Ik ben er nog even snel om te reageren op Ryanne's vraag! Was ik helemaal vergeten, sorry meis... Maar in Sterrenmunt thee zit net als in zoethout een stofje wat je bloeddruk verhoogt. Dat stofje heet trouwens glycyrrhizine, dus misschien is dat wel handig om te weten, zo kan je eventueel op verpakkingen kijken van theeën ed Je mag het gewoon drinken hoor, alleen met mate, een kopje per dag kan prima, net als zoethoutthee bijv. Er wordt zoveel gezegd wat slecht is tijdens een zwangerschap, maar dat is meestal als je te veel binnen krijgt. Veel kruiden mogen ook gewoon tijdens een zwangerschap alleen met mate. Het is niet zo dat je van een bepaalde thee 3 liter weg moet werken ofzo Pepermuntthee mag gewoon, het helpt zelfs heel goed tegen zwangerschapsmisselijkheid! Als je het na de maaltijd drinkt kan het heel goed brandend maagzuur voorkomen ook. Maar dat wil ook niet zeggen dat je het met bakken weg moet drinken 2 of 3 koppen per dag kan heel goed, dus na elke maaltijd is geen probleem Drink ze! Hopelijk heb je er wat aan? Zo en nu ben ik weg... We hadden afgesproken om bij schoonouders op bezoek te gaan dus ik spring even snel onder de douche en ben weg dan! xx
Dreamer ik wil ook een foto! Ik ben nog niet verloofd maar weet al wel welke jurk ik wil, of iets wat hier erg op lijkt... Kan hem eventueel even in mijn album zetten Als jullie hem willen zien dan he..
Sammie: tnx Debora: als t goed is heb je een foto nu Natas: what gave me away Maar fan is een groot woord hoor. Jij ook dan?
En Debora: showennnn Ik gok op een A-lijn jurk (dat is wat Desiree heeft zeg maar, wijde rok, strak lijfje) Zit ik goed?
Hallo allemaal, Eindelijk weer eens bereikbaar! @dreamer, nu ben ik ook wel nieuwsgierig naar je jruk hoor! Ik mag bijna weer gaan passen, echt super! @kristel, spannend volgende week jurk kijken, tis echt zo leuk om te doen! Ik ben gelijk in de eerste winkel geslaagd, had daar ook op internet gezien wat ik wilde, dus ben daar toen heen gegaan. Als het moet kan een jurk zo klaar zijn hoor, ik ben 3 en halve maand van te voren geweest en dat was geen probleem! @ryanne, wat fijn meis dat je gelijk clomid mag gaan gebruiken, dat is echt super! Hopelijk geeft het jullie snel profijt! @ de rest, sorry wie ik vergeet, weet ff niet meer wat ik allemaal gelezen heb! Hier gister echt een super duidelijke positieve test en vandaag weer! Heb ook heel de dag al een soort ongi gevoel, dus denk dat dat er wel mee te maken heeft. Wilde de foto in mijn album zetten, maar kan ff niet vinden hoe dat moet? Iemand die het me kan vertellen? Verder alles goed hier! Ben blij dat ik zeker mij ei heb gevonden! Nu nog ff afwachten wanneer die echt is geweest, denk dan vandaag of morgen!
haha @ dreamer nee ik ben geen fan.. sinds de kleine er is is het allemaal kinder muziek maar heb er wel naar geluisterd ik hou van alle soorten muziek hihi ik wil ook trouwen pffff wou dat ik het geld ervoor had haha maar saat al bijna vast welke jurk het word dus komt goed haha ik ga nu weer verder filpmje kijken chippiej erbij en wijntje erbij.. goede film bezig kom in de pauze weer chekchen heir
Geniet maar lekker van je wijntje natas, nu kan het nog! Wij waren net ff in het centrum, kwamen we jip en janneke champagne tegen, ik zei nog tegen mijn vriend, hopelijk mogen we die drinken op de bruiloft! Maar nu kunnen we gelukkig nog een gewoon wijntje drinken, ga ik zo ook maar eens doen! Gelukkig dat verder alles goed was bij de ha! Toch wel weer een geruststelling! En vertrouw er op dat het een volgende keer wel goed gaat hoor meid, dan krijgen jullie een prachtig en gezond kindje!
@Sterretje: als het goed is heb je een pb ontvangen Wat fijn dat je ovu testen alweer zo snel positief zijn Een mooie cyclus deze keer dus Wij hebben een cocktail gedronken als borrel op de bruiloft Ik lust geen champagne, dus hebben we het zo opgelost Ik hoop dat jullie aan de kinderchampagne gaan @Natas: ik vind ook heel veel soorten muziek leuk hoor Een fijne avond Ben ik de enige die geen wijn lust? Ik drink geen druppel alcohol meer sinds we besloten hebben voor een kindje te gaan. Ben veel te bang dat het mis zou gaan daardoor. Misschien als het nog lang duurt dat ik weet wat durf te drinken, maar voorlopig even niet dus.
Ik heb ook sinds mijn eerste mk niets meer gedronken, maar had besloten dat ik vanavond wel één glaasje mocht nemen! Zo lang geleden, en hopelijk mag ik het straks niet meer! Ik houd vooral van zoete wijnen hoor, droge en rode vind ik vreselijk smerig! Champagne drink ik alleen als het niet anders kan, dus dubbel feest als we aan de jip en janneke kunnen hihi! Heb je pb gehad trouwens hoor Dreamer, erg mooi, geweldig zelfs!
hoi allen hier een berichtje vanuit mn werk, het is hier rustig, ik domme oen heb me in mn vinger gesneden, stom he. valt gelukkig mee. ik lust ook geen wijn hoor. dus je bent niet de enige, ik drink nu ook geen alcohol meer. en heb zelfs cafeinnevrije koffie in huis gehaald. vanmiddag dacht ik thuis ik ga een bakkie koffie drinken, (normale voor een keer) nam 1 slok, en vond hem zo niet lekker, terwijl ik koffie normaal heerlijk vindt. gek... nog een klein uurtje en ik mag naar huis. xxx
haha nou ik heb ook heeeeeeeel lnag geen alcohol meer gedornken.. ben toen ikw ist da tikz wnager was van alysia gelijk gestopt met roken en deed k nogal veel maar hup geliijk gestopt en dronk ook geen alcohol meer... maar nu weet ik toch zeker dat er nog geen ei is geweest en ook niet zwanger bent dus dan lust ik wel eventjes wat... drink niet veel maar toch... wijn lust ik ook nog maar sinds kort haha ik begn met rose en nu heb ik lekkere witte wijn.. dus ja na alles vind ik dat ik het wel verdiend heb best een mooie film op rtl 4... en nu weer reclame sterretje ik hoop ook echt dat het jip en janneke champange word op je bruiloft is ook erg lekker hoor en wat voor muziek vinden jullie allemaal leuk haha ik ben tegewoonrdig weer terug in de kinderen voor kinderen muziek en vooral k3 maar mijn aller grootste fan blijft marco borsato vaak van die huil nummers.. gewoon mijn kanjer toen ik 10 jaar oud was heb ik hem zelfs een kusje gegeven en een roos stond vooraan bij een cconcert of ik was jonger dan 10 trouwens ik weet wel dat het kaartje toen maar 10 of 25 euro max koste haha
He vervelend in je vinger gesneden, is nooit fijn! Wel mooi dat her rustig is, dat is makkelijk verdienen! En natuurlijk altijd gezellig om ff hier mee te kletsen! Sorry meiden, maar ik ga er weer vandoor, ben er morgen natuurlijik wel weer gewoon, gelukkig weekend dus wel wat meer tijd weer! Mijn ventje is ook al heel de week aandacht te kort gekomen, dus heb nog wat goed te maken Fijne avond allemaal verder!
haha sterretje dat kan ik vriendlief die zielig is omdat hij aandacht tekort heeft hihi maar hij wacht maar her tot de film is afgelopen
Oh gelukkig, ben niet de enige dus Wel voorzichtig met jezelf doen Mac! Ik ben in januari al gestopt met roken (impuslief geroepen en me aan mn woord gehouden ..) En 3 maanden geleden ofso gestopt met drinken. Koffie lust ik niet, thee ook niet dus daar hoef ik niet mee uit te kijken. Lust wel van die energydrankjes, dus daar moet ik rustig aan mee doen. Maar verder doe ik redelijk gezond gok ik Rook je nu nog steeds niet Natas? Have fun Sterretje
Na 1 dag dat ik niet ongesteld ben geworden heb ik een test gedaan, negatief. 2 dagen later (vandaag) weer... negatief... Is het wel is bij iemand gebeurd dat tie later positief werd, voel namelijk nog niks aan komen... Mn eetlust is weg, heb veel slijm, harde borsten... Net als de vorige keer, alleen liep dat uit op mk...... Mag ik jullie raad/ advies / hulp...?
hallo dames hier ook geen roker/drinker dus dat gaat helemaak goed komen als ik zwanger mocht zijn! alleen erg jammer van de filet american hahaha. mooie film op rtl4 he! @sterretje: welke datum ga je trouwen? weer uitgewerkt deze week?waar werk je in een winkel ofzo? 2mac: dat is niet zo lekker een snee in je vinger. @natassie: trouwen is zo super maar kost zoveel geld pff maar was het echt meer dan waard dus spaarse!ik had een jurk van maggie sottero dames fijne avond allemaal '''xxx