Goedemorgen leeddiezz, fijne valentijn allemaal, mijn lief ligt nog op bed. hij is vanochtend om half 7 thuis gekomen. HIj heeft deze week intotaal 40 overuren gemaakt dze week.. hij was vrij moe! well ief dat hij nog lekker tegen me aan ging liggen. dat was lang geleden! . mijn valentijn kan niet meer stuk! @speen ik wil het de baby geven als hij er behoefte aan heeft. @ryanne hoe gaat het? @bos blegh bah.. hopen dat je er snel weer vanaf bent! @moeder van een michilin meisje hahahahahah.. lekker taaart eten! gehehe en dat om half11.... @suus veel plezier met de kids! groetjes aan Rachel! @sammie Jullie ook fijne valentijn! verder komen er vrienden van ons langs met hun zoontje ... s avonds gaan we naar de bios.. naar de film 'make it happen'.. Ik wil ook een flavor Wave oven! dat is is pas makkelijk koken..hahaha..
Goedemorgen dames, Hier heb ik de boodschapjes alweer binnen... was voor 50 euro klaar heb alleen wel weer 25 euro uitgegeven bij de zeeman 2 Badcapes, 2 Kleine fleecedekentjes, wat rammelaars en speeltjes, een flessenborstel en 2 hoeslakentjes ik kan me echt niet inhouden hoor maar dat zien jullie aan de lijst
Zo de valentijnstompoucen waren heerlijk ben er nu weer even vandoor... ga nog even langs een vriendin... Toedels, en fijne valentijnsdag nog voor jullie
Hoi daar ben ik ook weer een keer....(ik lees wel mee hoor alleen komt elke keer iets tussen om te reageren) Eva fijn dat je het hartje hebt gehoord! super en nu gaan genieten! Matta ik ga dadelijk beginnen om alles vast te plakken! Stephanie..ik heb ook zo'n koopverslaving...en verkoop verslaving...hahha...ik heb gisteren eindelijk na lang nadenken mijn bikkemberg baby schoentjes binnen gekregen en ben er ZO Blij mee....oook heb ik 2 vesten gekosten van pitit filou en van beebielove....en een spijkerbroek van imps en elfs....en ik had nog niet genoeg...hahaha...ik ga me maar gewoon weer bezig houden met mijn hobby...nu dat ik dit aan het typen ben heb ik al weer een telefoontje gehad en visite....sorry dames het is me niet gegunt om rustig te reageren....ik probeer het straks nog wel een keer!
Hallo allemaal, Fijne valentijn allemaal! Hier doen we er ook niets aan hoor, heb voor mezelf maar een bosje bloemen gekocht hihi Ik wil mijn kindje wel een speen aanbieden als hij of zij er behoefte aan heeft hoor Geeft toch vaak wat troost en veiligheid vind ik Maar als de beeb het niet wil ook prima Wel vind ik dat een speen alleen in het begin voor de zuigbehoefte is, en daarna gewoon lekker als ze naar bed gaan of als troost @bos, balen dat je weer zo misseliijk was, is 1 van de rotste dingen he! @ryanne, hoe is het niu met je? @stepahnie, mmm tompouche, goed idee haha, veel plezier bij je vriendin! Watr heb je trouwens al een hoop spullen, leuk zeg! @!lynn, wat een drukte bij jou zeg! En wat leuk al die kleertjes! Gewoon lekker kopen toch als je dat wilt, wat maakt het uit!
@ja die moeheid enzo vind ik niet zo erg...maar die misselijkheid word ik wel spuugzat (lettelijk en figuurlijk )..hopen dat het vanavond wegblijft want we krijgen visite... @oma: wat lief van je man van die kaart.... @debby: fijn dat het weer fijn was met je vriend...(beetje rare zin maar goed) @vandaag zijn we leker samen aan de schoonmaak gegaan...eerst boodschappen gedaan saampies...daarna lekker saampies gegeten...vriendlief heeft daarna het hele huis gestofzuigd en ik heb zowel binnen als buiten de ramen gezeemd (dat was heeeel hard nodig zeg...) daarna nog even saampies de stad in geweest voor cadeau voor mijn pa (die word 60 volgende week...) heb een leuke muziekdino gekocht bij de hema voor de visite vanavond. (geloof dat ze twee weken verder als mij is)..nu maar ff gaan koken want de visite komt optijd want de kleine komt mee en die gaat hier slapen geloof ik... dus waarschijnlijk tot morgen en iedereen die nog romatische gaat doen wens ik een fijne avond (de rest ook een fijne avond hoor ) en hopen dat er een paar valentijnsbaby's uit voort mogen komen. 8)
Hey meiden Fijne valentijnsdag! Even ego hoor... Ik heb vandaag de hele dag met de laptop in bed gelegen en ondertussen dvdtje gekeken. Ik had zo'n pijn in mn rug dat t wel even lekker was zo in bed! Kimo heeft ondertussen de toekomstige babykamer uitgemest. (Was een rommelhok vol met bouwmateriaal van de verbouwing van de zolder en gereedschap enzo) Die kan dus binnenkort geschilderd gaan worden Zometeen gaan we samen lekker lui op de bank gourmetten en ondertussen een film kijken Tot gauw allemaal!
Hoiii dames, hier was ik weer! hahaha.. Lief was zoo ontzettend lief, hij heeft soort van uggs voor me besteld.. dat was zijn verassing voo rmij.... Hij was zoooo blij met zijn trui.. Vanmiddag zijn vrienden nog gweest.. heb nog een cd van Jordin Sparks gekocht Verder hebben we lekker Chinees gegeten.... Lief heeft altijd de neiging om even achter de gokkast te zitten en normaal ben ik daar niet zo'n fan van, maar vandaag wel. hij had 25 euro gewonnen.. dus onze chinees was gratis ..hihi! @lynn jaaa... toff.. ben zo benieuwd wat mijn collegaatje ervan vindt .. @Kris wij hebben ook gebakjes gekocht vandaag, zag van die hele schattige valentijns tompoucen en ze hadden nog ander soort taart.. hebben we meteen meegenomen.hahah..
Wij zet ook net pas weer terug, hebben vandaag een lange boswandeling gemaakt. Ook zijn we naar Karwei geweest voor verf ophalen, want we willen het huis wat donkerder maken (licht bruin). En heeft Edwin een nieuwe fiets van me gehad...
Nou mijn lief is weer de hort op... heb hem gezegd dat ik liever niet alleen wilde zijn. Hij stelde toen voor dat ik bij mijn moeder kon blijven... Dat was niet echt wat ik bedoelde. Hij heeft me net thuis afgezet en is nu weer terug naar IJsselstein. Mijn moeder vroeg nog waarom we dan niet samen naar de bios gingen... Daan zei daarop dat hij dan in slaap zou vallen. Mijn humeur is ergens op de avond ineens omgeslagen, weet niet waar het door is gekomen, waarschijnlijk vermoeidheid. Het huilen staat me nader dan het lachen... bah bah bah! Pfff... nu ben ik weer aan t zeiken! is niet mijn bedoeling meiden, maar moest het even kwijt. Verder hebben we vandaag wat boodschapjes gedaan en gezellig bij mijn moeder soep en brood met van alles en nog wat gegeten. Mijn kleine neefje was er ook, 1 jaar is ie! Zo'n ontiegelijk lekker en komisch ventje! En praten dat ie doet... We hebben hem boks geleerd. In de zin van boks hem ouwe... hihihihi Ging hij iedereen af om een boks van te krijgen. Super lief! Ik ga nu maar snel naar bed! Dat is waarschijnlijk het beste. Ik hoop dat jullie allemaal een leuke en liefdevolle valentijn hebben gehad. Liefs en alvast welterusten Debby
Hoi meiden.. ben ik even weer. beetje bij kunnen lezen maar niks kunnen onthouden. Was gisteren zo druk dus vandaar dat ik vandaar maar even reageer. De test van MvM was overduidelijk positief! :-D. Nu geloof ik het helemaal! @ Debbie.. Hoe is het met je humeur.. al wat beter? Lekker optijd naar bed gaan help altijd!
hoi hoi ik kom ook nog ff zeggen dat ik ga slapen visite is net de deur uit...was gezellig..kleine heeft ff lekker geslapen hier. @debby: vervelend dat je je zo voelt...ben je extra emo nu je zwanger bent of had je dat altijd al wel....ja vind die dino erg leuk..misschien ga ik hem zelf ook nog wel kopen....heb jij de kleine al een keer gevoeld of nie? @matta: leuk dat jullie cadeau's zo goed bij elkaar in de smaak vielen.. morgen gaat vriendlief naar voetbal...ik ga met een vriendin/collega naar de ikea....lekker shoppen voor mezelf en ff snuffelen op de babyafdeling...ik ga nu ff nog toast eten en mijn drinken op drinken en dan kruip ik het bed in....hopen dat ik morgen wel een keer kan uitslapen (ben steeds om half zeven wakker of eerder ..) iemand een tip voor doorslapen...word volgens mij steeds wakker omdat mijn neus zo dicht zit...wil liever geen neusspray gaan gebruiken omdat ik van de week ook al een bloedneus had en bang ben dat ik het dan alleen maar vaker ga krijgen...nou ja weer lang verhaal....ga nu slapen....dag dag en tot morgen(voor degene die dit nog lezen vanavond 8) )
'k Kom ook nog ff langs. Kruip zo lekker m'n bed in. Druk dagje gehad, 'k had niet eens tijd om hier langs te komen! M'n mannetje heeft zelfs de ramen gezeemd! Visite is hier net de deur uit. Morgen de rest maar weer. 'k Heb een geurtje van m'n mannetje gekregen. @Debby, das weer even wat minder zeg! Vervelend joh! Rare buien heeft ie af en toe zeg! Mijn mannetje hoeft dat niet te flikken hoor. Samen uit, samen thuis. Wij gaan eigenlijk best veel samen weg en wat minder apart van elkaar. Beiden niet zoveel behoefte aan. @All... truste! 'k Zit hier te gapen op de bank.
@debby: waarom wilde je eigenlijk liever niet alleen zijn vanavond? omdat het valentijn is of gewoon om een andere reden.... heb je hem wel gezegd dat je bedoelde dat je bij hem wilde zijn en niet met iemand anders? anders heeft hij dat waarschijnlijk niet eens door... jongens denken heel anders als ons he meiden....we moeten er niet vanuit gaan dat ze ons aanvoelen he...want dat doen ze echt niet en zullen ze ook nooit doen...je kan je man/vriend geen dingen verwijten als je niet duidelijk bent tegen hem (zeg niet dat jij dat niet bent hoor debby is meer in het algemeen).