mijn temp lijstje weet het niet meer de treep van ff is al een stippel lijn....hij snapt er niets meer van en ik ook niet.....ik ga wel verder met tempen maar mijn banner moeten jullie niet geloven hoor!
Wow meiden! Ik ben een tijdje niet online geweest en er is een heeeeeeeeeele hoop gebeurd! Ik ga nu even terug lezen! Een nieuw topic met iedereen bij elkaar, gezellig! Ik ben een tijdje niet online geweest omdat ik een peesonsteking in mn vinger hebt Eigenwijs doorgewerkt en gelopen, maar nu toch maar in de ziektewet! Hoe is het verder met iedereen? Groetjes Romy
Is 25 jaar ook goed? Of ben ik toch nog te oud...Want ben begonnen met zwanger proberen te worden toen ik 23 was... Moet ik nog wat doorgeven?
neej hoor je mag hier gewoon mee kletsen hoor......vertel maar wat...ik heb niet zoveel....ik heb een raar temp lijst weet jij daar iets meer van?
Hey allemaal, @Eva: WOW! Eindelijk ongi :-D Hopelijk gaat je cyclus zich weer een beetje normaal gedragen vanaf nu! @Lynn: Hmm beetje vreemd van je temp... ik weet zo ook even niet hoe of wat @All: Ik voel me echt heel slecht Ik heb vannacht zooo slecht en onrustig geslapen, niet normaal. De meest rare dromen had ik en ik werd van t minste wakker.. Ben wel 8x wakker geworden... Ik maak me gewoon heel erg zorgen Ben zo bang dat t weer fout gaat, of dat de testen t misschien toch fout hebben... Voel me echt heel depri vandaag Ook voel ik me heel misselijk, heb ik t gevoel alsof ik elk moment kan flauwvallen ofzo en heb ik t heel benauwd.. Ik voel me wel zwanger, dat is t niet, maar ik heb ook heel sterk het gevoel dat er iets niet goed zit.. Ik weet t gewoon even niet meer
das niet fjin kristel...en het enigste wat je kan doen is afwachten he....ik duim voor je dat alles goed blijft gaan.... ik heb van 2 mensen te horen gekregen dat ik misschien een innnestelingsdipje heb...kijk maar naar mijn temp...voor mijn is het acra akadabra...
Ik ben ook geen expert als t gaat om tempen hoor... Maar het zou idd een innestelingsdip kunnen zijn Maar ook kan je temperatuur zowiezo schommelen, door het weer bijvoorbeeld, of door te weinig/te veel slapen.. Dat soort dingen. Dus ik zou ook echt niet weten hoe die kaart van jou geïnterpreteerd kan worden.. Hopelijk is t een innestelingsdip, maar pin je er niet op vast...
@Eva: wat fijn meis Was het dus toch je ei he! Ik ga duimen dat je cyclus nu normaal gaat zijn @Lynn: ik zie geen stippellijn? Of ligt het nu aan mij? Kan idd een innestelingsdip zijn. Staat er ergens beneden op FF nog iets over innesteling? Bij implantation signs? @Kristel: ohh meis, ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt dat alles goed zit zodat je wat meer rust krijgt. Ik heb nog steeds het gevoel dat het niet gelukt is. Mn temp stijgt niet (is nog niet hoger geweest dan na mn ei) Vandaag weer 0,1 graad lager dan gisteren, dus heb niet echt een positief gevoel erover. Ook geen andere kwaaltjes (meer) Dat mn temp niet stijgt weerhoud me trouwens wel om te testen! Ga niet eerder testen dan dat mn temp stijgt. Zeg ik nu @Sterretje: heeft je temp van vandaag je al wat duidelijkheid gegeven? @Romy: welkom en beterschap!
If conception occurred, you may (though you may not) experience implantation spotting. Implantation spotting, when it happens, normally takes place around 7-10 days past ovulation. ditte?
Ik heb mn banner nu maar even helemaal weg gehaald.. Ik word gewoon gek vanalles! Ik zet pas weer een banner neer als ik iets zeker weet, dus OF ik ben zeker weten echt goed zwanger OF ik ga bloeden.. Ik gooi van t weekend, zondag ofzo, wel weer een test ertegenaan en ik ga maandag bij de huisarts even navragen hoe en wat.. Er zaten duidelijk streepjes op de testen afgelopen dagen, maar net weer een gedaan en daar moet ik alweer heel moeilijk kijken wil ik er een zien Dus OF de vorige testen hadden t fout (lijkt me héél sterk) OF er is alweer wat mis gegaan... Ik zie het allemaal wel..
Sodeju zeg, alles in etappes bijgelezen! Wat een geklets haha! Ik ben de laatste dagen ook heeeeeeeel erg misselijk geweest... Disdag zelfs gespuugd. @Lynn, jeetje meis, het zit je allemaal niet mee he! Merk ik aan je typen dat je de laatste tijd een beetje down bent? Kan me herrinneren dat je in het vorige toppic iets enthousiaster typte? Ik hoop zooooo dat het je gelukt is deze maand! Qua klussen zitten wij denk ik op één lijn Wij klussen vaak ook elke dag en soms wel 2x op een dag! Gewoon wanneer we ons er goed bij voelen en er zin in hebben. Hebben jullie ook rond je ovulatie tijd meer zin om te klussen? Ik wel, haha! Kan dan moeilijk wachten tot s'avonds! @Kristel, ik hoop dat jij ook wat meer geluk hebt als je hiervoor hebt gehad! Zou het voor ons allemaal een vruchtbaar maandje worden?! Ik zit ook weer op de wachtbank, maar merk toch dat ik veeeels te nieuwschierig ben. En omdat er nog een test in huis ligt heb ik het er erg moeilijk mee.. Maar probeer tot mn NOD te wachten.. Hoop dat het me lukt!
zit het niet mee? sorry is snap niet zo goed wat je bedoelt? Met mij gaat alles perfecto.....en klussen lukt ook goed..
Nee deze: Implantation Signs: Not detected. Note that this does not mean that you have not conceived. More... Staat bij Pregnancy Monitor (grote paarse vlak onderaan) Bij mij zijn er dus nog geen innestelings tekenen gevonden (al vind ik zelf van wel )
@Kristel: lijkt me verstandig. Vorige keer zei je trouwens hetzelfde Je kan helaas niet meer doen dan afwachten nu. Schrijf maar lekker van je af hoor hier! Misschien helpt dat wat. @Romy: ook een 30 dagen cyclus? Jij mag ook al bijna testen, spannend!