ik ben er weg van dames, volgens mij is er niemand meer en ik ga lekker met vriendlief X-Factor kijken tot morgen en alvast een fijne valentijsdag
haha,ja dat is zo. dan weetje wat je nog moet hebben! hihi.. had lynn moeten doen.. hihi..! die heeft zoveel gekocht!
Matta: 56 kan het kindje aan als het aan de grote kant is Meestal begin je met maat 50. Of zoals mn zusje met maatje 40 Jeeetje Kristel, wat een vreetkous zeg Jij bent echt zo'n typisch zwanger vrouwtje, de gekste dingen op de gekste tijden Laat je mannetje maar rijden hoor! Kan die later nog jaaaaaaren over klagen (geloof me, al die mannetjes van 50 in de kroeg klagen erover ) Ik heb het nieuwe boek van de prenatal gehaald. Van 2008-2009. Ik had die van vorig jaar ook, maar volgens mij issie precies hetzelfde Lekker saai, maar goed. Wij hebben nog helemaal niks voor een kindje! Kan me soms maar met moeite inhouden. Mn man is erger, die wil soms echt gewoon dingen kopen En altijd jongensspulletjes he! Gaan jullie trouwens jullie kindjes een speen geven?
ik denk wel dat ik ons kindje een speen ga geven.. denk toch dat het heel handig kan zijn als het kindje veel huilt.. maar dat weet ik niet zeker.. ligt er aan of het kindje veel huilt e.d. en jijzelf dreamer..wat ga jij doen.. Ik ben heel benieuwd naar mijn temp van morgen.. vraag me af wat die zal gaan doen..
@Dreamer: haha, nou ik voel me soms best schuldig erover hoor! Dan heb ik weer eens ergens zin in en Kimo haalt t dan ook gewoon voor me. Superlief natuurlijk, maar heb t idee dat ik er een beetje lui van wordt omdat hij het toch wel doet, snap je? Dus ik moet niet zoveel van m vragen Wij gaan trouwens wel een speen geven ja, ik vind dat eigenlijk niet meer dan normaal? Of is het niet normaal? Ben weer weg ook; appeltaart met slagroom eten
Haha dat lui worden ervan ken ik wel ja Ik wil geen speen geven. Want als het kindje dan in bed ligt en de speen verliest, dan moet je er weer uit om de speen terug te stoppen .. keer op keer. En zonder speen zal t er dus niet om gaan huilen. Ook moet je de speen weer afleren later, want het is niet echt goed voor de tandjes natuurlijk. Dus als het lukt, dan doen wij het zonder speen!
Mn man schrok trouwens vandaag van de prijzen van kinderwagens En hij vindt dat hij de autostoeltjes uit mag kiezen En meegroei stoelen vindt ie allemaal vreselijk! Ook wil die het liefst een ronde box. Pfff, nee je moet je man meenemen naar een Prenatal superstore
hahaha leuk is dat he.. Bij ons mocht ik alles uitkiezen.. maar wij hebben veel 2de hands dus dat is niet te duur Lindsey en jayden zijn nu hier.. Die blijven slapen.. rachel en jasper hebben een feestje.. Lindsey zit al aan haar 3de mandarijn.. die vind ze zo lekker
Goedemorgen meiden, Niemand heeft zich nog gemeld...? en ik dacht dat ik laat was. Daan was vanmorgen aan het vechten met zijn wekker/nieuwe telefoon. Hij had het nog niet neergelgd of ging alweer af. Maar t was nog voor 05.00uur dus zo gek is dat niet. Hij is over een uurtje alweer klaar dat is wel ideaal. Ik ga maar douchen en wat trop opruimen hier in huize weltevree. hihihi Liefs Debby
By the way... ik ben alweer 16 weken zwanger! Straks weer tijd voor een fotootje! waar waarschijnlijk nog steeds niet veel op te zien is.
Fijne valentijn! Ik heb een geurtje van m'n mannetje gekregen. Ga nu ff snel boodschappen doen met de buurvrouw en straks taarten maken. Over speen, als 't niet nodig is niet, maar merk is sommige gezinnen dat kindjes erg veel zuigbehoefte hebben en als ik op een punt kom dat ik er gek van word, geef ik wel een speen. 'k Wil ook niet de hele dag met m'n pink in zijn of haar mondje zitten, kan ik ook geen kant op. Maar 'k ben niet zo voorstander van standaard een speentje geven omdat 't zo schattig lijkt. Wow das een hele lijst Stephanie! 'k Heb 5 rompertjes, 1 setje kleertjes, badcape en 3 spuugdoekjes nu ofzo. 'k Probeer me een beetje in te houden Deze maand maar weer volop aan de klus!
Ryanne, hoe gaat t nu meis? Ahhhh komt mn mannetje net met een mega kaart aanzetten met een enorm lieve tekst *zwijmel zwijmel* Echt superschattig En nou heb ik niks voor hem! Erg he Had zelfs nog geen e-cardje gestuurd hahaha. Zat ik gisteren nog te zeggen dat ie zo onromantisch is, nu ben ik de onromantische van ons 2-en
goede morgen dames.. heb niet alle heeel goed terug gelezen hoor dus sorry als ik iemand vergeet.. @speen: als mijn kind er behoefte aan heeft zal ik een speen geven ja...maar zolang het geen zuigbehoefte heeft ga ik het niet opdringen....afleren is lastiger als voorkomen he nou heb ik er weinig problemen mee hoor met een speen...maar dan alleen in de nacht of als ze ziek zijn (bij baby's vind ik het nog anders maar bij grotere kinderen) vind het zo dom staan als ze twee zijn en met een speen in hun mond lopen de hele dag.. @jeeee wat een lijst joh voor die kleine...ik heb wel wat rompertjes een mutjse een pakje en 2 shirts en paar knuffels, rammelaars etc...maar dat allemaal gekregen...ik heb zelf nog niks gekocht ik was twee avonden niet misselijk maar gisteravond was het weer zoals vanouds...bah wat voelde ik me belabberd...had zo gehoopt dat het nu over was.... @valentijn: ik heb een bos bloemen gehad gister...verder doen we er niks aan... @iemand nog plannen verder?