debby ja idd jij bent ook nog zo slank haha. ben benieuwd als we 20 weken zijn ik ben 1.61 dus niet erg groot haha.. maar ja die kleintjes zorgen er zelf wel voor dat ze hun ruimte opeisen toch
Iemand al iets gehoord van Agneta? Ben zooo benieuwd! @Suus: ik weet ook niet wat ik van je kaartje moet zeggen. Het kan nog altijd alle kanten op helaas. Als je temp morgen hetzelfde is als vandaag heb je je ei niet gehad denk. Gaat ie morgen weer (flink) omhoog, dan wel. Maar helaas kan je niks anders doen dan afwachten! Als ik zo je andere tempkaartje zie, dan zou ik zeggen dat je ei niet is geweest. @Debby: ja je buikspieren houden je buikje tegen ja. Je zal zien dat je met een 2e zwangerschap sneller een buik krijgt, want dan zijn die spieren slapper. Ik vrees dat ik ook pas laat een buikje zal krijgen. Maar ach, dan is je buik straks ook weer sneller plat
Daarom, aan de ene kant vind ik het niet erg hoor. Anders had ik zwangerschapkleding voor de winter moeten kopen, voor t voorjaar en voor de zomer... nu alleen beetje voorjaar en zomer. Scheelt toch weer..! Je kindje pakt echt wel de ruimte die het nodig heeft!
@Eva: hoelang ben je nu gestopt met roken? Als het pas net is, dan moet je lichaam ook nog wennen he. De nicotine zette je spijsvertering in gang en nu moet je lichaam dat zelf doen. En als je eetpatroon niks veranderd is, dan komt het dus ergens anders door. Hou je geen vocht vast? Zo nee, dan kan het door je kindje komen. Zou me er niet te druk om maken hoor meis, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Maar gemiddeld kom je een kilo per 2 weken aan. Je bent nu bijna 4 weken verder, dus zou kloppen toch! Je ligt op schema hoor meis
Hihi jij maakt er ook een heel positief verhaal van! Ik ben 5 dagen voor me eisprong gestopt met roken....dus dat is nu 5,5 wk ofzo...en daar was ik ook al zeker 2 kg van aangekomen...en jah ik hou vocht vast en ik ga moeilijk naar de wc! Hoop dat ik straks nix meer aan kom...alles moet er ook weer af dus ik snoep helemaal niet meer.... (nou jah...soms wel ) Hoe is het bij jou...las dat je echo goed was!?
Hou er rekening mee dat je na de bevalling al 10 kilo kwijt bent he Dus dat is weer 10 kilo minder om je zorgen om te maken! Zolang je niet gaat schranzen ben je de meeste kilo's alweer redelijk snel kwijt na de bevalling. En als je nu vocht vast houdt en moeilijk afkan, dan is die 2 kilo helemaal niet raar hoor! Ik kan de laatste week ook wat moeilijker af dan anders en merk ook dat ik daardoor opblaas. Is heel normaal dus (en ik kom juist moeilijk aan, kan je nagaan wat een invloed dat kan hebben!) Dus geen zorgen meer maken hoor meis
ach meisje toch...ik weet hoe je je voelt....en ik ga lekker borstvoeding geven en hoop zo de kilo's van het stoppen met roken eraf te krijgen..... erg he...hhaa..
Gefeliciteeeeeeeeerd We zeiden toch al dat je al veel langer zwanger was! Fotooooo's, we willen fotooooooo's Dus had ik toch gelijk dat ze jullie kindje heeft gemeten ipv je eitje? Ik ga maar is gyn worden denk 8) Hoe was de echo? Gaaf gevoel zeker? Jeetje meis, wat gaaf zeg Dan kwam dat flauwvallen helemaal niet door die pillen, dat kwam door je zwangerschap! Er vallen heel wat dingen op zn plek zo zeg Hebben die pillen geen schade gebracht dan? Zo en die vragen kwamen al in een paar seconde in me op Hahahha. Geniet er maar van meis!
En trouwens Agneet: dan was die 150 mg clomid dus toch aangeslagen? Wat vaaaaaaag zeg! Laat die gyn alsjeblieft ontslaan zeg! Wat een slechte gyn, jeetje mina. Was het er maar 1 trouwens? Ben echt zooo blij voor je
Ik las net terug en zag dat kristel vertelde dat ze last had van maagzuur en dat ze daarvoor rennies gebruikte. Nu hoor ik van verschillende mensen dat dat niet mag. Klopt dit?
Hey meiden! @Agneta: Wooow wat goed zeg jeeh, wat een vreemd verhaal is het toch eigenlijk he, echt een wonderkindje Lekker genieten nu @All: Wij zijn weer terug van t echobureau en we krijgen écht een meisje! Die vrouw snapte heel goed dat ik onzeker was erover en nam echt de tijd om het goed te laten zien dat t echt een meisje is Ook hebben we weer foto's meegekregen en ging ze nog even in 3D het gezichtje weer laten zien ed. En dat terwijl het een gratis echo was om mn onzekerheid over t geslacht weg te nemen, echt wel lief De kleine lag ook heel lief te smakken, je zag echt dat gezichtje zo lief meebewegen.
@agneta: wat fijn! alles goed gelukkig.. ben ik heel blij om.. hoef je weer een maand minder te wachten tot je je wonder in je armen mag sluiten
@Jolyn: Rennies mag je gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap hoor, alleen is het net als met alles; met mate. Niet een hele doos in een week tijd wegslikken
"kristel wat leuk zeg en dat je ook echt het gezichtje zag bewegen zo cute hopelijk nemen ze morgen ook een beetje de tijd bij mij