Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Balen van je hoofdpijn Kris.
    Hopelijk trekt het weer snel weg. Echt super leuke dingetjes hebben jullie gekocht voor de kleine.

Liefs

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Rose: Wat leuk dat je weer een echo hebt gehad! Ook al is het maar kort dat is beter dan helemaal niet! :D
    En wat leuk dat je oma mee was! Ik had het mijn moeders moeder ook wel gegund, maar helaas dat kan niet meer. Ik heb het haar wel als eerste verteld dat ik zwanger was. :)

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Rose: Leuk dat je oma mee was! Alleen jammer dat je geen foto mee kon krijgen en dat de echo korrelig was..
    maar over 2 weken heb je lekker alweer een echo! Ben benieuwd of er een jongetje of een meisje in je buik zit :D

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hallo.. Allemaal!
    Ik heb net lekker gezwommen met rachel en de kinderen.. dat was echt leuk.. zijn in oss geweest.. leuk zwembad daar..
    Mijn temp is weer iets omhoog aan het gaat :s maar ik begrijp er toch niks meer van :S denk dat ik er niet teveel meer naar moet kijken.. Ben ook nog niet ongi dus tja.. ik zie het wel.. wacht wel af..

@dreamer: je bent nog niet de enige niet zwangere.. er zijn nog een paar meiden over die met je mee doen..

@rose: wat leuk met je oma samen.. wel heel leuk dat ze het leuk vind.. maar wel jammer dat het maar zo kort was..

@debby: ik ben ook wel benieuwd of je een jongetje of een meisje krijgt.. wat zegt je gevoel?

@kristel: vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt.. hoe komt het? heb je iets geks gedaan?

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Debby: nee die logica ontgaat mij idd ook.
    Misschien werken ze daar niet met agenda's ofso :rolleyes:
    Het zijn en blijven shrinks he :)

@Rose: leuk dat je oma mee was zeg :D

@Kristel: balen dat je weer hoofdpijn hebt meis!
    Kan je niet is naar een chiropractor gaan?

@Suus: ik weet dat ik niet de enige ben die nog niet zwanger is.
    Maar ik ben wel de enige bij wie het nog zeker 9 maanden gaat duren ;)
    En samen met Dees de enige van de 'oude garde' die nog niet zwanger is.
    Het is best moeilijk om de roze lijst steeds langer te zien worden terwijl je weet dat je er zelf nog lang niet op zal staan.
    Zat laatst al te kijken of er niet wat ingekort kon worden, want de NOD's worden wat ondergesneeuwd zo.

Je weet dat je banner niet klopt he, dus niet denken dat je morgen overtijd bent ofso.
    En ik denk niet dat je ei is geweest.
    Je temp is nog te laag daarvoor.
    Maar wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit toch! :D

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dames, even jullie mening gevraagd over de NOD lijst.
    Gezien er nu zo'n beetje 3x zoveel zwangeren zijn als niet zwangeren heb ik het gevoel dat de NOD's ondergesneeuwd worden.
    En aangezien het een NOD lijst is lijkt me dat niet de bedoeling.

Nu dacht ik het volgende te doen:
    de zwangeren lijst onder de NOD's zetten.
    Zo vallen de NOD's wat meer op.

Zal zo laten zien hoe het er dan uitziet.

Zeg maar wat jullie ervan vinden!
    Ik persoonlijk vind het wat prettiger zo.

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48

NOD lijst

Februari

15: Gaby1986, 9e ronde
    22: Dreamer83, 10e ronde
    24: Matta1986, 2e ronde
    24: Knarboor, 2e ronde Clomid

Maart

10: Nen87, 5e ronde
    12: Red88, 5e ronde

Zwangeren

30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje!
    17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje!
    10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 van een prinsje!
    04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje!
    18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje!
    23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009
    08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009
    11 dec Suus1987, 9e ronde ZWANGER, Vlindertje
    12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009
    21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 augustus 2009
    12 jan Agneta, 4e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 20 september 2009
    14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009
    25 jan Evamariah, 1e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 1 oktober 2009
    02 feb Lovelyjolyn1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009

Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

daar weten wij alles van af hea?!? ;)

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik vind t top Dreamer!

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Suus: Ik heb zelf echt geen idee of het een meisje of jongetje is... :( hihihi Daan denkt dat het een meisje is, mijn zus en moeder denken een jongetje... Ik heb laatst gedroomd dat ik kleertjes voor een jongetje aan het uitzoeken was, maar t lukte voor geen meter.

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    goed hoor dreamer.. van de nod lijst.. je hebt gelijk.. er zijn inderdaad veel zwangeren :p

Ik weet dat mijn banner niet klopt.. maar laat hem gewoon maar staan.. :)

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik had net met afvegen wat bloed.. misschien dat ik nu dan toch ongi ga worden al.. zonder ei te hebben gehad.. ik weet niet .. laat het vanavond wel weten of het doorzet

13. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    @ dreamer.. Vind het een goed idee die lijst zo!

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ook al is het niet leuk om weer ongie te worden, het is wel beter om te weten dat je daarna weer een gewone cyclus hebt. :)

15. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    De dag gaat hier echt vreselijk traag! Heel erg rustig. W.s een uurtje eerder vrij. Kreeg vandaag van een collega te horen dat zei zwanger is 4 dagen langer dan mij. Heb maar niks verteld ik wacht nog tot tien weken :)

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    He meiden hoestie hier?

@Dreamer, goed idee van die lijst!

@Kristel, balen van je hoofdpijn!

@Suus, hopelijk heb je snel weer een normale cyclus met een eisprong (en dat eitje moet natuurlijk bevrucht worden :D)

@All... ben 't beetje kwijt. Kom hier ff snel. M'n moeder komt hier zo, nu voor de 2e keer en is alweer 8 maand geleden dat ik haar voor 't laatst gezien heb en m'n jongste broertje komt mee, misschien nog wel een broertje en m'n zusje maar dat wist ze zaterdag nog niet. Brrr.... spannend! Ben beetje op van de zenuwen. Heb m'n broertjes en zusje al bijna 3 jaar niet gezien.
    Huisje ff schoongemaakt en nu maar wachten tot ze komen. Duimen jullie voor me dat 't goed mag gaan?

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Heel veel succes Red! Ik hoop dat t allemaal mee valt en dat jullie het gezellig hebben.

Jolyn: Balen hea als het rustig is op je werk... Hier ook hoor! Ik ga over 20 min lekker rijden. Straks naar de tandarts en om 18.00uur komen mijn oom, tante en opa dus moet nog even snel aan de poets. hihihi :) Dus jullie krijgen een lage bezetting op t werk over een tijdje! :p Kunnen jullie wel ervaringen uitwisselen. :)

Mijn zus is trouwens niet zwanger! Gelukkig! Ze had vorige week getest, maar 's avonds dus daar had ze niet zo veel aan en de dag erna is ze ongie geworden. :) Gelukkig een hele zorg minder.

Liefs

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik bedenk me ineens dat ik niet eens naar de carnavalsoptaocht kan omdat we naar de 9-maanden beurs gaan... Ik denk trouwens niet dat ik er echt wat aan mis hoor. :D

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik zal de lijst dan zo laten :D

Pff, ben bezig met de uitvaartverzekeringen.
    Kijken wat een uitvaart kost en wat er allemaal geregeld moet worden enz enz.
    Pittige kost hoor!
    Ik ga alles goed uitzoeken en dan bekijken of we ons bedrag hoger moeten zetten of dat we naar een andere uitvaartverzekeraar gaan ofso.
    Even alles goed regelen dus voordat er een kleintje komt.
    En even voor degene die er nog niet naar gekeken hebben: het begint pas bij 10 duizend euro!
    Dus als je voor minder dan 10 duizend verzekerd bent doe je er verstandig aan om op te hogen!

En iedereen zou eigenlijk moeten kijken of de ongeboren kinderen meeverzekerd zijn.
    Je wil er niet aan denken, maar als het gebeurd...

20. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ kris...balen van je hoofdpijnmeis...misschien kan je accupunctuur persoon er wel wat aan doen voor je?

@ dreamer..goed idee van die lijst....en je weet t ...ik ben ook van de oude garde en ook op de lijst gekomen in het roze...jij een dees komen ook zeker de weten op die lijst!

@ red...heel veel sterkte en succes! Hoop voor je dat het gezellig gaat wezen!

Deel Deze Pagina