@eva goed hoor beetje hoofdpijn vandaag maar sinds dat we zaterdag getekend hebben voor ons huis hebben we een veel rustiger gevoel over alles omdat we natuurlijk in onzekerheid zaten met hypotheek enzow en nu dat de kleine eraan komt. nu alles loopt geeft dat een heerlijk gevoel en over ruim 6 weken gaan we erin kan al niet wachten en jij? @ryanne heb je nog gekeken bij pelikaan of je zwangerschapszemmen gaat doen? ik wil over een paar weekjes beginnen. je gaat volgende week wel beginnen met yoga toch?
@ rose ik ga 2 maart beginnen met de yoga. Ik was bij de Pelikaan geweest en het klopte dat het 63 kostte. Je kon niet los gaan zwemmen. Dan vindt ik dat erg dur om 1 keer in de week te zwemmen. Maar nu zei mn schoonzusje dat je bij de Dousberg zelf een 10 rittenkaart kunt kopen. Is dit een ander zwembad dan de Pellikaan zelf?
ja dat is het oude zwembad dat ernaast ligt. met het buiten zwembad ernaast (die is in de zomer open) dat zou dan ook deaal zijn als je gewoon een rittenkaart koopt. 63 euro is idd heel duur als je alleen daarvoor wil gaan misschien ga ik over 6 weekjes ook wel dat yoga doen wil niet alleen zwemmen doen
@ Eva.. Ja leuk mens he! Worden bij jou ook morgen de flessen gebracht? @ Rose.. dat is lekker snel! Heerlijk dan kun je gaan klussen
Daar ben ik weer! We hebben een paar hele leuke meisjesdingen gekocht :-D Een slaapzak, pyama, shirtje, 3 rompertjes, 2 mutsjes, ballerinaschoentjes en een overtrek voor t aankleedkussen. Ik ben weer helemaal blij nu! (ben nu foto's ervan op de babysite aan t zetten ) @Zwemmen: 63 euro? Jee dat is echt wel duur zeg voor 1x in de week.. Ik ga niks doen aan zwemmen of yoga. Gewoon zelf elke week zwemmen met Kimo en we gaan samen zwangerschapshaptonomie doen. Ik wilde eigenlijk ook yoga gaan doen, maar t is echt duur.. iets van 15 euro per les als ik t goed heb. Vind ik duur als je nagaat dat je elke week les hebt.. 60 euro per maand hebben wij nu echt niet met alle kosten die er nog aan gaan komen.
Zit net hier te kijken naar zwangerschapszwemmen. kost 52 euro voor 10 keer. valt dus ook nog wel mee. Zwangerschapshaptonomie kan ook nog onder je zorgverzekering vallen als je voor alternatieve geneeskunde verzekerd bent. dus dat is mooi voordelig. Ik ga gelijk even je foto bekijken * nieuwschierig*
@Jolyn: Ja? Krijg je dat dan vergoedt? Ik ben namelijk heel uitgebreid verzekerd en krijg dus alternatieve geneeswijzen ook vergoedt. Zou wel mooi zijn als ik t terug zou krijgen Vraag me dan alleen af of de man ook verzekerd ervoor moet zijn? Je doet dit namelijk echt met zn tweetjes.. Ik wilde trouwens eerst een soort van uggs kopen voor de kleine, die had ik een tijdje terug gezien bij de prenatal, maar die hadden ze niet meer.. Echt jammer! Maar deze ballerinaschoentjes zijn ook leuk
@ Kristel.. Het is afhankelijk of de haptonoom aangesloten is bij een erkende beroepsvereniging. dat is wel van belang. Ook weet ik van ons (achmea) zwangerschapshaptonomie niet vergoed wordt maar als er op de nota staat dat het om een consult gaat wordt het wel vergoed. De man moet er ook voor verzekerd zijn. Het worden dan n.l twee nota's tenzij de haptonoom alles op jou naam declareerd. Als je het zeker wil weten moet je even contact opnemen met je verzekeraar en dan vragen wat er vergoed wordt voor haptonomie (niet het woord zwanger gebruiken)
@ rose...kan me voorstellen dat je nu wat rust begint te krijgen! Wel fijn hoor.... Hier is het wel goed...ben flink misselijk als ik niet eet...naja ik ga niet constant zitten eten en ook nix lijkt me lekker....dus ach komt ook wel goed! hihi @ jolyn...ja zeker leuk mens...hihi morgen ook de flessen...heb dr wel zin in eigenlijk! Wat heb jij besteld? En dat zwemmen is dat in het hanzebad? Ik had al even gekeken bij het aa-bad...en daar kost het ook zoiets... @ kris...lekker meid dat je het nu helemaal zeker weet...en lekker aan de shop gegaan gelijk...hihihi!
@ Eva.. Ik heb er ook zin in Ik heb gekeken bij het AA-bad is voor mij dichtbij (stadshagen) maar Hanzebad is even duur.
Ik krijg alternatieve geneeswijzen en therapieën tot maximaal 1000 euro vergoed per jaar. Zal eens overleggen met de haptonoom dan of ze de rekening zo wil maken dat ik t op kan sturen naar Univé Bedankt voor de tip!
@ jolyn...voor mij aa-bad ook dichterbij..maar weet niet of ik er vrolijker van wordt dat zwemmen in dat hete bad in de zomer....misschien ga ik op afkoelzwangerschapscursus van de zomer
hier wordt je lid van de sportschool waar het zwembad bij zit en mag je onbeperkt sporten voor 63. Dan valt het dus wel mee, maar aangezien ik verder niets kan doen daar is het me te duur. yoga kost hier 7 euro per les
Ik ben er ook weer... even lekker wezen winkelen. Zo patat halen, nog maar even ongezond. Vanaf woensdag maar weer 's een poging doen om er wat kilo's af te krijgen. Verjaardag en gebak enzo doen niet erg veel goed @Agneta, super zeg dat je al 9 weken zwanger bent en alles goed is! @Kristel, dus toch een meisje, geweldig zeg en leuk die meisjesdingen!
@ Eva.. Ja aa bad is inderdaad warm. Hanzebad is zo vervelend met parkeren.. als het zomer is dan maar op de fiets @ All.. Ik ga even eten koken en eten.. sla, aardappeltjes en een gemarrineerd lapje
Ben ik alweer :S het gemarrineerde lapje bleek een speklap te zijn en als ik iets vies vind is dat het! Dus weggegooid en mannetje is al ff een kaassouffle'tje aan het bakken. De aardappels staan nu helaas koud te worden.
hoi dames, Hoe gaat alles? Hier gaat het goed, 1e vakantie dag zit er op. Heb me dood verveelt, de pc is kapot. Krijgen hem volgende week pas terug. Morgen ga ik naar de ikea. Heeft iedereen een leuk weekend gehad? @kris Mooi dat je nu zeker weet dat julllie een prinsesje krijgen @agneta Gefelicuteerd! Toch vetder dan verwacht. @ryanne Hoe gaat het meid? Lasange is bijna klaar!
@ All.. ik kom vast gedag zeggen voor vanavond. Ben echt kapot. Ga douchen en dan slapen. Welterusten en tot morgen!