Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    GOedemorgen,

Hoe is het bij jullie meiden?
    Hier wel goed...erg misselijk...nergens zin in...maar jah.
    @ debby je hebt 1 dag voor mij je echo...hihi

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Heb jij hem 11 maart? welke is dat dan... een pretecho?

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Balen dat je zo missleijk bent! :( Hopelijk trekt het snel weer weg. :)

4. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    @ dreamer... Ik hoop voor jullie dat je snel terecht kunt!

@ all... Ik heb vanacht 11 uur achter elkaar geslapen en heb her gevoel dat ik nog niet uitgeslapen ben en nu moet ik ook nog tot zes uur vanavond. :-S

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Zwanger zijn is een vreemd verschijnsel hea... Ik bedoel al die gekke kwaaltjes enz. :(

6. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    meiden, vanaf wanneer voelden jullie dat je zwanger was? Kan volgende week pas testen maar ben niet helemaal lekker en voel je wat gekkig.. Hmmz.. Vind t trouwens geweldig dat jullie zwanger zijn en jullie je ervaringen delen hier:)

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik durfde het niet te voelen volgens mij, ik was bang dat mijn lichaam me voor de gek hield net zoals de maand daarvoor. :)
    Ik werd de dag voor mijn nod heel erg ziek kon echt niets meer, zakte door mijn benen, koorts etc etc... De dag erna heb ik posi getest. :D

Liefs

8. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ debby ik heb 11 maart de 12 weken echo...alleen ben ik dan 10-11 weken!

Pret echo duurt nog wel even ;)

@ jolyn...dat moe zijn is irritant he?

@ iris...ik voelde me gelijk zwanger...ik wist het gewoon...

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik vergeet steeds dat 10 maart al best dichtbij komt. :D

10. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    @ iris.. Ik voelde het drie dagen voor mijn nod. Ik kreeg menstruatie pijn en normaal gesproken werd ik de dag daarna ongi maar er kwam maar niks. Een dag na mijn nod getest maar daar kwam niks uit maar maar bleef menstruatie pijn houden. Vijf dagen na mijn nod werd ik misselijk wakker en toen was er dus wel een streep zichtbaar! Ik hoop voor je dat je deze maand zwanger bent!

11. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    ja dat emntruatie achtige pijn gevoel heb ik n beetje nu terwijl dat normaal gesproken veel later pas komt.. maar goed, inderdaad dat voor de gek houden ken ik ook wel.. voel tegenwoordig veel meer lijkt t wel hahaha ieder krampje en pijntje denk ik..oh jee:)
    gek he wat je lichaam allemaal kan eigenlijk.. begin me langzamerhand steeds meer te beseffen dat zwanger worden en zijn (maar ook blijven) echt een wondertje is...!

12. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    @ eva.. Het is best vervelend maar omdat het erbij hoort neem ik het voor lief. :)

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede morgen meiden!

Hoe is het allemaal hier?

Zie dat er weer zijn met misselijkheid, blijft een drama he!
    Hier net ook weer boven de pot, terwijl dat dat toch wel een tijd geleden was eigenlijk, nou ja niets aan te doen!

@dreamer, spannend meis, dat afwachten, hoop dat ze je znel bellen!

@agneta, nou je vliegt me opeens voorbij zeg, wel geweldig, zomaar een aantal weken erbij voor je, heerlijk zeg!

@deby, hihi ik heb 9 maart mijn 2de 12 weken echo haha, allemaal achter elkaar!

@iris, ik voelde me voordat ik getest had eigenlijk helemaal niet zwanger, dus het was wel een verassing eigenlijk en ik had er niet van uitgegaan

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

3 op een rij! :D

Een menselijklichaam is al een wonder opzich!

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Iris, weet je heel zeker dat je ei al is geweest dan?
    Want je kan ook ongi pijn hebben rond je ei ;)
    Dus zou er voor de zekerheid nog een klus tegenaan gooien.

Moet zeggen dat ik me wat eenzamig begin te voelen zo tussen al die zwangere dames :)

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dreamer: Maar we steunen je wel hoor! :D En ik vind wel grappig dat ook al ben jij NOG niet zwanger, je ons wel allemaal kunt vertellen hoe het zit! :D De schrink moet gewoon vandaag terugbellen! @#$%^&*( en dan kan alles hartstikke snel in gang gezet worden.

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja ik heb al die maanden tijd zat gehad om alles te lezen erover he :)

Ze zou binnen 2 tot 3 weken terugbellen.
    Heb afgelopen vrijdag gebeld, dus zal nog wel even duren helaas.
    Hoop wel dat ze snel bellen, wil gewoon door kunnen.
    Zie alleen het nut er niet van in :(
    Maar goed, het zal er wel bij horen he!

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Alles goed hier?
    Ik heb echt weer heel erg hoofdpijn, dus er is echt niks blijven hangen van wat ik gelezen heb.. :(

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik zie het nut niet in van 2 a 3 weken wachten om terug te bellen voor een afspraak :( Kan er gewoon niet bij met m'n hoofd... :(

20. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hey

ik ben net bij de gyn geweest moest 3 kwartier wachten met mijn oma en was na 7 minuten weer klaar ze heeft heel even een echo van 1 minuut gedaan en de kleine was weer flink actief dus dat was leuk om te zien ik heb het 30 seconde gefilmd maar is niet zo super goe te zien.. doe ik morgen ff erop zetten want ik moet zo weg om te werken tot half 6
    mijn oma vond het heel leuk omdat ze zelf nooit echo's heeft gehad en nooit is meegeweest met iemand :D

heb deze keer alleen geen foto's gekregen dat apparaat kon dat niet en was ok wat ouder dus beeld was waziger en sneeuwig.

fijne dag

Deel Deze Pagina