordt dus geen uitgebreide koekeloersessie ofzo, maar gewoon echt even het geslacht nog een keer goed van alle kanten bekijken
Dat maakt ook niet zozeer uit toch dat het niet uitgebreid is? In ieder geval al fijn dat je zo snel weer mag langskomen om zekerheid te hebben!
Ik was in het hele begin van mijn moeders zwangerschap ook een tweeling! Mijn tweelingbroertje of zusje is gestorven. Hihihi Ik bedoelde ook niet dat je echt brutaal was hoor, maar dat begrijp je wel toch!