Eigenlijk nooit bij stil gestaan! Ik denk dat mijn moeder wel blij was dat het er uiteindelijk 1 was, anders had ze 2 van die herrieschoppers gehad. hihihi Nee hoor, ik weet eigenlijk niet hoe ze daar over dacht/denkt.
Maar vind je het zelf geen gek idee? Dat je eigenlijk nog een broertje/zusje hebt? Met hoeveel weken is ze hem/ haar verloren?
* Zucht* Heb me niet kunnen inhouden... de test was dikke negatief.... laat de volgende ronde dan maar weer komen....
Sam, balen meid! Maar je zit nog 3 dagen voor je nod toch? Er kan echt nog vanalles gebeuren hoor! Houd moed! *dikke knuf*
hahaha een verliefd gevoel daar zal t door komen. hihihi Ik ben uber vrolijk dat klopt wel. Tis alleen jammer dat ik het met niemand (ben alleen op t werk) kan delen, met jullie wel natuurlijk gelukkig maar! Hoe ik dat doe... ? Ehm laat gaan slapen en dan 's ochtend denken dat het een uur later is dan dat het werkelijk is. hahaha
@Sammie: Ohh wat klote *knuffel* Maar wie weet test je over een paar dagen alsnog lekker positief! Ik duim ervoor alvast!
Wat balen Sam! Nou ik hoop gewoon dat je wat te vroeg hebt getest! En dat je heel erg soon een vet positieve test inhanden hebt. Mijn moeder heeft er nooit echt zo over gesproken, misschien dat ik haar er eerdaags eens om vraag. Ik denk dat ze iets van 8 weken was ofzo. Maar dat is giswerk. Je wordt alleen geboren en het is nooit anders geweest, snap je? Af en toe denk ik wel hoe zou het geweest zijn? edit: We zijn al druk genoeg met m'n grote zus!
Debby, daar zit inderdaad wel wat in ja. Je weet niet anders. Maar nu je wat ouder bent, lijkt het me toch een gek idee als je er zo over nadenkt. Tenminste, ik zou er idd over nadenken hoe het anders was geweest. Iris, de waarschuwing dat dit forum zeer verslavend is!
Ik ga er vandoor! Mijn verslag is klaar en ik ga ff tandjes poetsen en op naar school Na school gelijk weer werken en ben pas rond half 7 thuis. Dan lekker eten (vriendlief gaat lekker cannelloni koken!) en X-factor kijken. Ik ben dus niet meer online vandaag denk ik Succes allemaal met werken! Liefs
Vooral nu ik zelf zwanger ben denk ik daar wel eens aan. En in t begin toen ik nog geen echo had gehad en een bloeding kreeg toen dacht ik er best veel aan.
@Nen: Succes vandaag met school met en je werk @Iris: De waarschuwing dat het heel verslavend is hier
oo haha dat heb ik in de gaten zit hier al eventjes maar niet in dit forum..vindt t erg gezellie! Pfff moet werken vanmiddag ..geen zin!
Schoolze en werkze Nen! Lekker zeg dat je mannetje gaat koken! Ik zou willen dat die van mij eens dat intitief nam. hahahaha Iris en Knarboor ik ga jullie nu al door elkaar halen hoor! Andere avatar? hihihi
@sam bah! Vervelend is dat altijd he!? Misschien heb je inderdaad wel te vroeg getest? Let's hope so!