haha matta wat creatief nou die van mij is in het begin best romantisch geweest maar nu is het er een beetje vanaf jammer genoeg... kreeg vaak een ontbijtje op bed enzo en spontaan een bos bloemen, of als we ruzie hadden gehad dan kwam hij de volgende dag daarmee aanzetten om het goed te maken (maar het was allang goed) dat mis ik wel hoor... toen woonden we ook nog niet samen... sinds dat we samen wonen heeft hij niet meer van die romantische buien... krijg nog wel af en toe een spontane massage
ik ga ff lekker op de babykamer tutten... heb vanmorgen nog wat kleertjes gekocht en die moeten de kast nog in... vind het nu al heerlijk om daar alleen al bezig te zijn... tot straks...
Wat hebben jullie weer veel gekletst en zijn jullie nieuwsgierig wat ik heb gedaan vandaag... Haha niet zo heel veel bijzonders, 'k ben bij 2 vriendinnen geweest en die wonen een eindje weg. 's Morgens bij de ene en 's middags naar de andere. De laatste heeft begin januari een zoontje gekregen, echt zo lief! Zijn naar 't dorp gewandeld, paar dingetjes gekocht en hebben 'm samen in bad gedaan. Raken niet uitgekletst dus maar besloten samen een keer 2 nachtjes weg te gaan en de kleine gaat dan misschien mee. Ze wilde even met haar man overleggen of die 't er ook mee eens is. Haha 2 vrouwen met een kind Net kip tandori gegeten, m'n moeder belde (heb ik niet veel contact mee) maar die komt misschien volgende week langs voor m'n verjaardag. Spannend! Misschien dat er vanavond nog iemand kwam dus heb doosje tompouchen gehaald. Baal want m'n loon komt maandag pas ipv gisteren. Gelukkig heb ik gisteren de boodschappen gedaan maar was wat dingen vergeten en moet nog bier hebben en heb nog maar 15 euro. O ja nog goed nieuws! M'n mannetje kan waarschijnlijk woensdag aan't werk en mag straks misschien 3-jarige opleiding doen tot fitter (gasmeters aansluiten enzo) dus dan kunnen we van de uitkering af en komt er weer geld binnen. Van de uitkering kan nl. alleen de hypotheek betaald worden, zo weinig is het. Morgen druk dagje huis schoonmaken, taarten maken, hapjes klaarmaken, nog even naar de winkel... Ach gewoon lekker druk! 'k Kom straks wel ff weer.
Ook namens mij gefeliciteerd! 'k Ben zondag jarig, vier dit morgen en zondag. Maar misschien dat er iemand langs kwam vanavond maar nog niks gezien. Eten wij lekker zelf de tompoucen op!
Ben ik weer; we hebben bijna de hele taartenafdeling bij de Albert Heijn leeggekocht Appeltaart, slagroomtaart en tompoucen Wij gaan dus echt een dik michelinvrouwtje krijgen @Romy: Wat super! Gefeliciteerd We willen foto's zien he (denk alleen niet dat je dit gaat lezen, maar wie weet ) @De rest: We gaan nu pas eten.. Geen zin meer om te koken dus we hebben ook kant en klare lasagne gekocht net
zo meiden, ben er weer... heb even geinventariseerd wat ik al heb geshopt aan kleertjes... heb alles opgeschreven, ga nu even aan een digitale lijst beginnen... als ie af is zal ik m hier even plaatsen... al waarschuw ik jullie vast voor een flinke lijst....
hahahahaha... kristel kristel kristel toch! pas maar op....hahaha.. dat hebben wij woensdag gehad lasange..:d.. heerlijk.. vond dat eerder zoooo vies..!
@Stephanie: Ben wel heel erg benieuwd hoor! Wij hebben ook al best wat spullen liggen voor de kleine, maar wij hebben al die maanden dat we geprobeerd hebben zwanger te worden ook al vanalles gekocht als we iets leuks tegenkwamen. @Matta: Erg ben ik he... Als iemand t hier of op tv of waar dan ook over bepaalde etenswaren heeft dan heb ik er meteen zin in.. Ik snap nu ook heel goed hoe het kan dat sommige vrouwen 30 kilo aankomen als ze zwanger zijn
@kristel: nu ben je wel beetje erg haha.. dat is wel erg veel haha.. maar je moet genieten van je zwangerschap he @red: alvast gefeliciteerd! @stephanie: ik heb ook al zoveel voor de baby.. maar dat blijft er voorlopig nog wel even staan.. heb al kinderwagen.. maxi cosi.. easybase .. bedje.. commode.. kast.. badje .. tummie tub.. heleboel kleertjes! flesjes.. kruiken.. wipstoel.. ehm.. vloerkleed.. heb nog het idee dat ik wat vergeet.. maar kom er even niet op..
@kristel als je weet dat ej je alleen maar zo vol mag gooien als je zwanger bent! hahaha.. mijn collegaatje is helemaal soesje verslaaft! haha..
Wij hebben 2 dingetjes voor ons toekomstige kindje.. een te schattig shirtje voor de baby van de H&M met cassette bandjes erop.. maat 56.. (is voor een jongetje) en een huispakje licht blauw van adidas (kan ook niet anders).. haha.. maat 56 kan het kindje toch als het geboren wordt?
Nouja, ook buiten de zwangerschap heb ik vaak last van vreetbuien hoor... Gelukkig kom ik er niet van aan Ben er nu vandoor trouwens, lasagne is klaar En dan straks lekker taart eten, heb er nu al zin in Fijne avond allemaal! En alvast een fijne valentijnsdag
Nou hier komt ie dan mijn lijst: Hou je vast: Maat 50: Overslagromper Vestje met beertjes Sweater met beertjes Pakje van Bear Club (Broek en T-Shirt lange mouwen) Boxpakje/Pyama met voetjes Pooh Boxpakje/Pyama Bamboo Bear 2 Rompertjes van 3 Little Bears (1 Aquablauw, 1 Limegroen) Maat 50/56: 2 rompertjes met lange mouwen (1 Grijs, 1 Grijs met azuurblauw gestreept) 2 Rompertjes van Pooh Romper met girafjes van Prenatal Noppies t-Shirt met lange mouwen Limegroen T-shirt met de tekst à Kleintje Aquablauw T-shirt met de tekst à Ondeugend Grijs T-Shirt met de tekst à Niet eigenwijs Rose T-Shirt met de tekst à Drama Queen Wit pakje van Little Friends (beer en girafje) à Broek en T-shirt met lange mouwen Boxpakje van Little Me met korte mouw en korte pijpjes Pakje Bear Club à Broek (Beige) + T-Shirt met lange mouwen Pakje Little Me à Overslag t-shirt met korte mouwen + Broek Boxpakje/Pyama van Pooh met voetjes Gebreid Kabelvestje T-Shirt Bear Club met lange mouwen Wit vestje Little friends (Beer en Girafje) Pak Little bear company (Broek, T-shirt met lange mouw en vestje) ook in maat 68 Boxpakje bear company (zonder voetjes) Jasje Bear Club met Capuchon met Oortjes Boxpakje/Pyama van Pooh (zonder voetjes) Gebreid Boxpak met zakje op de buik Romper met tekst: If you think im cute you should meet my daddy Maat 68 T-Shirt Little Bear Company met lange mouwen Pak Little Bear Company (ook in maat 62) Maat 74 Blauw/Wit gestreept vestje met capuchon Trappelzak(Slaapzak) van Bambino met hertje In de Commode: 16 paar sokjes 1 paar rammelsokjes 1 paar pooh sloffen maat 14/17 1 paar berenpootjes sloffen maat 14 1 paar little sheep sloffen maat 20 Pyama Bambino maat 62/68 5 paar slofjes (Passend bij mutsjes) Muts, Sjaal en wantjes met berengezichtje(muts) en berenpootjes(wantjes) 10 witte en gekleurde rompertjes in verschillende maten 6 Slabbertjes 6 Mutsjes (passend bij slofjes) 3 Broeken 4 Effen witte T-Shirts (korte mouwen) in verschillende maten Ongeveer 20 Spuugdoekjes (ook een paar van Pooh) 2 Badcapes Zo dit is alleen het textiel wat in de commode ligt, er liggen al veel meer spulletjes, maar het ging mij even om de kleertjes