Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @suus: goed teken dat je niks gehoord hebt....geen bericht is vaak goed bericht...ik hoop dat het goed mag komen met de opa van pascal....sterkte erme.

@ryanne: agneta moest om 11.20 als ik het goed heb onthouden. je buik is flink gegroeid in vier weken he...mooi hoor

@iedereen die aan het werk is werkse vandaag...ik ga me klaarmaken om naar mijn collega's te gaan. gaan we lekker zwemmen...

@jolijn: ik ga donderdag naar de negenmaanden beurs..

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik ga vrijdag avond naar de beurs...ik heb ook nog 5 vrijkaartjes voor de avond...voor de gene die intresse heeft....

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Zwemze Bos!

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, zwemze!

Voor de harde werkers, succes daar he!

'k Zal hier m'n huis ook weer 's netjes maken. 'k Kan inmiddels geen gebak meer zien. Iemand nog zin in appelkruimeltaart? 'k Heb nog 2 stukjes over.

M'n moeder komt morgenmiddag langs met m'n jongste broertje.... die heb ik inmiddels al bijna 3 jaar niet meer gezien. Vindt erg spannend!

'k Probeer vanmiddag m'n mannetje mee te slepen naar de winkel, die moet even nieuw vest of trui hebben.

Ben benieuwd naar de echo van Agneta!

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemorgen

@suus ik hoop dat hij er weer boven op komt sterkte ook voor je vriend

@bos lekker zwemmen :D

@red jeetje 3 jaar dat is lang hopelijk word het heel gezellig.

ik heb gister heel veel leuke spullen gezien op marktplaats en ben nu aan het wachten op reacties want dan willen we het meteen ophalen natuurlijk

wie hadden vandaag allemaal een echo?

6. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen meiden!

Ik lees allemaal leuke dingen over de 9 maanden beurs en leuke valantijn weekenden!
    @ red...nog gefeli met je birthday!

@ alle zwangere hoeveel zijn jullie in de eerste 12 weken aangekomen?

P.s. ik heb 11 maart bij verloskundige nieuwe echo!

liefs eva

7. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hoi eva

ik ben nog helemaal niks aangekomen.
    het kan goed zijn dat je in de eerste periode ook afvalt heb ik gehoord maar dat is gelukkig bij mij niet het geval.

8. ik was ook niets bijgekomen, begint nu pas te komen

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Bijna iedereen gaat zo te lezen dus in t weekend naar de 9maandenbeurs.
    Wij gaan donderdag, in de hoop dat t dan nog niet zo heel druk is.

Straks weer terug naar t echobureau om t geslacht nog een keer te laten checken. Maar denk dat t wel goed zit, ben alweer een stuk rustiger erover dan een paar dagen geleden.

@Aankomen: Ik ben de eerste weken juist afgevallen, 1,5 kilo. Ben nu pas een beetje aan t bijkomen. In totaal ben ik nu 1 kilo aangekomen.
    Maarja, zat ook nog met die -1,5 kilo, dus sta nog steeds een halve kilo in de min. (vreemd toch met al die taart? :() Ben benieuwd wanneer ik nu een echte dikke poeperd ga worden :p

@Ryanne: Supermooie buik heb je al zeg! Je ziet het wel heel erg goed bij jou :D

@Stephanie: Groeit bij jou ook al aardig ineens he, mooi!

@All: Hebben jullie mijn buikje over t hoofd gezien...? :oops:

10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ kris...ook mooie buik hoor....pfff meiden...wat fijn dat het bij jullie nu pas een beetje begint...hier is het echt drama!
    Nu kom ik sowieso heel makkelijk aan en door het stoppe met roken was ik ook al aangekomen...maar ik pas nog wel gewoon me rokjes en truitjes en jurkjes allemaal...naja snap dr in elk geval nix van!
    Ik vraag het 11 maart wel aan de vk...tot die tijd maar ff op rantsoen! Naja zoveel eet ik niet eens want ik krijg geen hap door me keel...ben hartstikke misselijk...naja we zullen zien!
    SOrry voor me klaag zang hoor!

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Eva: niet jezelf op ratsoen zetten hoor, dat is helemaal nergens voor nodig en bovendien ongezond voor de kleine...
    Het verschilt gewoon echt per persoon. De een komt in het begin veel aan en de rest van de zwangerschap niet meer zoveel. De ander komt in t begin helemaal niet aan en denkt t makkelijk te hebben en komt ineens een kilo per week aan op een gegeven moment.
    Geniet gewoon lekker van de zwangerschap en druk maken om gewicht komt wel weer als de kleine er is ;) Dan val je waarschijnlijk ook vanzelf wel weer af want dan ben je zo druk met de kleine dat je vergeet te eten :D
    Nu lekker genieten dat je dik mág worden ;)

12. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ kris...dank je wel voor je opbeurende woorden!
    Ik snap echt niet...ben nu vanaf me posi test 2 kg aangekomen terwijl ik echt niet buitensporig eet...eigenlijk alleen maar gezond!
    Ik ben alleen bang voor een 35 kg zwaarder lijf na me zwangerschap...daar heb ik gewoon geen zin in :(
    naja misschien kom ik na de 12de week heel weinig nog maar aan...en dat hoop ik dan maar!
    Of ik moet er nu gewoon 2 afvallen door me misselijke buien!
    WE zullen zien...

Hoe voel jij je kris?

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Natuurlijk wil je niet na de bevalling ineens 35 kilo zwaarder zijn. Maar als jij gewoon gezond eet (en niet zoals ik een appeltaart in 2 dagen tijd wegwerkt) dan zal het wel goedkomen hoor :)
    Niet vergeten dat je nu al vruchtwater hebt, extra bloed en dat je lichaam extra vetreserves aanlegt voor straks na de bevalling.
    T komt echt wel goed hoor :)
    Alleen ga alsjeblieft niet proberen af te vallen nu, want dat is echt niet goed voor de kleine...

Ik voel me trouwens op zich wel goed :) Krijg alleen steeds vaker weer last van maagzuur, maar gelukkig bestaan er rennies ;)

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Hallo allemaal..
    Ik heb net even gewerkt en daarna met rachel mee naar haar paard geweest.. Was vies zeg :p al die modder..
    Morgen willen we gaan zwemmen met lindsey en jayden.. leuk babyzwemmen :D Heb er zin in :D
    Hoop alleen dat de situatie rondom pascals opa niet verslechterd want dan ga ik niet zwemmen.. ik zie het wel..

@iedereen met een mooie buik ;) mooi hoor ;)

Ik ben gister al op de huishoudbeurs geweest.. de eethal was zoooo druk.. niet normaal meer.. maar het was zowiezo overal druk..

Weet iemand trouwens wat die van mijn temp lijst moet denken? :s ik snap er niks meer van.. geloof niet dat mijn ei al geweest is

15. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @kristel ook al een flinke pens hihi :D mooi hoor

ik word er maar onzeker van want mijn buik is nog maar zo klein en ben morgen ook 14 weken :D als ik die andere buikjes zie denk ik echt waar zit mijn baby dan :S

@suus sorry meid weet er echt niks vanaf, sammie is er toch zo actief mee misschien kun je haar even vragen.

16. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ kris...ik ga ook zeker niet lijnen hoor...ik weet dat het super slecht is voor de baby!
    Ik ga alleen kijken of ik nog iets kan veranderen in me eetpatroon!
    Hihi een appeltaart in 2 dagen...nou het zou me wel lukken maar ik doe het niet ;)

@ rose...die baby van jou pakt de ruimte meer van binnen in je....das nix geks aan...bij debby gebeurd dat ook...en die baby zit er echt wel ;)

@ suus..ik heb dr ook geen verstand van...maar ik weet wel dat je cyclus helemaal van slag kan zijn na een mk...hou dat ook in je achterhoofd dat je misschien wel een ongi krijgt maar misschien geen ei!

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Suus: Sorry, ik durf niks definitiefs te zeggen over je kaartje, maar het lijkt er idd op alsof je ei toch nog niet geweest is... Wat een gedoe allemaal he :(

@Rose: Op een gegeven moment zal je buik echt wel gaan groeien hoor ;)
    En misschien denk je achteraf straks wel dat t fijn is dat je buik nog niet zo snel groeit, want mischien betekent het wel dat je gen megatoeter gaat krijgen. (en wat ik zo hoor en lees overal is dat niet fijn, zo'n megabuik...)

@All: Ik ben er vandoor! Zometeen weer even tussen de beentjes van de kleine kijken :)

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @kristel veel plezier ik mag morgen weer naar de kleine kijken

ik hoop alleen niet dat ik straks heel erg ga groeien in een keer en allemaal striemen krijg.. door de snelle groei

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

rose: Ik heb gister een foto gemaakt van mijn buikje (die staat in m'n album) maar daar is nog maar verdomd weinig op te zien... En dan ben ik ruim 2 weken verder dan jou. :)

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Misschien houden onze buikspieren ons buikje nog een beetje tegen... Ik weet t ook niet. Door mijn lengte kan ik me voorstellen dat het wel ergens anders ruimte vind. hihihi :)

Deel Deze Pagina