Hi Matta, dank je wel! voel me ook welkom hier! hhihi, ik doe morgenochtend een lekker ontbijtje maken voor mijn vriendje en gaan lekker naar uh.. de ikea! whhahahha dat moest nog altijd....ach is erg gezellig met m .. hij kan soms zoveel kletsen als een meid, heerlijk! hihi
ja eerug he ik loop te snaaien hier dus mannetje kom aub? we hebben bijna dezelfde nod he iris? hoelan is j0uw cyclus?
meestal rond de 29 dagen, maar de laatste was ineens 31?! pfff... hihi, er staat in mijn banner dat ik vandaag mijn eisprong heb, maar volgens mij klopt dat niet, ik denk dat ik m al eerder gehad heb, aan het begoin van deze week... eens kijken of ik de banner aan kan passen.. denk dat ik m op 31 heb gezet, maar gemiddeld is 29! Wat gezellig...dezelfde NOD!
Hey meiden Ik heb lekker even 2 uurtjes geslapen, zo moe was ik! Zie dat er wer lekkere dingen gegeten gaan worden! Wij gaan lekker spaghetti eten + tomatensalade (gesneden tomaatjes, basilicum en balsamico-azijn), heb ik heel erg zin in En morgen met Valentijn gaan we gourmetten, verder doen we niks speciaals ervoor. @Suus: Goed idee, kant en klare lasagne. Moeten wij ook weer eens eten
Kristel, is dat jou buikje op je avatarr? wat een mooie! :-D Goed dat je ff geslapen hebt.. lekker is dat he?
hmz, zie je? nnu staat er over 12 dagen kan ik testen... ? heb m veranderd naar 29 dagen... Je moet toch je gemiddelde nemen?
ja idd je gemiddelde,teminste doen de meeste ik kan er niet over meepraten! dus nu hebben we idd woens de 25e nod dag hoop eht dat raak is hor hadden 2 kansen
@Iris: hihi, nee dat is mijn buik niet. Zo groot is de mijne voorlopig niet, maar wie weet gaat t binnenkort wel heel snel en kan ik mn eigen toeter als avatar gebruiken
@ Kristel hahaha oops! Nou laten we t hopen inderdaad! @ knarboor ok, dan heb ik het goed gedaan dus... stom ding! hahah ja de 25ste.. hoop t echt! duim duim duim!
Ik zal wel even wat hCG strooien voor jullie! (en iedereen die t nodig heeft) Dan moeten die testen wel positief worden he *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* En daarbij duim ik ook nog heel hard voor jullie die hele lijst moet gewoon op roze en zo snel mogelijk!
Hallo Dames @ suus: de 9 maandenbeurs begint pas op woensdag de 18e als ik het goed heb, dus als jullie as zondag naar de HHbeurs gaan is de 9maandenbeurs er nog niet... @ Matta: wij hebben de testtelefoon die mijn moeder bij haar abbo van @home heeft gekregen nu tijdelijk te leen (ahum al vanaf juli) moeten nog steeds een andere telefoon kopen MET snoer Baalde er goed van, want wij hadden ook net een nieuwe draadloze tel. gekocht die ik niet meer terug kon brengen Valentijnsdag doe wij eigenlijk niet aan, de eerste valentijnsdag dat wij samen waren hebben we namelijk de 15 jarige hond van mijn vriend in moeten laten slapen dus voor ons was het niet zo'n leuke dag... heb dit jaar voor het eerst een kaartje voor hem gekocht waar een gedichtje op staat wat slaat op onze toekomst (de kleine) en er staan 2 valentijnstompoucen in de koelkast waar hij niks van weet voor de rest doen we er niks aan...
@Stephanie: Valentijnstompoucen? Zijn die rood dan ofzo? Tompoucen zijn overigens wel heel erg lekker... Heb er nu heel erg zin in nu je t erover hebt Misschien dat ik er morgen ook 2 ga halen En anders 2 bossche bollen (ook heel erg lekker met al die slagroom! ) Edit: Heb manlief zover kunnen krijgen om zometeen al naar de AH te rijden en lekker gebak te kopen met heel veel slagroom
@ Kristel, heb ze niet heel goed bekeken, en kan nu ook ff niet kijken (vriendlief is thuis) maar er zit een hartje van marsepein op en er liggen allemaal kleine confettihartjes op zeg maar (ook van marsepein) Hmmmm....
hahaha.. gelukkig zijn alle zwangere dames geen snoepkousen ..hihi.. ik kheb ook een kant en klaar maaltijdje gekocht, lief is naar duitsland. had lekkere aardappeltjes, gehaktbal, worteltjes, broccoli en bloemkool + kaassausje..*jammie* heb net even een sweater van Adidas voor hem gehaald, hij denkt dat hij de cd van Jason Marz krijgt.hihi.. Liep de winkel in, naar het Adidas schap.. de jongen die daar werkt die ziet me aankomen en zegt meteen: jij gaat zeker even op Adidas tour voor je vriend... hihi.mmm Ja.... Mijn lief is vaste klant bij die winkel als het om adidas kleren gaat.. echt heeel erg!
@steph dat klinkt wel hee lief, ik heb nog gevulde koeken gehaald in hartjes vorm.. .. wauw eigenlijk nog even naar de Xenos voor een ei-hart vormpje .. maar ben ik helemaal vergeten!
@ Matta: ze zijn idd heel lief als ze nu ook nog lekker zijn vind ik het helemaal goed Vriendlief had het er van de week wel over... zegt ie ineens: van de week is het valentijnsdag hé? ik zo ja Zaterdag... zegt ie dan moet ik zeker iets voor jou kopen... ik: nee hoor je MOET niks... ben benieuwd... in het begin kwam hij nog wel eens spontaan aan met een bos rozen ofzo, maar die heb ik het laatste jaar niet meer gezien ga maar nergens op hopen...
@steph ik denk dat er maar weinig mannen zijn, die zomaar spontaan iets kopen voor hun vrouw/vriendin/vriend. die van mij is helemaal niet romantisch.. volgens mij weet hij niet eens wat het is..hahaha.. hij wist al niet eens wat hij voor mij moest kopen.. morgen laat ik hem los in de stad en ben dan heel benieuwd...hahaha.. ik denk dat ik alsnog een lege cdhoes ga inpakken en die klaar leg..en dan leg ik het officiele cadeautje boven onder het bed..haha..is de verassing wat groter.. wat ben ik toch goed in verassingen maken....