Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik hoop gewoon met 38 weken op een ks omdat ik een afwijking heb aan mijn baarmoeder...en aangezien ze meestal kindjes halen dan met 37/38 weken..hoop ik bij mij ook maar dat hoor ik vrijdag nog wel :(

2. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    goede middag meiden

balen sam dat je ongie geworden bent! en dat je afstand neemt kan ik idd begrijpen, ik ga ookk wat meer afstand houden want ben er veel te veel mee bezig!''ik hou ook jullie op de hoogte!

3. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Goedemiddag iedereen!

@ Sammie.. Vervelend! Ik begrijp het!

@ Red.. Gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Stephanie.. Gefeliciteerd met je 12 weken zwangerschap!

@ Lynn.. Dank je wel voor je felicitatie! Jij bent er dus al bijna! Succes nog even met de laatste loodjes.

@ All.. Ik heb even de test van MvM in mijn album geupload. Nu is hij toch echt duidelijker te zien :) Dinsdag worden de melkflessen ;) voor het eerst gebracht.

Zometeen komt een oudtante van mijn mannetje. Raimon heeft het eten al voorbereid. ( Wilde ik vanmorgen zelf doen maar helaas verbrande ik mijn hand en ben ik van ellende nog 3 uur in bed gaan liggen ) Wordt vast gezellie!

Hoe is het verder hier?

4. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

hoe is jullie zondag? ik verveel me en dat terwijl ik
    nog zat te doen heb maar daar heb ik geen zin in.

lovelyjolyn hoe doe je dat met die flessen op het werk dan?
    bij mij komt vrijdag moeders voor moeders langs
    maar ik zit te denken hoe doe je dat als je hele dagen op het werk zit?

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik vermaak me op zich wel vandaag; heb net de hele tijd schoongemaakt en ben nu aan t digiscrappen ;) Ben wat echofoto's en buikfoto's aan t bewerken zeg maar, wel leuk :)

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sam: balen meis!
    Maar moet zeggen .. tot nu toe zijn vrijwel alle dames die wat afstand gingen nemen zwanger.
    Allemaal in de maand dat ze afstand genomen hadden.
    Dus wie weet :D
    Ik hoop dat je woensdag goed nieuws krijgt meis!

@Agneta: ja belachelijk he die wachttijden!
    Maar spannend zeg!
    Wel meteen laten weten he :D
    Die mooie echo willen we wel zien :D

En MvM moet je gewoon opvangen als je thuis bent.In het weekend en savonds/snachts.
    Ook dan geef je genoeg Hcg aan ze.

@Debby: had je paniekaanvallen dan?
    En dan gaat ie weg?
    Ik zal maar niet zeggen wat ik ervan denk...
    Maar ik hoop toch dat je wel iets aan hem hebt als vader zijnde.

@Red: gefeli meis :D

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Zo ff bijgelezen vanaf vrijdag..

@ kristel, grappig dat jij kroket als ontbijt weg krijgt! Ik zou er niet aan moeten denken haha

@ agneta, lief dat je al wat kreeg van je moeder. Je krijgt maandag vast een mooi beebje te zien :) Ben benieuwd hoe ver je nu uiteindelijk bent!

@ rose, wat droom jij nare dingen zeg!

@ suus, wij gaan donderdag naar de hhb & ook naar de 9mnd beurs. Mijn vriend zit zich helemaal te verheugen op die 9mnd beurs :)

@ matta, fijn dat jullie ff goed hebben kunnen praten!

@ dreamer, fijn dat toch nog even bevestigd is dat bij jou alles in orde is om een mooie baby in te laten groeien straks! :) Fijn dat je met terugwerkende kracht op de wachtlijst komt te staan. Want julie worden VAST EN ZEKER aangenomen!

@ knarboor, nog gefeli met je opa! Was hij blij met de rollades? Lief cadeau :)

@ eva, mooie echo! En een lekkere knalposi test erbij!

* raapt de laatste restjes van gestrooid HcG van Kristel op... *

@ valentijnsdag, ik kreeg een customized veronicagids met een foto van ons en een lieve tekst als voorblad en zo'n hartje van Verkade met chocolaatjes erin. Ik wilde voor hem het Blond Amsterdam dekbed kopen (eigenlijk voor ons allebei haha), maar dat kreng blijkt 150 euro te kosten. Ik had op internet 50 gezien, maar heb vast verkeerd gekeken. Dus ik ga nu een soortgelijk dekbed bestellen bij de wehkamp.

@ red, GEFELICITEERD! Dat je in dit levensjaar maar een mooi kindje mag krijgen! :) fijn dat je man misschien die opleiding kan doen! Hopelijk is hij snel van die uitkering af :)

@ stephanie, zozo jij hebt al behoorlijk geshopt voor de kleine! Ik zag van de week dat pak rompertjes bij kruidvat naar me loeren, maar heb het niet meegenomen. Ik wil echt wachten met spulletjes kopen totdat ik zwanger ben.

@ debby, ik vind echt wel dat je buikje begint te komen hoor!

@ bos, he bah wat balen dat je zo misselijk blijft! Waarom bel je niet toch even de ha om er iets voor te krijgen? Zo kun je toch niet genieten?

@ suusje, fijn dat jullie zo'n leuke valentijn hadden! Altijd leuk he om zo verrast te worden!

@ sammie, he meid wat ontzettend balen dat je ongi bent geworden! * superdikke knuf!* Hopelijk weet de gyn iets om het wat makkelijker te maken.. *nog een knuf*

@ kristel, mooie buikfoto! :) *stiekem kleeeeiiin beetje jaloers haha*

@ all, vriendlief wil elke dag gaan klussen om de kansen te vergroten haha. Heb hem duidelijk gemaakt dat ik dagelijks toch wel erg veel vind ;) En over de ha, ik heb inderdaad weer een peesonsteking in mijn pols. Het is zelfs nog pijnlijker geworden sinds ik er weg ben. Ze wilde er niks aan doen, omdat ik nog al heftig heb gereageerd op de eerdere injecties. Dus ze zei dat ik maar ibuprofen moet gaan slikken of mijn werkomstandigheden aanpassen. Toen zei ik dat ik zwanger probeer te worden en dus geen ibuprofen ga slikken. En mijn werkomstandigheden aanpassen kan ook niet. Ik stel mijn stoel al precies arbo-verantwoord in en ik moet minstens 16u per week werken. Dus moet maar ff kijken hoe het gaat lopen. En anders mocht ik af en toe een polsband gaan dragen. Heb wel zo'n ding in huis (1tje die je om je pols draait en met klittenband vast zet) maar dat vind ik echt waardeloos. Heb altijd het gevoel dat ie te strak zit en als ik em losser doe, helpt het niks. Maargoed, ik moet maar ff kijken hoe of wat. Ik heb het op mijn werk ook niet aangekaart, want was veel te bang dat ze dan zouden zeggen dat ik er maar mee moest stoppen!
    Vandaag heb ik een lekker relaxt dagje. Vriendlief heeft guitar hero gekocht voor de wii, dus die zit dat nu te spelen. Verder ff nergens zin in. En het is zulk vies weer! :s

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Sorry voor dit asociaal lange bericht...

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat een stilte hier...

Ik ga er weer vandoor. Ff eten maken en dan bankhangen!

Fijne avond meiden!

Liefs

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hallo Dames,

@ Lynn: oe das minder, vind je het niet erg om niet op de natuurlijke manier te kunnen bevallen,
    of kan dat wel gewoon?

@ Agneta: ik vang alleen de urine op als ik thuis ben... ik zeul niet alles mee naar m'n werk...

vandaag op de verjaardag van de oma van mijn vriend weer wat leuke reacties gehad op onze zwangerschap... Daar wordt je zo trots van :D hihi

zit vandaag weer op de hele week, dus zometeen maar weer even nieuwe buikfoto;s maken :D

11. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    dag lieve meisjes,
    hoe is t hier? nog belangrijke nieuwtjes?

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    heeey meisje hoe os het met je?
    dat is lang geleden

13. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    hier is t goed ;) Nog niet zwanger helaas :( Was even nieuwsgierig naar jullie allemaal.
    Heb mn nod niet bijgehouden maar gok dat die morgen is (als ik terugtel)

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ok en? wat denk je word je ong of niet?

15. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    trouwens gefeliciteerd! zie nu pas je banner *schaam*

Nee denk dat ik ongi wordt. Maar nog even een vraagje in de groep. Normaal voor mn nod verlies ik wat meer doorzichtig slijm, de laatste maanden steeds wateriger met rose erin. Herkenbaar voor mijzelf. Ik ging net douchen en toen kwam ik erachter dat het allemaal eggwhite was, kon er ook draden van trekken. Heb ik nog nooit gehad (wel rond mn ei) wat kan dit zijn?

16. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hoi meiden

kom me ook weer even melden :D iedereen een fijn weekend gehad?

wij hebben gister voor ons huis getekend ben zo gelukkig :D en daarna hebben we een hele mooie hoekbank gekocht dus alles is nu aan het rollen haha vooral geld.. :D

verder heb ik het gevoel dat ik af en toe de kleine voel maar is nog heel onwerkelijke en ook echt heel lichjes

nou ben er weer vandoor ik ga marktplaats ff afstruinen voor een mooie houte tafel

doegg tot morgen

17. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    hey rose wat leuk, gefeliciteerd met jullie aanstaande huisje!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rose: gefeliciteerd hoor meid... nu is het dus echt officieel :D leuk hoor...

19. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    hoi meiden...k zit al vanaf vanochtend alle afleveringe van babyboom te kijke..zo mooi:)

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Zo heb weer even nieuwe buikfoto's gemaakt, ga ze ff uploaden en verkleinen :p

Deel Deze Pagina